וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.12

חלון ההעברות של ינואר עומד להיפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* החלוץ הצרפתי פלורן סינמה פונגול, שלא הצליח לפלס את דרכו להרכב אתלטיקו מדריד, סיכם את תנאיו בספורטינג ליסבון ויעבור אליה תמורת שישה מיליון יורו.

* הקשר/חלוץ הוותיק, אלברו רקובה, חזר הביתה לאורוגוואי וחתם בדנוביו, בה גדל והחל את הקריירה. רקובה שיחק 11 שנים באיטליה ונפרד מאירופה אחרי עונה בפאניוניוס היוונית.

* לה מאן הצרפתית השאילה את הקשר הפרגוואי, מרסלו אסטיגריביה, לניואלס אולד בויס הארגנטינאית.

* פ.ס.וו איינדהובן השאילה את חלוצה הצעיר, סטפן ניילאנד, לווילם טווה. ניילאנד יהיה שחקן ווילם כשחלון ההעברות יפתח בעוד מספר ימים.

* קולון סנטה פה הארגנטינאית רכשה 50 אחוזים מכרטיסו של החלוץ דניאל ריוס, שעבר אליה מאטלס המקסיקנית.

שמועות

* האם בן סהר אמור להיות מודאג ממעמדו? על פי התקשורת הספרדית, אספניול מעוניינת לצרף בהשאלה את צמד חלוצי אינטר, מריו באלוטלי ודויד סואזו.

* על פי "מירור", ליברפול שמעוניינת בחלוץ, סימנה לעצמה שלוש מטרות אפשריות: רוקה סנטה קרוז ממנצ'סטר סיטי, אמיל הסקי מאסטון וילה וקנווין ג'ונס מסנדרלנד. ב"סקיי" נכתב גם שהקבוצה עוכבת אחרי חלוץ בראן הנורבגית, אריק הוסקלפ.

* "ניוז אוף דה וורלד" מדווח שמאמן סטוק, טוני פוליס, שם את עינו על ריאן באבל, שמאז שהגיע לליברפול עדיין לא מצא את מקומו בקבוצה. סטוק מעוניינת לרכוש את ההולנדי הבינלאומי ולא לשאול אותו.

* מאמן קרדיף מליגת המשנה באנגליה, דייב ג'ונס, הודיע שהוא יבקש לשאול את קשר מנצ'סטר יונייטד, דארון גיבסון, עם פתיחת חלוץ ההעברות.

* "לה פריסיאן" הצרפתי מדווח שפ.ס.ז' מחפשת חיזוק לאגף השמאלי שלה ומעוניינת להחתים את רויסטון דרנתה מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully