וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.12

חלון ההעברות של ינואר עומד להיפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הקשר האנגלי דייויד בקהאם (34) נחת באיטליה ויחל להתאמן במדי מילאן כמתוכנן. כזכור, בקס, שסיים את העונה עם עם קבוצת האמריקאית לוס אנג'לס גלאקסי, חתם כבר בנובמבר על חוזה לחצי שנה אצל הרוסונרי, עד סיום העונה הנוכחית והוא יפגוש במפגש מסקרן את קבוצתו לשעבר, מנצ'סטר יונייטד, בשמינית גמר ליגת האלופות.

* פיורנטינה ואודינזה סיכמו על העברת פליפה, שחקן ההגנה הברזילאי בן ה-25, ששיחק מ-2002 בשורות הביאנקונרי.

* החלוץ ההולנדי סטפן ניחלאנד, 21, יושאל מפ.ס.וו. איינדהובן לקבוצת ווילם II עד סיום העונה.

שמועות

* ספורטינג ליסבון, שכבר סיכמה עם אתלטיקו מדריד על העברתו של פלורן סינמה פונגול, קרובה לצרף בהשאלות את הצמד מטוטנהאם, רומן פאבליוצ'נקו וגארת' בייל, וכן את זוראן טוסיץ' ממנצ'סטר יונייטד.

* גנואה עשויה להחתים את החלוץ מהונדורס דויד סואזו של אינטר, במידה וסרג'יו פלוקארי אכן יעזוב, כפי ששמועות רבות רוחשות.

* החלוץ המקדוני גוראן פאנדב הציג רמז עבה לגבי זה שהוא מעדיף לעבור לאינטר, לאחר ששוחרר לאלתר לפני זמן קצר מלאציו. "אינטר זה מועדון גדול, והוא מתאים לדרישות ולשאיפות שלי", אמר.

* מנג'ר בולטון האנגלית, גארי מגסון, מנסה להחתים את קשר ריאל מדריד גוטי, שייתכן ויעזוב את הבלאנקוס בחלון ההעברות על רקע של חילוקי דעות עם המאמן מנואל פלגריני, כך מדווח בדיילי מייל.

* בוקה ג'וניורס מביעה עניין רב בשוער הארגנטינאי של קטאניה, מריאנו אנדוחאר, 23, שפתח את הדלת בראיון שהעניק לאחרונה, כשאמר: "בוקה רוצה אותי? זו תהיה הזדמנות מצוינת עבורי. אני מאוד אשמח לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully