וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אם אזכה, זה יראה שהפוליטיקה לא משחקת תפקיד"

הישראלית שוב זכתה להפגנות, אבל ניצחה את קירילנקו וממתינה כבר הלילה לוויקמאייר (01:00, ספורט 2) בחצי הגמר

משטרת ניו זילנד עצרה הלילה (בין רביעי לחמישי) חמישה אנשים שהפגינו מחוץ למגרש בו שיחקה שחר פאר באוקלנד. המפגינים, רובם פעילים פלסטינים, שוב הרעישו, הביעו את מחאתם וניסו להפריע לשחר פאר (30 בעולם) במשחקה בשלב רבע גמר הטורניר (סך פרסים 220 אלף דולר) נגד מריה קירילנקו (62 בעולם). אבל הטניסאית הבכירה של ישראל לא התרגשה מ"תנועת השלום והצדק העולמית" הניו זילנדית וניצחה את קירילנקו 0:6, 6:3, 1:6.

פאר פתחה את המשחק בסערה, שלטה לחלוטין במערכה הראשונה וטסה לניצחון 0:6 בתוך 23 בלבד, כשהיא שוברת את יריבתה במשחקון הראשון, ובהמשך בשלישי ובחמישי. המחאה מחוץ לתחומי המשחק פגעה, כך נראה, בעיקר בקירילנקו ודעתה הוסחה. קירילנקו התאוששה במערכה השנייה, ושבירה אחת במשחקון הרביעי הספיקה לה כדי להשוות את מניין המערכות עם 3:6.

אבל פאר, שהיתה חדורת מוטיבציה ומרוכזת, לא אפשרה לרוסיה להפתיע, ופתחה היטב את המערכה השלישית עם שבירה במשחקון השני ועלתה ל-0:3. שבירה נוספת בהמשך סגרה עניין ולא הותירה לקירילנקו סיכוי, פאר ניצחה 1:6 ועלתה שלב. "אני מאוד שמחה שניצחתי במשחק", אמרה פאר בסיום, "אני בכושר טוב וזאת רק ההתחלה. אני מרגישה טוב ומקווה להמשיך הכי רחוק שאני יכולה". על האירועים מחוץ לאיצטדיון, אמרה: "אני מנסה להתמקד בעצמי ולא אם הם באים או לא באים, מנסה כמה שיותר להתרכז בטניס שלי. אם אזכה בטורניר, זה רק יראה שאני לא צריכה לחשוב על זה ופוליטיקה לא צריכה לשחק תפקיד".

פאר תתמודד בחצי הגמר נגד המדורגת שלישית, הבלגית ינינה וויקמאייר, שהדיחה מהטורניר את היפנית הוותיקה קימיקו דאטה-קרום עם ניצחון 2:6, 2:6. המשחק יועבר בשידור ישיר הלילה ב-01:00 בלילה. קרום בת ה-39, שחזרה ב-2008 לשחק טניס אחרי 12 שנות פרישה, לא יכלה לעמוד בקצב המהיר ובהגשות החזקות של יריבתה. "הייתי צריכה מאוד לשפר את ההגשה שליף עבדתי על זה וזה הוכיח את עצמו היום", אמרה וויקמאייר בסיום.

המדורגת ראשונה בטורניר, האיטלקיה פלאביה פנטה, נעזרה בחבטות הגשה מצוינות וחזקות כדי לגבור על הסלובקית דומיניקה סיבולקובה 2:6, 2:6. שלוש שבירות במערכה הראשונה ושתי שבירות במערכה השנייה סייעו לאיטלקיה לעלות לחצי הגמר. "זה היה משחק לא ייאמן, שיחקתי מעולה", אמרה פנטה בסיום, "כשאני משחקת ככה כיף לי להיות על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully