וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "לא באנו מוכנים ולא היינו מרוכזים"

מאמן חיפה הצביע על המנטליות כגורם להדחה מהגביע. טולברט: "לא אני ניצחתי את המשחק". קטש: "היה לנו המון מזל"

משחקי שמינית גמר גביע המדינה נפתחו הערב (חמישי) בסערה, כשעירוני אשקלון הדיחה את מכבי חיפה עם ניצחון ביתי מרשים 87:95, כשפיינליסטית השנה שעברה סבלה פעם נוספת מנחת זרועו של בריאן טולברט, האיש שניצח אותה עם הבאזר במדי חולון בגמר אשתקד, וצלף הערב 28 נקודות גדולות.

"חששנו מאוד מהמשחק אבל השחקנים באו נחושים", אמר המאמן המנצח אריאל בית הלחמי בסיום. "דיברנו איתם שהיום זה המאני טיים והמשחק יוציא אותנו מהתקופה הזו. היה משחק קשה, חיפה יריבה טובה מאוד. בכל שבוע זה שונה, ומה שעשינו ודיברנו זה לשים איקס על מה שהיה ולהתרכז במשחק הזה. אתה צריך שכל השחקנים יבואו נחושים וזה מה שקרה היום".

גיבור הניצחון, בריאן טולברט, בחר להצטנע ואמר: "זה לא הייתי שניצחתי את המשחק, זה היה הכדורסל וכל הקבוצה. אחרי ההפסד ביום ראשון אריאל לקח את ההפסד בפרספקטיבה נכונה והעמיד אותנו בפרופורציות. הוא אמר לנו שהביאו אותנו משום שהאמינו בנו וזה נתן לנו את האמונה שאפשר לנצח את המשחק".

בצד המפסיד היה אבי אשכנזי שאמר: "לא באנו מוכנים ולא היינו מרוכזים. עשינו את המקסימום אבל מול אשקלון זה כמעט בלתי אפשרי לחזור מפיגור כזה. לאשקלון יש כלים התקפיים טובים מאוד ובעיקר כשטולברט משחק כך. התוצאות של אשקלון לא משקפות בינתיים, וכשהם ביום טוב ואנחנו לא זה מה שקורה. שיחקנו נרפים ולא נחושים וזה השפיע על כל המשחק. זה היופי בכדורסל. אני אופתע אם נעשה שינויים בפגרה".

דבון ג'פרסון, שקלע 16 נקודות לחיפה, אמר: "זה היה מאכזב אבל זה קורה. הם שיחקו טוב בפני הקהל שלהם. טולברט הוא שחקן טוב והיום הוא שיחק טוב כהרגלו. הוא קלע קליעות מכריעות והם שיחקו טוב יותר".

קטש: "היה לנו המון מזל היום"

קבוצת צמרת אחרת שעמדה על סף הדחה הערב הייתה הפועל גלבוע/גליל שפיגרה במשך שלושה רבעים מול עירוני רמת גן החבולה, שאחרי תשעה הפסדים בתשעת מחזורי הליגה הראשונים הייתה קרובה לסנסציה בגביע, אבל נכנעה בסיום 64:63 אחרי מותחן.

"היה לנו המון מזל היום", אמר עודד קטש בסיום. "אני לא יודע כל כך למה לייחס את זה, גם במשחקים שניצחנו בחוץ לא תמיד פתחנו טוב. אני חושב שאולי דווקא כשבאים לשחק מול קבוצה שלא ניצחה, אז באים בתחושה שחייבים לנצח. התחלנו ב-1 ל-14 משלוש. ואז מחטיאים והשחקנים נכנסים ללחץ. אני יודע מניסיון שבמשחקי גביע שבאים לעבור בשלום, אז משחקים ככה. אנחנו קבוצה שתלויה בגארדים שלה מאוד, ובימים שהגארדים שלנו לא נראים טוב, אז אנחנו לא נראה טוב".

ברמת גן, ששיחררה עוד לפני המשחק את אוטיס היל ואדי בארלו, התקשה דני גוט להסתיר את אכזבתו לאחר עוד הפסד צורב ואמר: "עובדתית כדור השלג פגע בנו. יש לנו בעיה ברגעי האמת, אנחנו חסרים בקבלת החלטות טובות. עשינו עבודה נהדרת בהגנה מול קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, אבל ברגעי האמת הדברים הקטנים, הסגירה לריבאונד, מסירה לא טובה. הדברים האלה קובעים את התוצאה. נתחזק לא רק בזרים, אנחנו נשתדל להביא שחקן ישראלי אחד, או אולי אפילו שניים, כדי לחזק את הקבוצה. אני כל הזמן טוען, וזה מצחיק להגיד אחרי 10 הפסדים, שאנחנו מתקרבים ומתקדמים, וכל הזמן לא רחוקים מלהביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully