וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובנטרי כפתה על פורטסמות משחק חוזר בגביע

קבוצתו של גרנט סיימה רק ב-1:1 ביתי עם היריבה מתחתית ליגת המשנה בסיבוב השלישי. רדינג - ליברפול 1:1

הסיבוב השלישי של אחד ממפעלי הכדורגל העתיקים ביותר בעולם, הגביע האנגלי, יצא היום (שבת) לדרך. 64 קבוצות נשארו והן חולמות להגיע לאצטדיון וומבלי בסוף השנה, למעמד הגמר המכובד. כבכל שנה הקבוצות מהליגות הנמוכות ניסו להפתיע, ולהגיע מה שיותר רחוק, כשקבוצות הפרמיירליג ניסו להימנע ממעידות.

אחת המועדות מהליגה הבכירה הייתה פורטסמות של אברהם גרנט, שסיימה את משחקה הביתי מול קובנטרי רק ב-1:1, מה שישלח אותה למשחק חוזר במגרשה של יריבתה מתחתית ליגת המשנה. גם ליברפול התקשתה עם 1:1 בלבד מול רדינג שמסובכת גם היא בתחתית הצ'מפיונשיפ, מנצ'סטר סיטי חזרה מהצפון-מזרח המושלג עם 0:1 קטן על מידלסברו, אסטון וילה גברה 1:3 על בלקבורן במשחק על טהרת הפרמיירליג ואברטון רשמה 1:3 משלה על קרלייל,

פורטסמות - קובנטרי 1:1

מצבה של פומפי ממשיך להיראות רע בכל המישורים. מבחינה מקצועית הקבוצה של גרנט הובסה באמצע השבוע על ידי ארסנל (4:1), ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה,כשגם מבחינה כלכלית הרי שהקבוצה שקועה בחובות גדולים, ונשמעות דרישות וטענות לפירוק הקבוצה. בגביע ייחלה פומפי לשכוח מהצרות במפעל בו זכתה ב-2008, אבל קובנטרי לא עשתה לה את החיים קלים וכפתה משחק חוזר.

פורטסמות פתחה את המשחק היטב והשתלטה על מרכז המגרש, אבל לא הצליחה לייצר התקפות מסוכנות, והעוקץ הגיע דווקא מצד קבוצת התחתית בצ'מפיונשיפ, כשדייויד בל הניף רגל בדקה ה-30 ושלח טיל מ-20 מטרים לרשת של אסמיר בגוביץ'. אחרי ההלם הראשוני התעשתו המקומיים והחלו ללחוץ מחדש, עד שקווין פרינס בואטנג הצליח להשיג את השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בנגיחה מדויקת. אבל במחצית השנייה נתקעה פומפי פעם נוספת ולא הצליחה למצוא את הרשת עד הסיום.

אסטון וילה - בלקבורן 1:3

הקבוצה של מרטין אוניל התאוששה במהירות מההפסד הכואב לליברפול עם הצגה ביתית נאה מול בלקבורן. המאמן הצפון אירי העלה בהרכב את נתן דלפונסו בן ה-19, וחלוץ נבחרת אנגליה הצעירה השיב לו כגמולו כבר בדקה ה-12 עם הראשון של וילה. בדקה ה-32 קיבלו הרוברס הזדמנות פז להשוות, אבל דייויד דאן החמיץ פנדל, וקרלוס קוויאר העניש עם השני של המקומיים כעבור חמש דקות. בלבד. בדקה ה-42 כבר נשארה בלקבורן בעשרה שחקנים כשאל חאדג'י דיוף ראה כרטיס אדום, וגם כשניקולה קאליניץ' צימק בדקה ה-55 וילה לא נרתעה, וסגרה עניין בפנדל של ג'ון קארו בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מידלסברו - מנצ'סטר סיטי 1:0

הקבוצה האדומה של גורדון סטראכן התכבדה לארח את חבורת הכוכבים של סיטי עם המאמן החדש, רוברטו מאנצ'יני, שלא שמט נקודת ליגה בשני משחקיו הראשונים. גם השלג הכבד שירד בריברסייד סטדיום לא עצר את האיטלקי, שכבר הצליח להתעלות מעל הישגו של קודמו בתפקיד מארק יוז, שהודח בסיבוב השלישי אשתקד אחרי הפסד מביך 3:0 לנוטינגהאם פורסט. מאנצ'יני הרשה לעצמו לעלות ללא קרלוס טבז, קרייג בלאמי וגארת בארי שעלו כמחליפים ורוביניו שכלל לא שיחק, וקיבל תוצרת מבנג'אני שכבש בדקה ה-45 את השער היחיד במשחק אחרי שקיבל בישול מצוין ממרטין פטרוב.

רדינג - ליברפול 1:1

הניצחון הדרמטי באמצע השבוע על אסטון וילה בבירמינגהאם נתן אוויר לנשימה לרפא בניטז, כשהאדומים נשארו במאבק על המקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות, אבל הביקור ברדינג החזיר למאמן הספרדי את כאב הראש ואולי אף הניף מחדש את חרב הפיטורים מעל ראשו. העובדה שיריבתם של האדומים נאבקת נגד הירידה לליגה השלישית לא ניכרה על כר הדשא באצטדיון מג'סקי, והמקומיים חגגו ראשונים בדקה ה-24 כשסיימון צ'רץ' הסתנן מאחורי גבו של פפה ריינה ודחק פנימה כדור רוחב כדי להעלות את רדינג ליתרון. התגובה של ליברפול הגיעה כעבור 12 דקות, כשסטיבן ג'רארד בעט חזק מחוץ לרחבה ודירק קויט הטעה את שוער רדינג כשניסה ללא הצלחה להסיט את הכדור, שהמשיך כל הדרך לרשת וקבע 1:1 ומשחק חוזר בין השתיים שייערך באנפילד בשבוע הבא. יוסי בניון עלה כמחליף בדקה ה-80.

טוטנהאם - פיטרבורו 0:4

התרנגולים לא נתקלו בקשיים מיוחדים בוויט הארט ליין מול האחרונה בליגת המשנה, והארי רדנאפ רשם עוד טיול במפעל בו זכה עם פורטסמות לפני שנתיים. למרות היריבה החלשה פתח רדנאפ עם הרכב חזק ובמחצית הראשונה הוא הסתפק בשער בודד של ניקו קרנצ'אר בדקה ה-35, אבל ברגע בו הכפיל הקרואטי את התוצאה בדקה ה-57 טוטנהאם השתחררה וכבשה את השלישי מרגלי ג'רמיין דפו בדקה ה-70 ואת הרביעי בפנדל של רובי קין בתוספת הזמן.

תוצאות נוספות:

בולטון - לינקולן 0:4 (10 דק' לתמיר כהן)
אברטון - קרלייל 1:3
וויגאן - האל 1:4
פולהאם - סווינדון 0:1
סנדרלנד - בארו 0:3
סטוק סיטי - יורק סיטי 1:3
נוטינגהאם פורסט - בירמינגהאם 0:0
מילטון קיינס דונס - ברנלי 2:1
פליימות - ניוקאסל 0:0
שפילד וונסדיי - קריסטל פאלאס 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully