וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הודחה מהגביע

רדינג מתחתית הצ’מפיונשיפ ניצחה באנפילד 2:1 לאחר הארכה והחריפה את העונה האומללה של ליברפול. בניון גרם לפנדל

אחרי ההדחה מליגת האלופות ואובדן הסיכויים בליגה, העונה האומללה של ליברפול ספגה מכה נוספת עם הדחה מביכה בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי על ידי רדינג. הקבוצה הקטנה מהמקום ה-20 בצ'מפיונשיפ חזרה ממשחק הגומלין באנפילד עם ניצחון 1:2 אחרי הארכה במה שוודאי יפתח מחול שדים נוסף סביב המנג'ר רפא בניטז.

לעיני שחקן הרכש מקסי רודריגז שישב ביציע, ליברפול נראתה רע מהפתיחה, אבל הצליחה לכבוש ראשונה בדקה ה-45. בעיטה של סטיבן ג'רארד פגעה ברגלו של ריאן ברטרנד, שינתה כיוון והטעתה את השוער אדם פדריצ'י. רדינג לחצה במחצית השניה. בדקה ה-80 החמיץ ג'ובי מקנאף מול השער לאחר שדהר מקו מחצית המגרש והתעלם משחקני ההגנה של ליברפול. דייגו קבאליירי עוד הספיק להדוף בעיטה של גילפי סיגורדסון, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן יוסי בניון הכשיל את שיין לונג ברחבה וסיגורדוסון שלח את הקבוצות להארכה.

בדקה ה-100 הגיע שער הניצחון המוצדק כשלונג נגח פנימה לאחר עבודת הכנה נפלאה של בריניאר גונרסון. בניון, ששיחק 120 דקות, עוד היה קרוב לשוויון, אבל החמיץ ממצב נוח ובסיום ליברפול הופכת לקבוצת הפרמיירליג השניה שהודחה על ידי קבוצה מליגה נמוכה. הראשונה כזכור, הייתה מנצ'סטר יונייטד.

מוליכת הצ'מפיונשיפ ניוקאסל עלתה לסיבוב הרביעי בגביע לאחר ניצחון 0:3 במשחק החוזר מול פלימות. פיטר לובנקרנדס הדני, שכבש שני שערי ליגה העונה, חגג שלושער (10, 40, 72). המגפייז ייפגשו בסיבוב הבא את יריבתם לצמרת, ווסט ברומיץ', למשחק חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully