וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז חושש לאבד את טורס

מנג'ר ליברפול יודע שאם הקבוצה לא תגיע לאלופות, הכוכב עשוי לעזוב. ונגר כועס על הספרדיות, מנ' יונייטד מתכננת מהפכה בקיץ

מצבה של ליברפול בליגה האנגלית לא טוב בכלל, והבעיה לא מסתכמת רק במיקומה של הקבוצה בטבלה. המנג'ר הספרדי רפא בניטז יודע, מעבר לעובדה שסיום במקום החמישי ומטה תוציא את הקבוצה ממעגל ליגת האלופות, אלא גם שהוא יתקשה להשאיר שחקנים מרכזיים בקבוצה.

הצרה הכי גדולה של בניטז היא לגבי החלוץ המצוין פרננדו טורס. בעת האחרונה נפוצו לא מעט ידיעות, גם על פי מקורבים לשחקן, כי במידה שהאדומים אכן לא יגיעו לצ'מפיונס ליג בעונה הבאה הרי שהוא עשוי לעזוב.

"סיום באחד מארבעת המקומות הראשונים זה המפתח להשאיר את כולם ביחד", אמר בניטז ל'גארדיאן'. בניטז אף נשאל האם סכום של כ-100 מיליון ליש"ט ישכנע אותו למכור את טורס וסטיבן ג'רארד, ונשאר קצת מעורפל בתשובתו: "כרגע, אנחנו צריכים לעשות את הכי טוב עבוד המועדון, וזה אומר לשפר את הסגל, עם זאת, בעתיד נדון בעניין ונחליט מה אז הדבר הטוב ביותר עבור המועדון".

אחרי 20 מחזורים מדורגת ליברפול רק במקום השביעי בליגה עם 33 נקודות, ארבע פחות מאשר לטוטנהאם, הרביעית בליגה. משחקן של השתיים, שהיה אמור להיערך היום, נדחה עקב השלג שכיסה את הממלכה. ליברפול כבר סיימה את דרכה באלופות העונה, והיא תשחק בשלב 1/16 בליגה האירופית נגד קבוצתו הרומנית של רוני לוי, אוניראה אורזצ'יני, כאשר בגביע היא תתמודד באנפילד נגד רדינג במשחק החוזר בסיבוב השלישי, לאחר שהמשחק הראשון הסתיים ב-1:1.

ונגר דורש שריאל וברצלונה יפסיקו לחמוד

לארסן ונגר נמאס כנראה מכך שריאל מדריד וברצלונה רוצות לחמוד שחקנים מארסנל, אז המנג'ר הצרפתי שלח מכתב אישי לשתי הענקיות הספרדיות והבהיר להן שאף אחד מהתותחנים שלו לא עומד למכירה.

"כתבנו להם מכתב", הצהיר ונגר בסקיי ספורט. "אנחנו לא מצהירים חדשות לבקרים שמסי או קאקה יחתמו בשבוע הבא אצלנו. אם ביום מן הימים נרצה למכור שחקן והם ירצו לקנות, הם יכולים לצלצל אלינו ולא לעשות זאת דרך העיתונים".

ונגר מבין מאין נובעת הבעיה: "בספרד, הדברים פועלים בצורה אחרת. היו"ר נבחר על ידי האוהדים, והוא חייב להרים קמפיין: 'אם תבחרו בי, אני אביא את השחקן הזה והזה', אבל הם לא מדברים עם השחקנים או המועדונים, הם סתם מעלים ספקולציות".

ברבאטוב, אנדרסון, נאני ו-וידיץ' בדרך החוצה

נראה שאלכס פרגוסון עוד רחוק מלסיים את הקדנצייה שלו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, כי לפי ה'דיילי מירור', המנג'ר הסקוטי מתכנן מהפכה לא קטנה בקיץ הבא. אגב, ההחלטה של פרגי הגיעה הרבה בעקבות ההדחה מהגביע האנגלי לאחר ההפסד באולד טראפורד, 1:0 ללידס יונייטד בשבוע שעבר.

בין השחקנים שכנראה ייאלצו לומר 'שלום' למועדון נמצאים דימיטאר ברבאטוב, אנדרסון, נאני, נמניה וידיץ' וזוראן טוסיץ' - כולם עשויים להימכר. אגב, בוידיץ', שהביע את רצונו לעזוב את מנצ'סטר, הביעה התעניינות לא קטנה ריאל מדריד.

בעיתון נכתב על ברבאטוב "אנשים אומרים שיש לו טאץ' מצוין, על כך אין ספק, אבל זה גם תלוי ברעב ובעבודה של השחקן. הוא לא רץ ועובד מספיק". כזכור, החלוץ הבולגרי, שידוע כאחד שלא אוהב להתרוצץ הרבה במגרש, רץ באחד ממשחקיה של נבחרת בולגריה 1.8 קילומטרים בלבד!

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully