וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "היינו יכולים לצאת מפה גם עם תיקו"

מאמן מכבי ת"א שבע רצון מהניצחון הדחוק על הפועל פ"ת: "נצטרך לשפר את נושא ההחמצות". מחפוד: "ניסינו, השתדלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב חזרה לנצח, ולמרות שזה הסתיים בצורה לא ממש מרשימה נגד הפועל פתח תקוה (0:1) משער עצמי של שגיב כהן בדקה ה-47, היא יכולה לשאוב עידוד להמשך מאבקיה בצמרת. הצהובים צברו ניצחון חשוב אחרי התיקו המאכזב נגד סכנין וכעת פניהם יהיו למאבק הישיר על המקום השלישי בשבוע הבא נגד בני יהודה. הצהובים, שסבלו מלא מעט החמצות במהלך המשחק, צברו את ניצחונם התשיעי העונה, שמסבך את פתח תקוה בתחתית הטבלה, לה נותרו רק 14 נקודות.

נמני: "אפשר להבין את יברויאן אם הוא מאוכזב"

בסיום המשחק סיפר אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, על הרגשות שאיתן הוא יוצא מבלומפילד אחרי הניצחון. "לצערי היו לנו הרבה החמצות, אבל היינו יכולים לצאת מפה גם עם תיקו, ולכן אנחנו מרוצים מאוד מהניצחון", אמר נמני. "נצטרך לשפר את נושא ההחמצות, אבל הכי חשוב היום זה שלוש הנקודות. מעבר לזה, אני מקווה שקצב צבירת הנקודות שלנו מול קבוצות שנחשבות כביכול לקטנות יימשך בצורה חיובית ואז נהיה עם הפנים קדימה".

המאמן נשאל גם על חוסר שביעות הרצון של איליה יברויאן, שהתחמם דקות ארוכות ולבסוף לא שיחק: "אנחנו עושים את השיקולים מה יעזור לקבוצה באותו רגע נתון. אם איליה מאוכזב אפשר להבין אותו, אבל הכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה". על החילוף עצמו הוא אמר: "האמת שהיה תכנון להכניס את יברויאן אבל אילייב סימן שהוא רוצה להתחלף, ובגלל שהוא שחקן קו היה יותר מתאים שמאור יכנס".

נמני התייחס גם לחזרתו של מאור בוזגלו למגרשים, ואמר: "הוא לאט לאט חוזר לכושר. הוא אחרי פציעה מאוד ארוכה וצריך לשתף אותו בהדרגה ולהיזהר. עברתי בדיוק אותה פציעה וצריכים להיות זהירים איתו כדי לא לעשות לו נזק". על בני יהודה בשבוע הבא אמר: "ברור שהולך להיות לנו משחק קשה מאוד".

לאחרונה חל חוסר ודאות סביב חיזוק הקבוצה בינואר. נמני אמר על כך: "אני חייב להיות הוגן ולומר שלא בטוח שיהיה רכש. השאיפה שלנו היא שזה אכן יקרה. זה ברור שיש דברים שאי אפשר לקחת בחשבון כמו פציעות ולצערי שני שחקנים נפצעו יום אחרי יום ולתקופה לא קצרה, אבל אנחנו נתגבר על זה. אני יכול להגיד דבר אחד כללי שאם יבוא שחקן חיזוק למכבי, זה לא שחקן שישנה קיצונית את המועדון אלא שחקן שיבוא לעבות את הסגל כי היום היה לנו קשה להרכיב אפילו 18 שחקנים שיתלבשו".

תמיר כחלון: "הלך מאוד קשה. זה מסוג המשחקים שהולך קשה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על השורה התחתונה שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. אנחנו לוקחים מהמשחק הזה את הדברים הטובים ונתקן את מה שאנחנו צריכים לתקן. בכל מקרה אנחנו נסתכל קדימה. כל משחק מושך אותך לכיוונים שונים ומתפתח בצורה שונה. עשינו את הכל על מנת לנצח ואנחנו מסתכלים הלאה".

לגבי חזרתו של בוזגלו, אמר: "החזרה של מאור חשובה מאוד. כל שחקן שיכול לתרום לנו, ומאור הוא אחד כזה, זה משהו חשוב לקבוצה וביחד נעשה הכל כדי להיות יותר טובים. אין לי בעיה אם זה שזה יכול להיות על המשבצת שלי, הכל באהבה ויש מי שמכוון את הדברים מלמעלה".

התקשורת בארגנטינה דיווחה בימים האחרונים כי בנפילד, שזכתה בטורניר האפרטורה לאחרונה, מעוניינת בשירותיו של הבלם הבוליביאני, רונאלד ראלדס.

מחפוד: "למכבי יש שחקנים הרבה יותר טובים"

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, דיבר על הדברים שלא עבדו הערב בקבוצתו, ואמר: "במחצית הראשונה לא איימנו על השער אבל היה חשוב לנו לא לספוג ובמחצית השנייה רצינו להתחיל להעיז. חבל שספגנו ממצב נייח. אחר כך הגענו לשניים-שלושה מצבים וחבל שלא כבשנו. אנחנו צריכים לאגור מספיק נקודות אבל מכבי קבוצה עם שחקנים הרבה יותר טובים. ניסינו, השתדלנו, אבל לא הצלחנו וננסה בשבוע הבא".

"אני חושב שפספסנו הזדמנות לנקודות היום", הוסיף מחפוד, "הייתה לי הרגשה שהיתה קצת נאיביות בקבוצה. במשחק נגד מכבי אתה לא מגיע לעשרה מצבים וחבל שלא ניצלנו אותם". מחפוד התייחס לסגל שלו, ואמר: "יש לנו שבועיים להתרשם מהזר החדש, רבאז גוצירדזה, וברגע שהוא התעייף הכנסתי את אלנתן לחוד. חשוב לי שתהיה מלחמה על ההרכב כי כשהגעתי היו כאן שחקנים שהרגישו בטוחים בהרכב. כרגע שחקן שלא פתח היום יכול לפתוח בשבוע הבא. אני רוצה ששחקנים יהיו מחוייבים למועדון ולסמל".

מחפוד נשאל לגבי האפשרות שיברויאן יעבור לפתח תקוה, ואמר על כך: "כבר אמרתי שאני רוצה אותו והבעלים של הקבוצה עושים מאמצים להביא אותו, זה תלוי במכבי. אם יגידו מחר שהוא משוחרר, נקלוט אותו אבל אני לא יכול לחכות רק לו ובמקביל אני מחפש אלטרנטיבות כי רואים שהפועל פתח תקוה צריכה שחקני התקפה כדי להישאר בליגה. בכל מקרה אפשר לראות שבמשחקים האחרונים אנחנו כבר לא מתפרקים ואי אפשר לתת לנו בראש כמו שהיה לפני. נצטרך לחזק את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully