וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבני יהודה: גארידו עשוי להחמיץ את מכבי תל אביב

10.1.2010 / 13:32

בקבוצה מקווים שהבלם סובל רק ממתיחה חזקה ולא מקרע בשריר. שבחים לקדוש: " אם לא הוא, לא היינו יוצאים עם נקודה"

מלבד האכזבה מתוצאת המשחק (2:2) נגד מכבי אחי נצרת אמש (שבת) במחזור ה-17 של ליגת העל, נוסף היום חשש בבני יהודה שהבלם הקולומביאני איבן גארידו יחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא בגלל פציעה. גארידו שיחק בדקות האחרונות עם כאבים ברגלו כתוצאה ממתיחה חזקה בשרירי הירך האחורי עד שנאלץ להתחלף בדקה ה-84, כשחסן אבו זייד נכנס במקומו.

היום יעבור הבלם בדיקה, ובקבוצה מקווים שהוא לא סובל מקרע בשריר וכי מדובר רק במתיחה חזקה. המשחק נגד מכבי ייערך ביום שבת, כפי שנקבע היום, ולא בכפי שחשבו תחילה במועדון, כך שלבלם לא יהיו יומיים נוספים של מנוחה והחלמה במקרה של מתיחה חזקה.

בצוות הרפואי מעריכים שגם אחרי ממצאי הבדיקה היום יהיה קשה עדיין לקבוע מה מצבו של גארידו, ויהיה צורך להמתין לפחות עד יום שני בבוקר על מנת לקבל אבחנה מדויקת יותר. בכל מקרה, למשחק הבא יחזור לסגל הבלם דין מורי, שסיים לרצות עונש הרחקה. במידה שגארידו לא ישחק, הרי ששני בוגרי מחלקת הנוער של המועדון, דין מורי וניצן אהרונוביץ', צפויים לשתף פעולה בצוותא כבלמים במרכז ההגנה של גיא לוזון.

"לא הגיעה לנו אפילו נקודה"

במועדון עדיין מנסים להבין כיצד הצליחה הקבוצה לשמוט יתרון בן שני שערים ולספוג צמד בארבע הדקות האחרונות במשחק בעילוט, מה שמנע מהזהובים להשיג שלוש נקודות חשובות שיכלו לעזור לקבוצה להתבסס בצמרת הגבוהה, שבוע לפני המשחק נגד מכבי תל אביב.

היחיד שקצר מחמאות בקבוצה הוא השוער רן קדוש, שהציג יכולת נפלאה בין הקורות והציל את הקבוצה מהפסד. קדוש ממלא את מקומו של הניגרי דלה איינוגבה, שנמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה, ובצוות המקצועי הביעו סיפוק מהופעתו של השוער הצעיר.

"למען האמת לא הגיעה לנו אפילו נקודה", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "נצרת הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו והגיעה להרבה מצבים. אם לא היכולת הטובה של קדוש בשער, לא היינו יוצאים עם נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully