וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארה: "לא פחדתי שאאבד את המשרה"

מאמן יובנטוס לא התרגש מהניצחון 1:2 בפארמה. מוריניו נפרד מפטריק ויירה: "הוא יחסר לנו מאוד". קיבו סובל מסדק בגולגולת

יובנטוס ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את פארמה והשיגה שלוש נקודות חשובות שהרגיעו מעט את הרוחות סביב מעמדו של המאמן צ'ירו פרארה, למרות שהוא מבחינתו הבהיר כי מעולם לא חשש. "לא פחדתי שאאבד את המשרה, אלא התרכזתי בטיפול הבעיות שצברנו בשבועות האחרונים", הסביר המאמן לתקשורת באיטליה. "כל מאמן יודע שהעבודה שלו אף פעם לא מובטחת, והיום ברור שהניצחון היה חשוב. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק, לצבור תוצאות טובות ולחזור להיות בשיאנו".

פרארה התייחס גם למשוכה הקשה מעליה דילגו הביאנקונרי, ואמר: "עלינו ליתרון מוקדם, אבל המשחק היה מאוזן בסך הכל. במחצית השנייה פארמה לחצה כדי להשיג את השיוויון ואנחנו איבדו את מרטין קאסרס באדום. לכן היינו חייבים להישאר בפוקוס עד לסיום על מנת לשמור על התוצאה".

מי שלא הרשה לעצמו לחייך הערב רק בגלל חוסר הריכוז של שחקניו, הוא קלאודיו ראניירי, שראה איך יתרון כפול בתוספת הזמן הולך לאיבוד והופך ל-2:2 מול קליארי. "שלטנו בכל המשחק, פרט לשתי דקות הסיום", זעם מאמנה של רומא. "זו בושה! שיחקנו טוב, אבל לא בכל המשחק. היינו צריכים להיות זהירים יותר ולשמור על ריכוז עד לדקת הסיום".

הגורם המרכזי לאובדן הנקודות של רומא היה דניאלה קונטי, שחקן הקבוצה לשעבר ובנו של ברונו קונטי האגדי, שבישל את הראשון וכבש את השני. "אבא שלי? הוא יהיה שמח על הגול שכבשתי, אבל מאוכזב מהתוצאה", הודה קונטי ג'וניור. "כשאני מבקיע נגד רומא, אני חושב רק על קליארי. אני מאושר, הגיע לנו להוציא נקודה".

מוריניו קורן מאושר, באלוטלי מתלונן

באינטר לא חגגו יותר מדי את הניצחון על קייבו (0:1), מאחר ואת המשחק סיים כריסטיאן קיבו בבית החולים. המגן הרומני נפצע בהתנגשות ראשים קשה והוחלף בדקה ה-48, והבדיקה שעבר גילתה כי הוא סובל מסדק בגולגולת. מהצוות הרפואי של הקבוצה נמסר שלא נשקפת כל סכנה לחייו, אך הוא יישאר מאושפז בימים הקרובים לצורך השגחה.

"הוא נשאר בשלב הזה בבית החולים, ולדעתי הוא יושבת מפעילות לתקופה לא קצרה", אמר ז'וזה מוריניו, שייאלץ כעת למצוא פיתרון לעמדת המגן השמאלי, בה החליף קיבו את דוידה סנטון הפצוע. בתקשורת האיטלקית כבר עלו השערות על רכש נוסף שיביאו הנראזורי בנוסף לגוראן פאנדב בעקבות פציעתו של קיבו, כשבין השמות שהוזכרו נמצא אלכסנדר קולארוב, מגינה הסרבי של לאציו.

המאמן הפורטוגלי התייחס גם למשחק ואמר: "אני סופר-מרוצה מהתוצאה", אמר מוריניו. "היינו נפלאים היום וכל הקבוצה עבדה בצורה מדהימה. פטריק ויירה בלט במיוחד במשחקו האחרון עבורנו. זה שחקן שמאוד יחסר לנו. זו הייתה הדרך הטובה ביותר להיפרד ואני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. לאן הוא הולך? אני לא ממש יודע, אבל נראה לי שלאנגליה. לא יכולנו למנוע את עזיבתו".

כובש שער הניצחון, מריו באלוטלי, התלונן על הקריאות הגזעניות מצד האוהדים בוורונה. "בכל פעם שאני מגיע לשחק בוורונה, מתקיפים אותי על רקע גזעני, וזה רק הולך ומחריף. למרות זאת, אני שמח שניצחנו ובעיקר מאושר שכבשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully