וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: פדרר הזיע בדרך לחצי הגמר, נדאל טייל

השוויצרי התקשה ב-2:6, 6:4, 4:6 על גולביס, הספרדי נהנה מפרישת דארסי אחרי 35 דקות. סנטורו יחזור לשחק באוסטרליה

רוג'ר פדרר נמנע הערב (חמישי) ממבוכה לא קטנה ברבע גמר טורניר דוחא (סך פרסים של מיליון דולר), כשאיבד מערכה אך התעשת וגבר על ארנסט גולביס 2:6, 6:4, 4:6. המדורג ראשון בעולם נראה חד במערכה הראשונה בה ניצח בקלות 2:6 אך במערכה השנייה הראה הלטבי המוכשר למה הוא מסוגל עם ניצחון 4:6. במערכה השלישית השקולה שבר פדרר ראשון ל-2:3, אך גולביס ענה מיד עם שבירה משלו שאותתה על כוונותיו ללכת עד הסוף, אבל בסופו של דבר המדורג 90 בעולם לא הצליח להשלים את הסנסציה ונכנע 6:4. יריבו הבא של פדרר יהיה ניקולאי דוידנקו, המדורג שלישי בטורניר שניצח בשתי מערכות צמודות את הענק הקרואטי איבו קרלוביץ' 6:7 (4:7), 6:7 (7:9).

בניגוד ליריבו הגדול, לרפאל נדאל היה ערב קליל ביותר בדרך לחצי הגמר. הספרדי שלא התקשה בשני הסיבובים הראשונים פגש את סטיב דארסי (122 בעולם) ולא נדרש לעבוד יותר מ-35 דקות, כיוון שהבלגי הפצוע החליט לפרוש בפיגור 6:1, 2:0. יריבו הבא של נדאל יהיה הסרבי המוכשר ויקטור טרויקי (29 בעולם), שניצח בקרב לא קל את הפולני לוקאס קובוט 6:4, 4:6, 6:7 (1:7).

סנטורו הודיע שישחק באוסטרליה

פחות מחודשיים אחרי שפרש ממשחק, הפתיע הערב (חמישי) פבריס סנטורו והודיע כי יחזור למגרשים באופן חד פעמי רק לאליפות אוסטרליה בעוד עשרה ימים. הצרפתי האגדי, שתלה את מחבט לאחר קריירה מפוארת של 20 שנה בעודו מחזיק בשיא מדהים של 69 הופעות רצופות בטורנירי גרנד סלאם, הבהיר שלא מדובר בקאמבק.

"אני פשוט רוצה להאריך את השיא בו אני מחזיק של 69 הופעות רצופות בטורנירי גרנד סלאם ל-70", הסביר הקוסם. "וגם להפוך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שמשתתף בגרנד סלאם בארבעה עשורים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully