וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "אני בכלל מאוכזב שלא ניצחנו"

הקאמבק המופלא של נצרת מול בני יהודה (2:2) לא סיפק את גרגורי שטען: "יש לנו 7 שחקנים בחיתולים". לוזון: "צריכים בדק בית"

הדרמה הגדולה של המחזור התרחשה בעילוט. מכבי אחי נצרת פיגרה 2:0 מול בני יהודה, אך שערים של תומר חמד ואיסמעיל עאמר בתוך תוספת הזמן קבעו 2:2 דרמטי. נועלת הטבלה נותרה במקום האחרון עם 12 נקודות, אך בהחלט יכולה להיות מעודדת לאחר שהציגה יכולת טובה והגיע למספר רב של מצבים ליד שערו של רן קדוש.בני יהודה המאוכזבת רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

"כשהיינו בפיגור 2:0, היינו עם הראש באדמה. היינו שבורים, אבל למרות זאת היינו דומיננטיים יותר", סיפר בסיום ג'ון גרגורי שעדיין מחכה לניצחון ראשון בארץ הקודש. "בני יהודה אפילו לא התקרבה אלינו, ובקושי הגיעה למצבים", דיבר האנגלי על יחסי הכוחות במגרש.

"יש לנו 7 שחקנים שעדיין בחיתולים. ילדים שבבוקר הולכים לבית הספר ורק אז באים לאימון", הסביר גרגורי את בעיית חוסר הניסיון של הקבוצה. "ומנגד שיחקנו נגד קבוצה מנוסה מהמקום הרביעי והיינו הרבה יותר טובים מהם. אני בכלל מאוכזב שלא ניצחנו את המשחק. אנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה. אולי חוסר הניסיון מנע מאיתנו לנצח, אבל אני שמח שהבקענו פעמיים בתוספת הזמן ולא הפסדנו. החלק הקדמי היה מצוין למרות שהחמיץ הרבה. אנחנו לוקחים מהמשחק הזה את התקווה להמשך טוב יותר".

מאמן בני יהודה גיא לוזון סיכם: "נצטרך לעשות בדק בית ולבדוק מה קרה לנו הערב. אסור לנו להגיע למצב שבו אנחנו מובילים 0:2 לקראת הסיום ויורדים מהמגרש בסופו של דבר עם נקודה אחת. אני חושב שאחי נצרת היו היום מצוינים ושיחקו יותר טוב מאיתנו. נתאמן חזק, נעבוד קשה ונשפר את מה שטעון שיפור לקראת השבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully