וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: והכל יקפא, פתאום

מנצ'סטר יונייטד הוציאה רק 1:1 בבירמינגהאם, ארסנל רק 2:2 מול אברטון, בעוד מרבית משחקי הליגה נדחו בשל מזג האוויר

תחת מזג אוויר סוער מהרגיל, שכבר גרם לדחייתם של שבעה משחקים (חמישה בשבת, כולל זה של צ'לסי וכן זה של ליברפול נגד טוטנהאם בראשון), נפתח היום (שבת) המחזור ה-21 בפרמיירליג, כשבמוקד, כרגיל, קבוצות הצמרת, שמנסות לסגור או לפתוח פערים אחת מהשניה. המוליכה, צ'לסי, שאמורה הייתה לפתוח את המחזור במשחק חוץ נגד האל סיטי, תנוח לאחר שהמשחק נדחה עקב המזג האוויר השורר בממלכה, ומהספה החמה בבית, היא יכלה לצפות ביריבותיה לצמרת מאבדות נקודות חשובות. מנצ'סטר יונייטד, שהדחתה מהגביע על ידי לידס עדיין מהדהדת באוזני שחקניה, סיימה רק בתיקו 1:1 מול בירמינגהאם, מה שיאפשר לצ'לסי לפתוח במשחק הבא פער של 4 נקודות.

ארסנל ואברטון נפרדו ב-2:2 שהיווה מהמורה גדולה עבור הקבוצה הלונדונית בניסיונותיה להישאר במאבק האליפות. המשחקים בין אסטון וילה לוויגאן, ברנלי וסטוק, סנדרלנד ובולטון ופולהאם ופורטסמות נדחו עקב השלג. גם שניים ממשחקי יום ראשון, ליברפול נגד טוטנהאם, ו-ווסטהאם נגד וולבס, נדחו עקב מזג האוויר.

בירמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:1

את משחק הליגה האחרון שלהם סיימו השדים האדומים עם חמישייה ברשת היריבים (וויגאן), אבל מי בכלל זוכר את זה אחרי ההפסד המביך בגביע מול לידס מהליגה השלישית? שחקניו של אלכס פרגוסון שמעו לא מעט טענות מאז, ונראה שהדברים לא ממש חלחלו, כשגם במשחק החוץ הפעם הם לא נראו חדים במיוחד. המשחק היה מנומנם מעט במחצית הראשונה, אבל אז הגיע הרגע של קמרון ג'רום. שחקן בירמינגהאם פרץ ושלח בעיטה מזווית קשה, שפגעה בסקולס ויצאה לקרן. הגנת מנצ'סטר לא הרחיקה היטב את הכדור, לי בוייר נגח בחזרה אל הרחבה, שם עמד ג'רום, שכבש בקלות מקרוב, בדרך ליתרון 0:1 בדקה ה-39.

שחקניו של פרגוסון החלו לתקוף את שערם של המארחים אך ללא הצלחה, כל זאת עד הדקה ה-63. פול סקולס שיחרר בעיטה שפגעה באחד המגינים. הכדור הגיע לאברה שבעט לכיוונו של רוני, שעמד ספק בנבדל, אלא שעוד לפני שהכדור הגיע אליו, שלח אותו סקוט דאן אל שערו שלו, בשביל לקבוע את השיוויון. בדקה ה-84 קיבלו המארחים הזדמנות נהדרת, כשדארן פלטשר הכשיל את ג'רום, וראה את הצהוב השני שלו, מה שהותיר את שחקניו של פרגוסון ב-10 שחקנים, והקשה עליהם למצוא את שער הניצחון. מנגד, רשמה קבוצתו של מקליש רצף נהדר של 12 משחקים רצופים ללא הפסד.

ארסנל - אברטון 2:2

אחרי ההפסד הביתי 3:0 לצ'לסי לקראת סוף חודש נובמבר, אנשים רבים הוציאו את ארסנל ממאבק האליפות. אחר כך ארסן ונגר וחבורתו המשיכו להציג כדורגל שוטף וחזרו בגדול לצמרת הגבוהה, אבל היום איבדו נקודות חשובות במשחק שהתנהל תחת שלג כבד בלונדון.

במחזור הפתיחה של העונה הלמו התותחנים בטופיז כשהביסו אותם 1:6 בגודיסון פארק והקבוצה ממרסיסייד עלתה הערב למגרש חדורת נקמה ועלתה ליתרון בדקה ה-12, אחרי שלנדון דונובן העלה כדור קרן ולאון אוסמן הבלתי מכוסה נגח פנימה.

לרשימת החסרונות הארוכה של ארסנל, מרביתצה בגלל פציעות, הצטרף לאחרונה גם אלכסנדר סונג המצוין, אבל הערב היה לה את דנילסון הברזילאי, שנכנס למרכז הקישור ושבעיטה שלו בדקה ה-28 פגעה ברגל כחולה, שינתה כיוון ונכנסה לרשת כדי לקבוע 1:1. אגב דנילסון, הברזילאי הצעיר נפצע מאוחר יותר והוחלף.

במחצית השנייה השחקנים באדום-לבן אמנם שלטו במשחק והגיעו לאזור הרחבה הכחולה שוב ושוב, אבל לעומת זאת התקשו להגיע למצבים להבקעה ונתקלו בהגנה יציבה של אברטון.

לטופיז לעומת זאת, הספיקה מתפרצת אחת בדקה ה-81, אז דהר סטיבן פינאר לאורך כל מחצית המגרש השוממת של ארסנל כדי להקפיץ יפה מעל מנואל אלמוניה ולכבוש את ה-1:2. כעת אברטון יכולה הייתה לחלום על ניצחון חוץ ראשון על ארסנל מאז 1996, אבל שער של תומאס רוסיצקי בתוספת הזמן קבע 2:2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully