וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מירוץ החימוש

מילאן, עם בקהאם כחיזוק, הבריקה עם 2:5 על גנואה ונשארה במירוץ האליפות. 0:1 לאינטר על קייבו, 1:2 ליובנטוס בפארמה

המחזור ה-18 באיטליה יצא היום (רביעי) לדרך עם כמה מפגשים מעניינים שימשיכו לעצב את הטבלה. אינטר המוליכה יצאה למשחק חוץ לא פשוט בקייבו, אבל חזרה ממנו עם 0:1 קטן-גדול שסידר גם הופעת בכורה מוצלחת לגוראן פאנדב. היריבה העירונית, מילאן, שדולקת בעקבותיה, הרשימה עם 2:5 על גנואה, במשחק החזרה של דייויד בקהאם, ולה עדיין משחק חסר. בין לבין השיגה יובנטוס ניצחון חוץ חשוב, 1:2 בפארמה, וצ'ירו פרארה כבר מתכונן לקרב הגדול (על הסגנות?) מול מילאן ביום ראשון.

נאפולי עלתה למקום הרביעי הודות לניצחון 0:2 על אטאלנטה, פיורנטינה מחצה 1:5 בחוץ את סיינה ואילו רומא, עם לוקה טוני בבכורה של תשע דקות, ספגה פעמיים בדקות הסיום וסיימה ב-2:2 עם קליארי.

קייבו - אינטר 1:0

אחרי שסיימה את 2009 ברגל ימין ועם ניצחון 0:1 על לאציו, שהוציא את אינטר לפגרת חג המולד עם יתרון של שמונה נקודות בפסגת הטבלה, הנראזורי המשיכו לאסוף נקודות חשובות במאבק על האליפות עם עוד ניצחון דחוק. בינתיים מתברר שההחתמה של גוראן פאנדב המצוין, שמשלים חוד אדיר של אינטר, מוכיחה את עצמה כי בלעדיו, אינטר הייתה מסיימת כנראה את המשחק עם נקודה אחת.

ללא סמואל אטו, שנמצא באליפות אפריקה, כאשר סולי מונטארי וסטבן קמביאסו הפצועים חסרו גם הם, מוריניו לא היה צריך לחכות יותר מדי כדי לראות את השער הראשון בורונה. בדקה ה-12 נולדה התקפה מתפרצת אחרי החמצה של סרג'יו פליסייר, כשמריו באלוטלי קיבל כדור ובעט בזווית קשה פנימה, הכדור נהדף מתוך השער על ידי שחקן הגנה של קייבו, ופאנדב המשיך עם הראש פנימה, אך השער לא ייחשב לזכותו. עד הסיום קייבו לא הצליחה למחוק את היתרון וירדה מנוצחת.

בכך האלופה משלימה ניצחון שני ברציפות שמלחיץ עוד יותר את הקבוצות שנמצאות מתחתיה. מנגד, בקייבו, שסיימה את השנה עם הפסד 2:0 בנאפולי, שקטע רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, יכולים להיות שבעי רצון רק מהעובדה שהם לא הפסידו בתוצאה גדולה יותר.

פארמה - יובנטוס 2:1

אחרי חודש דצמבר איום ונורא שעבר עליה, יובנטוס קיוותה להתחיל מחדש ובצורה חגיגית את שנת 2010, ועשתה זאת עם ניצחון חוץ חשוב. צ'ירו פרארה ידע שאם הקבוצה שלו תפסיד הוא עשוי להישלח הביתה כבר אחרי המשחק ולפנות את מקומו לחוס הידינק, וגם מאזן של שלושה הפסדי חוץ לא עמד כרגע לזכותם של הבינאקונרי. יובה עלתה ללא ג'אנלואיג'י בופון, וינצ'נזו יאקווינטה ומאורו קאמורנסי הפצועים, אבל עברה את המשוכה הלא פשוטה מול אחת מהפתעות העונה.

חסן סליהמידז'יץ הבוסני, שכבש את השער האחרון של יובה לפני הפגרה, נגח לרשת כבר בדקה השלישית, אבל בדקה ה-25 האקס ניקולה אמורסו השווה בנגיחה משלו. יובה נעזרה במעט מזל כדי לנצח, כשבדקה ה-36 פאולו קסטליני הבקיע שער עצמי וסידר לפרארה שבוע נוסף של שקט יחסי. גם הרחקתו של מרטין קאסרס האורגוואי בדקה ה-73 לא גזלה מהביאנקונרי את הניצחון.

קליארי - רומא 2:2

הקבוצה מהבירה יצא לפגרה אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים ושבה ממנה עם חיזוק בדמותו של לוקה טוני, שהמתין על הספסל והצטרף למשחק בדקה ה-81. רומא הופיעה ללא פיליפ מקסס ופרנצ'סקו טוטי, כשמולה קליארי העיקשת שעשתה צרות לגדולות העונה ומציגה בהתקפה את אלסנדרו מאטרי. החלוץ כבש שער בכל אחד משבעה המחזורים האחרונים, אך לא התקרב לשיאו של גבריאל באטיסטוטה, שכבש בעבר ב-12 משחקים ברציפות. חבריו עשו את העבודה הפעם.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בה המארחים היו מסוכנים יותר, הגיעה הדקה ה-52 ובה זיכה השופט את מירקו ווצ'יניץ בפנדל. הצ'יליאני דויד פיזארו דייק מהנקודה והעניק לרומא יתרון. קליארי יצאה קדימה והמשיכה להחמיץ, וסימונה פרוטה ניצל זאת על מנת להרשית את השני בדקה ה-65. נגמר? לא אצל קליארי. דייגו לופז המשיך קרן שדל דניאלה קונטי לרשת בדקה ה-90, ובתוך תוספת הזמן קונטי עצמו, שחקן רומא לשעבר ובנו של ברונו קונטי האגדי, דחק מקרוב וקבע שיוויון דרמטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מילאן - גנואה 2:5

הרוסונרי פתחו את העונה רע מאוד, אחר כך השתפרו והחלו לסגור אפילו על אינטר המוליכה, אבל הפסד לפאלרמו לפני הפגרה הקצרה החזיר אותם לקרקע המציאות ולפיה הם עדיין לא בשלים לאליפות. למרות זאת, למילאן היה חשוב להצהיר כוונות לקראת הקרב מול יובנטוס בראשון, והיא חזרה מפיגור בדרך לניצחון גדול על גנואה חסרת היציבות.

האורחים הגיעו בהרכב חסר מאוד, ובדקה ה-13 גם השיפוט היה נגדם כשמאסימו אמברוסיני סחט פנדל מפוקפק. רונאלדיניו ניגש לבעוט, אך שלח כדור חלש לפינה השמאלית של מרקו אמליה, שקלט ללא שום קושי ועשה צדק. בדקה ה-25 אקס יובנטוס, ג'וזפה סקולי, ניצל מסירה טובה של רודריגו פלאסיו כדי לנגוח לרשת, אבל השער הזה של גנואה רק הרגיז את המילאנזים. אמברוסיני סידר לרונאלדיניו הזדמנות נוספת מהנקודה הלבנה, הפעם עם שריקה מוצדקת, והברזילאי בעט הפעם לפינה הנגדית ורץ לחגוג בדקה ה-31. הקפטן אמברוסיני המשיך להיות הבולט במחצית הראשונה, ושבע דקות לאחר השיוויון בעיטה שלו נבלמה אצל אמליה וטיאגו סילבה המשיך לרשת.

המחצית השנייה נפתחה מאותה נקודה, ושחקניו של לאונרדו, כולל דייויד בקהאם במשחק החזרה שלו במדי הרוסונרי, שטפו את המגרש. בדקה ה-48 פירגן לוקה אנטוניני למרקו בוריילו, שכבש במשחק רביעי רצוף בסן סירו. החלוץ לא הסתפק בשער אחד, ובדקה ה-60 הפליא עם מספרת מצוינת לקרקע ולרשת. בוריילו זכה לסטנדינג אוביישן כשהוחלף על ידי קלאס יאן הונטלאר, וההולנדי המשיך את מגמת הכיבוש של חברו כשניצל פנדל שלישי במשחק בדקה ה-74. דויד סואזו, בבכורה שלו במדי גנואה, צימק עם שער נאה בדקה ה-79.

אטאלנטה - נאפולי 2:0

עם עשרה משחקים ללא הפסד שהעניקו להם פינאלה מצוין לשנת 2009, הגיעו שחקני נאפולי לברגמו במטרה לשפר את מאזן החוץ הלא מחמיא (שני ניצחונות בלבד) ואולי לנצל מעידות של מתחרותיה ולטפס למקום הרביעי. אטאלנטה של אנטוניו קונטה נותרה מתחת לקו האדום, כאשר פאביו קוואליארלה ירה מחוץ לרחבה את הראשון בדקה השביעית ומיקלה פציאנצה נגח את השני בדקה ה-58.

סיינה - פיורנטינה 5:1

אחרי שאיבדה גובה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים, פיורנטינה חזרה חדה מאוד מהפגרה ודרסה את נועלת הטבלה האומללה. הדני פר קרולדרופ עשה את הספתח בדקה החמישית ובישל למריו סנטנה בדקה ה-28, כששני השערים הובקעו ממצבים נייחים. בדקה ה-36 הגיע תורו של אלברטו ג'ילארדינו לחגוג, והחלוץ הנפלא השלים צמד בנגיחה בדקה ה-66. אדריאן מוטו קינח עם החמישי בדקה ה-79, ומאסימו מאקרונה צימק בפנדל עבור סיינה שש דקות לסיום.

משחקים נוספים:

לאציו - ליבורנו 1:4
ללאציו: סרג'יו פלוקארי (48 ו-54), תומאסו רוקי (72), אלכסנדר קולרוב (90 בפנדל). לליבורנו: מרטין ברגבולד (7)

בארי - אודינזה 0:2
לבארי: ריקרדו מג'יריוני (6), פאולו ברטו (68)

סמפדוריה - פאלרמו 1:1
לסמפדוריה: אנטוניו קסאנו (41). לפאלרמו: אדיסון קבאני (40)

קטאניה - בולוניה 0:1
לקטאניה: ניקולס ספולי (81)

עדכון ראשון: 15:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully