וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "ליברפול עוד תטפס למעלה"

ג'רארד מעודד מה-0:1 החשוב על אסטון וילה: "ידענו שהגול יבוא". בניטז: "המאזן של טורס מדהים". ונגר רחוק מלהרים ידיים

ליברפול השיגה אמש (שלישי) ניצחון לא פשוט, לאחר שגברה בווילה פארק על אסטון וילה המקומית 0:1 משער של פרננדו טורס בזמן הפציעות. הניצחון השני ברציפות של הליברפולים יכול לעודד מעט את שחקניו של רפא בניטז, שנדמה שכבר איבדו סיכוי להיאבק על התואר, אך אולי דווקא הניצחון הזה, שהראה הרבה אופי ותשוקה, יחזיר להם את הצבע לפנים.

אומנם ליברפול רק במקום השביעי, 12 נקודות מהמוליכה צ'לסי, אך בניטז נותר אופטימי. בהנהלת הקבוצה כבר חששו מאובדן המקום בליגת האלופות, וכרגע ליברפול רחוקה "רק" ארבע נקודות מטוטנהאם שבמקום הרביעי, שתגיע לאנפילד במחזור הבא ב-10 בינואר. "בתור המאמן של הקבוצה הזו, אני חייב להיות המאמין הראשי", אמר בניטז, "אני שמח שיכולנו להעניק רגעי שמחה לאוהדים שלנו". בניטז אף התייחס לפרננדו טורס, שכבש את שערו ה-50 בליברפול: "הוא שחקן נהדר ודמות מפתח בקבוצה שלנו. המאזן שלו פשוט מדהים, ואני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה".

גם סטיבן ג'רארד מרגיש שהביטחון חוזר לליברפול. "לא הפסקנו לרגע לנסות ולדחוף את הכדור למעלה, ותמיד ידענו שהגול יבוא", אמר ג'רארד, "כשלא כובשים, התוצאות תמיד פוגעות בביטחון, אבל אנחנו מרגישים שהדברים מסתדרים. השחקנים יודעים שהדברים עוד יתהפכו, ולאט לאט נתקדם במעלה הטבלה".

גם ג'רארד החמיא לטורס. "כשהוא בכושר, הוא החלוץ הטוב בעולם", אמר הקשר, "אנחנו מקווים שהוא עוד ימשיך לכבוש עבורנו הרבה שערים ויסחוף אותנו לרביעייה הראשונה. וילה, טוטנהאם וסיטי ימשיכו להיאבק עד הסוף, וזה לא יהיה פשוט. ככה זה בכדורגל, צריך להיאבק ולהילחם עד הסוף, וכשיש לך בקבוצה שחקן כמו טורס, אתה יודע שתמיד יש צ'אנס שתצליח לכבוש".

ונגר: "כמנג'ר, אסור לי להרשות לעצמי למעוד"

רגע לפני משחקו נגד פורטסמות, מאמן ארסנל ארסן ונגר מצא זמן לעקוץ את היריבה הלונדוני צ'לסי ואת העיתונאים. ונגר הזכיר לפי "הסאן" כי ניבא אחרי שקבוצתו הפסידה לסנדרלנד וצ'לסי, ופיגרה ב-11 נקודות אחרי קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי, שצ'לסי תחלש בהמשך העונה, אחרי שפתחה את 2009/10 בסערה. "זה מראה שני דברים", אמר הפרופסור הצרפתי, "האחד, שבכדורגל דברים יכולים להשתנות מהר, והשני, שלפעמים אני צודק".

ארסנל מדורגת במקום השלישי בפרמיירליג, מרחק 7 נקודות מהמוליכה צ'לסי, כשלה שני משחקים חסרים ויכולת תאורטית לפגר נקודה אחרי הכחולים. לפני החישובים, ונגר יודע שעל קבוצתו לנצח בפורטסמות (21:45, ספורט2). "ברור שזה משחק גדול בשבילנו, כמנג'ר, אסור לי להרשות לעצמי למעוד. גם כשהיינו 11 נקודות מצ'לסי אסור היה לנו למעוד, אני מאמין שאנחנו בעמדה טובה שבה אפשר לנצל אובדן נקודות של יריבות. פורטסמות זה תמיד מקום שקשה לשחק בו, ראיתי אותם נגד ליברפול, ואנחנו צריכים לתת הופעה גדולה מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully