וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: חטפו כדור שלג לפנים

אסטון וילה שוב הפסידה, הפעם 1:0 לליברפול, משער בדקה ה-92 של פרננדו טורס, תחת שלג כבד. בניון שיחק 90 דקות

עוד לפני שעלו למשחק המושלג ביניהן, כבר ראו ליברפול ואסטון וילה את טוטנהאם, יריבתם לצמרת עוקפת מטפסת אל המקום הרביעי המוליך אל ליגת האלופות בעונה הבאה. הצופים שהגיעו אל המגרש בברמינגהאם היו צריכים להתלבש היטב, כיוון שעד מהרה החל לרדת שלג כבד, שהקשה מאוד על השחקנים. לאחר מאבק פיזי לא פשוט של השתיים, הצליחה ליברפול לגנוב ניצחון חוץ יוקרתי, משער בתוספת הזמן של פרננדו טורס, בדרך ל-0:1 ו-4 נקודות בלבד מהמקום הרביעי. אסטון וילה לעומת זאת ירדה אל המקום ה-6, עם ההפסד השני ברציפות שלה.

הפתיחה היתה חלשה יחסית, כששתי הקבוצות מתקשות להסתגל אל התנאים הקשים. ליברפול שלטה במשגרש, אבל האירוע המרכזי ב-45 הדקות הראשונות היה העצירה הנהדרת של ריינה בדקה ה-31: ג'יימס מילנר הרים כדור נהדר ומצא את דאונינג, כחמישה מטרים מהשער, וזה בעט נהדר מהאוויר, אבל ריינה ביצע עצירה נהדרת, ששמרה על שער נקי.

ריינה ביצע עצירה נוספת במחצית השניה, כשבדקה ה-70 פרץ אגבונלהור אל הרחבה, אבל השוער הספרדי שוב היה במקום. בדקה ה-73 קופחה אסטון וילה, לאחר שנגיעת יד של אינסואה לא נשרקה, וליברפול יצאה בזול. דווקא כשהיה נדמה כי האורחים לא יצליחו למצוא את הרשת, הגיע איבוד כדור נוראי של אגבונלהור, 2 דקות בתוספת הזמן, הכדור הגיע לטורס ומול פרידל שלח הספרדי את הכדור פנימה, והעניק לאוהדי ליברפול שלוש מתנות נהדרות לחג המולד. יוסי בניון פתח בהרכב, והוחלף בדקה ה-94.

בולטון ותמיר כהן אירחו לקרב תחתית לוהט במיוחד את האל, שצמודה אליה מתחת לקו האדום. שתי הקבוצות חיפשו לדרוך אחת על השניה, בדרך אל קרקע בטוחה, ובדקה ה-20 עלתה בולטון ליתרון, משער נהדר של איבן קלאסניץ'. החלוץ ניצל נגיחה לא טובה של אנדי דוסון, ושלח בעיטה שטוחה מצויינת אל הפינה הימנית, כדי לקבוע 0:1.

בולטון היתה קרובה מאוד להגדיל בהרבה את יתרונה, אבל היא לא מצאה את הרשת עד הדקה ה-61, אז בעיטה חופשית של רובינסון מצאה את ראשו של קווין דייויס. האל לא הרימה ידיים, וחזרה לחיים בדקה ה-71, מנגיחה של סטיבן האנט. המומנטום עבר לגמרי לצד של האורחים, שהחלו ללחוץ את שערו של יאסקליינן, ו-7 דקות מאוחר יותר הדהים האנט את האיצטדיון, כשכבש את שערו השני מזווית קשה, כדי להשוות ל-2:2, שהשאיר את שני המועדונים מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully