וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "הכדור לא חייב לעבור דרך כספי"

הישראלי קלע 21 נק' והוריד 9 ריב', אבל סקרמנטו נוצחה 116:106 על ידי פילדלפיה. כספי: "היה קשה לעצור אותם"

כשסקרמנטו הפסידה בביתה ללוס אנג'לס לייקרס ולקליבלנד, אחרי שמיררה את חייהן, זה בכל זאת נחשב בגדר הסביר. הניצחון על דנבר פתח את התיאבון, והיה נדמה כי מול פילדלפיה המקרטעת, הקינגס יסתדרו גם ללא טייריק אוואנס. אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הסיקסרס שלמרות שמאזנם נחות מזה של הקינגס, הם בכל זאת לא קוטלי קנים, וניצחו את הצעירים של פול ווסטפאל בתוצאה 116:106. הפסד הבית הזה הוריד את הקינגס למאזן 17:14, ושיפר את מאזנה של פילי ל-22:9.

לא בטוח שהשורה הסטטיסטית תנחם את עמרי כספי אחרי ההפסד, אבל הוא היה המצטיין בשורות סקרמנטו. כספי פתח בחמישייה וב-36 דקות משחק קלע 21 נקודות (8 מ-14 מהשדה, 2 מ-4 לשלוש, 3 מ-4 מהקו) וצירף להן 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. כספי היה השחקן היחיד בקינגס שרשם נקודות מדד חיוביות.

הישראלי אמר לעיתון "סקרמנטו בי" בסיום: "ברבע הראשון שיחקנו טוב, ואז נשענו אחורה מעט והם הענישו אותנו. הם קלעו שלשות, קלעו ב-56 אחוז משלוש, אלן אייברסון היה בתוך המשחק, וברגע שהם נכנסו לקצב שלהם, היה קשה לעצור אותם".

על העובדה שהוא קלע עשר נקודות בסיום הרבע הראשון, אמר כספי: "לא שיחקתי הרבה אחרי הרבע הראשון. במחצית השנייה לקחתי את הזריקות שלי. אני חושב שהרגשתי טוב בשני החצאים. בסך הכל לא הצלחתי עם הליי-אפים הקלים בסוף. זה פשוט מאכזב מבחינתי".

"אני חושב שהיינו צריכים להיות קצת יותר אגרסיביים", הוסיף כספי. "דברים כאלה קורים למרות שהיו לנו שלושה משחקים קשים עכשיו ופילי היא קבוצה טובה מאוד. יש להם הרבה שחקני אול-סטאר. אני פשוט לא יודע להסביר את זה. אנחנו רק צריכים ללכת הביתה ולצפות בוידאו של המשחק ולראות למה זה קרה. ברבע הראשון הרגשנו ששיחקנו טוב והנענו טוב את הכדור. אנחנו רק צריכים לראות את המשחק שוב".

מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, התייחס ליכולותו של הישראלי, והסביר איך ברבע הראשון הוא בלט התקפית אך שיחק פחות בהמשך: "הוא לא שיחק לאורך כל הרבע השני, אבל הוא שיחק 36 דקות בסך הכל. לפעמים הזריקות הלכו לו טוב, ולפעמים לא. אנחנו לא ממש מריצים תרגילים על עמרי, הכדור לא חייב לעבור דרכו. היו לו 21 נקודות ב-36 דקות, כלומר הוא לא היה קפוא בחמישייה. לכל משחק יש עליות וירידות, לפעמים אתה קולע זריקות ולפעמים לא".

סרחיו רודריגז, שסיים עם 15 נקודות, הוסיף: "כל החיים שלי ראיתי את אייברסון משחק, וזה כיף לנצל את ההזדמנות לשחק מולו. הוא הראה שהוא יכול להמשיך לשחק ולשחק טוב. הוא נראה נפלא".

מהלך המשחק

כספי פתח עם שני ריבאונדים בהגנה, ועלה על לוח הקלעים 3:45 דקות מפתיחת המשחק כשקלע לייאפ, ומיד אחריו הוסיף עוד 2. באותן דקות כספי היה מצוין וקלע 7 רצופות לקינגס. פתיחת המשחק היתה של סקרמנטו שטסה ליתרון 17:28 בתום הרבע הראשון, כשכספי רושם בו 11 נקודות ו-4 ריבאונדים. אבל פילדלפיה לא נשברה, הפציצה 33 נקודות ברבע השני והשוותה ל-50:50 במחצית, כשברבע השני כספי לא רשם אף נקודה, והוחלף באמצעו על ידי אודוקה.

בחצי השני פילדלפיה הכתיבה את הקצב, והתפתח משחק נדנדה. כספי קלע שלשה ראשונה, 7:35 לסיום הרבע, ורשם 5 נקודות בשלישי, בסיומו הוליכו הסיקסרס 76:79. באמצע הרבע הרביעי שוב הוחלף כספי על ידי אודוקה, אבל פול ווספאל החזיר אותו לפרקט 5:10 דקות לסיום. עד לסיום כספי היה דומיננטי בהתקפה, אבל הוסיף רק 2 נקודות למאזנו כדייק מהקו. פילי ניצלה את החטאות כספי וחבריו, שקלעו 11 בחמש הדקות האחרונות לעומת 15 של הסיקסרס, שנהנו מ-52.5 אחוזים מהשדה במשחק ו-9 מ-16 מחוץ לקשת, לעומת 6 מ-17 שקלעו הקינס מהשלוש.

דונטה גרין קלע אף הוא 21 לקינגס אבל איבד חמישה כדורים, ג'ייסון תומפסון (11 ריבאונדים) וסרחיו רודריגז הוסיפו 15 כל אחד, בנו אודריף קלע 9 למפסידים ומסר 2 אסיסטים בלבד. אלן אייברסון קלע 20 לסיקסרס, הוריד 5 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים, לואיס וויליאמס הוליך עם 22 ו-4 אסיסטים, אנדרה איגודלה היה מצוין עם 19 07 מ-10 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. אלטון ברנד ורודני קארני הוסיפו 14 כל אחד מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully