וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: ניצחון ראשון לניגריה

פנדל מוצלח של יעקובו בדקה ה-42 העניק לנשרים הלחוצים 0:1 על בנין והחזיר אותם לחיים. מצרים עלתה אחרי 0:2 על מוזמביק

נבחרת ניגריה רשמה היום (שבת) ניצחון ראשון באליפות אפריקה, 0:1 על בנין במחזור השני של בית ג' והצילה הרבה מכבודה וגם את האליפות כולה. אחרי ההפסד למצרים במחזור הפתיחה, בניגריה יכולים לנשום לרווחה. הפרעונים עצמם הפכו לנבחרת השנייה שעולה לרבע הגמר אחרי 0:2 על מוזמביק, שהקנה להם ניצחון שני באליפות והתקרבות נוספת לעבר תואר שלישי ברציפות.

ניגריה - בנין 0:1

ניגריה הגיעה למשחק תחת הרבה לחץ אחרי ההפסד במשחק הפתיחה שלה נגד מצרים. הדיווחים סיפרו על כך שהמאמן שואיבו אמודו יפוטר אם לא ינצח והנשרים ידעו שהפסד ישלח אותם לארוז כבר עכשיו. לשמחתם הם פגשו יריבה נחותה בהרבה וחזרו לחיים.

ההזדמנות הראשונה במשחק נפלה ברגליו של איגביני יעקובו, שבדקה ה-15 בעט החותה ממצב נוח וכעבור 13 דקות היו אלו שוב איגביני וגם צ'ינדו אובסי שלא הצליחו למצוא את הרשת אחרי שיצרו מהומה ברחבת היריבה, אבל הכדור הורחק. בדקה ה-42 השער הניגרי כבר הגיע, ודווקא אחרי ששתי דקות לפני כן הרעיד סטפן ססניון את המשקוף של ויסנט אניימה בבעיטה מרחוק. רומואלד בוקו נגע בכדור בידו וספג צהוב ויעקובו שלח את הפנדל לרשת של רשאד צ'יטו.

במחצית השנייה בנין עוד הצליחה להדביק כדור נוסף למשקוף הניגרי, הפעם אחרי בעיטה של קובנה מתוך הרחבה. מאידך, ניגריה החמיצה מספר מצבים להגדיל את התצאה ולבסס את היתרון, אבל בסופו של דבר אספה את שלוש הנקודות.

ראזק אומוטויוסי מבנין ואובפמי מרטינס מניגריה, שני חברים טובים מחוץ למגרש, התערבו על 25 אלף דולר על זהות המנצחת והראשון אף אמר: "אני לא יודע איך העיתונאים שמעו על זה, אבל זה חתום. הוא החבר הכי טוב שלי אז הוא לא יוכל לברוח". אבל אומוטויוסי היה זה שהפסיד, גם במשחק וגם בארנק.

מצרים - מוזמביק 0:2

אלופת אפריקה בשני הטורנירים האחרונים המשיכה גם הערב להראות ששום דבר לא קשה לה. הנבחרת הפרעונית, שלא תשחק בקיץ במונדיאל, השיגה ניצחון קליל על מוזמביק והבטיחה את מקומה לרבע הגמר. אחרי הניצחון על ניגריה, המצרים לא התקשו מול הנבחרת האלמונית יחסית, שסיימה ב-2:2 נגד בנין במשחקה הראשון והפחיתה את הסיכויים שלה להמשיך הלאה בטורניר.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע הראשון של המצרים שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, כשדארין קאן ממוזמביק ניסה להרחיק כדור של עימאד מוטאב, אבל הבקיע לשערו. תשע דקות לסיום המצרים השלימו את הניצחון כשגדו קיבל כדור, עשה את הסיבוב ושלח בעיטה אדירה מקצה הרחבה מהאוויר פנימה, שקבעה 0:2 ושתיים משתיים לאלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully