וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לנהוג בפורטסמות כפי שנהגו במוסקרון"

נשיא לאנס דורש לפעול כנגד פומפי, שלא שילמה את התשלומים האחרונים עבור דינדאן ובלחאג'. פינאן: "זה מדאיג"

דומה כאילו עם כל יום שעובר, הצרות של פורטסמות מחריפות - או לכל הפחות נשארות כפי שהיו, שגם זה סיבוך מסוים עבור המועדון. חוסר הוודאות הכלכלי, בצירוף האפשרות על הכרזה על פשיטת רגל ודבריו של הבעלים הקודמים של הקבוצה, סשה גאידמק אמש, הופכים את הימים האחרונים של פומפי לקשים מנשוא, והמצב, בתוך כך, רק מחמיר. אמש (חמישי) כאמור טען גאידמק כי המועדון חייב לו 28 מיליון ליש"ט, והתוודה בפני ה"גארדיאן" כי הוא מתוסכל מהבלבול והערפל סביב עתיד הקבוצה, והבוקר שוב עושה רושם שהצרות של פורטסמות מהדהדות גם במקומות אחרים, מלבד קבוצתו של אברהם גרנט עצמה.

לאחר ששוב לא שילמה משכורות לשחקניה בזמן, בפעם השלישית בארבעת החודשים האחרונים, התקשורת האנגלית מפרסמת הבוקר כי קבוצת לאנס הצרפתית מאסה אף היא במצב הכלכלי של פורטסמות, והיא עשויה להגיב בהתאם. נשיא לאנס, גרביס מארטל, טוען כי הקבוצה האנגלית לא שילמה את התשלום האחרון, 4.2 מיליון ליש"ט על שחקנו לשעבר, נאדיר בלחאג', ואף חזרה בה מהבטחתה לשלם 4 מיליון ליש"ט נוספים לקבוצה הצרפתית, לאחר שארונה דינדאן שיחק 11 משחקים במדי פורטסמות במסגרת ההשאלה שלו, סעיף שנמצא בחוזה.

"צריך לנהוג בפורטסמות כפי שנהגו במוסקרון", אמר מארטל בחריפות, ודרש כי התקדים של הקבוצה הבלגית, שהורדה ליגה לאור בעיות כלכליות מתמשכות, ישוב גם במקרה הזה. "אי אפשר להמשיך עם קבוצות שלא משלמות את החובות שלהן. לפורטסמות יש בעיות עם כל הקבוצות מהן הם קנו שחקנים, אנחנו מרגישים מרומים", הוסיף מארטל, שהבהיר כי לאנס תנקוט צעדים משפטיים כנגד פומפי, ככל הנראה דרך פיפ"א, אם הכסף לא יעבור בזמן הקרוב, ואף הוסיף כי הוא לא פוסל על הסף להחזיר את דינדאן חזרה לקבוצה הצרפתית עם תום אליפות אפריקה.

סטיב פינאן, מגן הקבוצה, מודאג גם הוא מהמצב, ונתן הבוקר לתקשורת באנגליה את צד השחקנים לחוסר הבהירות שאופף את המועדון. "השחקנים בהחלט יודעים מה מתרחש, אבל כשחקנים אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולקוות שדברים ייפתרו. עם זאת, אני חושב שאף אחד לא ממש יודע מה קורה. זה מדאיג אותנו, זה לא נחמד לאוהדים ולא הוגן כלפיהם. אנחנו, כשחקנים, רוצים להמשיך לשחק עבור הקבוצה. השחקנים חייבים להמשיך להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully