וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "מדהים שאנחנו הופכים משחקים לקשים"

10.1.2010 / 12:58

הצהובים מרוצים רק מהתוצאה ב-0:1 על הפועל פ"ת ומחזרתו של בוזגלו, לו פרגן יברויאן. טומאסיץ' עשוי לשוב מוקדם מהצפוי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"מזל גדול שניצחנו"

במכבי תל אביב שאבו הבוקר (ראשון) עידוד רק משני דברים, שלוש הנקודות שנצברו אמש בניצחון על הפועל פתח תקוה (0:1, שער עצמי של שגיב כהן) וחזרתו למגרשים של קשר הקבוצה מאור בוזגלו, שהחלים מפציעה ארוכה ונכנס לכר הדשא בדקה ה-84.

"היה לנו מזל גדול שהצלחנו לנצח", אמר גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט. "אי אפשר להסביר את ההחמצות שלנו, זה משהו בלתי ייאמן. בגלל ההחמצות האלה כמעט שמטנו את הניצחון כי זה גרם לפתח תקוה להאמין בעצמם ולצאת קדימה. מדהים לראות איך אנחנו הופכים משחקים כאלה, שאמורים להיות קלים עבורנו, לקשים".

איליה יברויאן עם מאור בוזגלו שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אחד סופרים מאוד, את השני פחות, אבל ביניהם קיים הרבה פרגון. בוזגלו ויברויאן/ברני ארדוב

במכבי לא פוסלים את האפשרות שיברויאן יישאר

מי שעמד במוקד העניינים במשחק היה דווקא החלוץ איליה יברויאן שלא שותף במשחק. יברויאן התחמם במהלך כל המחצית השנייה, נקרא להגיע לספסל וכבר היה מוכן להיכנס בחילוף השלישי והאחרון של הקבוצה, אולם בסופו של דבר החליט המנג'ר אבי נמני להכניס את מאור בוזגלו במקומו של איביצ'ה אילייב.

שחקנים בקבוצה סיפרו שבסיום המשחק פירגן יברויאן לבוזגלו ואמר לו שהוא שמח בשבילו שהוא חזר לשחק. עתידו של יברויאן במועדון, שהיה כמובן מאוכזב מהעובדה שלא נכנס ושהוא ממעט לשחק באופן כללי, אינו ברור בשלב זה. בהנהלת הקבוצה הבהירו חד משמעית שכל עוד לא יגיע חלוץ רכש, החלוץ הארמני לא ישוחרר למרות הצעות רבות שיש לו מקבוצות בליגת העל, וכן האפשרות שהוא עשוי למצוא קבוצה בחו"ל.

בצוות המקצועי לא פוסלים את האפשרות שנראית די ריאלית בימים האחרונים – אי הבאת חלוץ רכש והשארת הסגל הנוכחי על כנו - מה שאומר שיברויאן לא ישוחרר ויצטרך להיאבק על מקומו בהרכב עד סיום העונה, ביחד עם יובל אבידור ועמנואל מאיוקה, שיחזור בעוד מספר שבועות מאליפות אפריקה שתפתח היום.

נמני לא מקל ראש בחצי גמר גביע הטוטו

הבלם איגור טומאסיץ', שסובל מקרע בגיד השריר הארבע ראשי ברגלו, עשוי בסופו של דבר לשוב למגרשים מוקדם מהצפוי. ההערכות הראשוניות דיברו על כך שטומאסיץ' עשוי להיעדר תקופה של חודשיים ואולי אף יותר, אולם ביומיים האחרונים נשמע הבלם אופטימי מאוד ואף אמר לחבריו לקבוצה כי הוא מאמין שתוך כחודש יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה.

לגבי בלם אחר של הקבוצה, רונלד ראלדס, הרי שהתקשורת בארגנטינה מדווחת בימים האחרונים כי בנפילד, שזכתה בטורניר האפרטורה לאחרונה, מעוניינת בשירותיו של הבלם הבוליביאני.

היום קיבלו שחקני הקבוצה יום חופשי והחל מיום שני יחלו בהכנות לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים שייערך ביום רביעי באצטדיון רמת גן. בקבוצה לא מתכוונים להקל ראש במשחק, ונמני צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו, ללא שיקולים של שמירת כוחות לקראת משחק הליגה במחזור הבא נגד בני יהודה, שייערך ביום שבת כך נקבע היום, על אף חשיבות משחק הצמרת נגד הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully