וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון ייעדר כחודש, טורס ייעדר כחודש וחצי

קשר ליברפול סובל משבר בצלע, החלוץ נפצע בברך. בניטז: "לא מופתע שהלחץ עליי". ביונייטד שוקלים למכור את אולד טראפורד

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

מי זוכר עכשיו את האופטימיות הגדולה שליוותה את ליברפול בתחילת העונה? סיום העונה שעברה של הקבוצה ממרסיסייד היה כל כך מרשים, כשבתחילת העונה הנוכחית באנפילד באמת האמינו שהעונה האדומים יכולים להחזיר את תואר האליפות אחרי 19 שנה, אבל העונה התפתחה בצורה מאוד לא צפויה. ההפסדים בליגה חשפו את הבעיות העצומות המקצועיות בקבוצה, הכישלון בליגת האלופות הגביר את הלחץ על המאמן רפא בניטז, ואמש (רביעי) נרשמה התפתחות נוספת בעונה העגומה של ליברפול, עם ההדחה מהגביע האנגלי אחרי הפסד ביתי בהארכה, 2:1 לרדינג הקטנה מתחתית ליגת המשנה, כבר בסיבוב השלישי. כצפוי, אחרי עוד הופעה אומללה של השחקנים, 31 אלף האוהדים המתוסכלים ליוו את המאמן והשחקנים לחדר ההלבשה עם שריקות בוז צורמות, והבוקר התקשורת האנגלית מעלה מחדש את הספקולציות לגבי עזיבתו הצפויה של בניטז.

המאמן עצמו, מנגד, מקבל זאת בהשלמה, ואינו יכול להכחיש את הכישלון העונה שלו ושל קבוצתו. "במשך שלושה חודשים כולם דיברו עליי, אז אני לא יכול להיות מופתע שגם עכשיו אני נמצא שוב באור הזרקורים", אמר בניטז אחרי ההפסד, "עכשיו אני פשוט חייב להסתכל קדימה ולהמשיך לעבוד קשה. איך אני מתמודד עם השמועות ועם הלחץ? אני פשוט מנסה לעשות את המיטב שאני יכול".

אמש ליברפול פתחה גם עם טורס וגם עם ג'רארד, שחסרונם היווה עבור בניטז את התירוץ העיקרי לאכזבה עד עתה מהקבוצה, אך השניים ספגו עוד פציעות, והוחלפו במהלך המשחק. בהמשך התברר כי טורס יחסר בששת השבועות הקרובים בשל הפציעה בברך. במשחק עצמו ליברפול הוליכה 0:1 עד לדקה ה-90, כשדווקא יוסי בניון, שהיה אמש חלש במיוחד, עשה עבירה מטופשת ברחבה והעניק פנדל במתנה לרדינג. בניון, שגם החמיץ הזדמנות קורצת מול השער במהלך ההארכה, ספג מכה בצלעות, והוא ייעדר כחודש.

"זה מראה שזה לא משנה אם אתה משחק עם הקבוצה הכי חזקה שלך, הדברים האלה יכולים לקרות", אמר בניטז על חוסר המזל של קבוצתו, שכנראה תסיים עונה רביעית ברציפות ללא תואר, "כבר מתחילת העונה אנחנו מתוסכלים מהדרך שבה הדברים התגלגלו. נהיה חייבים להתאושש מהר, אבל אין ספק שהשחקנים מדוכדכים עכשיו. האם זו עומדת להיות עונה זוועתית? זו לא עונה טובה, זה בטוח, אבל לפעמים עוברים תקופות קשות בכדורגל".

במנצ'סטר יונייטד שוקלים למכור את האיצטדיון

האם הצרות הכלכליות והחובות במנצ'סטר יונייטד יגרמו לקבוצה למכור את איצטדיון האולד טראפורד? 'דיילי מייל' מפרסם היום (חמישי) כי משפחת גלייזר, הבעלים של יונייטד, העלתה לראשונה את האפשרות הזו בכדי לצמצם מעט את החובות שיש לקבוצה, חובות שעל פי ההערכות מגיעות לכ-700 מיליון ליש"ט.

המשפחה האמריקאית דחתה את האפשרות הזו כאשר רכשה את המועדון ב-2005, אבל התחזיות הלא אופטימיות לגבי מצבה העתידי של הקבוצה גרמו להם לחשוב אחרת. מעבר לזה, בידיעה נטען גם שהתחזיות מראות שליונייטד אין כסף כדי לרכוש שחקנים חדשים, כשמנגד לא מן הנמנע שהקבוצה תיאלץ לשחרר ולמכור שחקנים כדי להפחית את החובות שצברה. בין השאר צפויה הקבוצה גם למכור או להשכיר את איצטדיון מונומנטאל ואת מתחם האימונים בקארינגטון.

עדכון ראשון: 10:38
עדכון אחרון: 17:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully