וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא הופתענו מהיכולת שהצגנו"

23.12.2009 / 22:06

מאמן מכבי ת"א התייחס לחמישייה נגד אשדוד והוסיף: "טוב שיש מלחמה על מקום בהרכב". יוסי מזרחי: "פשוט לא עשינו כלום"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כנראה שמכבי תל אביב נהנית לפגוש העונה את מ.ס אשדוד. אחרי שהם כבר כבשו נגד הקבוצה מעיר הנמל 10 שערים בשלושת המפגשים הקודמים ביניהן העונה, הצהובים השחילו לרשת של ולדימיר סטויקיץ' חמישייה, סיימו את המשחק עם 0:5 מרשים ועלו לחצי גמר גביע הטוטו.

"הגענו להמון מצבים ובמחצית השנייה הצלחנו לנצל אותם לכיבוש שערים", אמר אבי נמני אחרי המשחק, "אנחנו משחקים טוב בליגה, כך שהיכולת היום לא מפתיעה מבחינתנו. זו הרמה בה שיחקנו בחודש האחרון. מצפה לנו משחק מאוד קשה ביום שבת נגד בית"ר ירושלים, נתכונן בהתאם ונקווה שנצליח להציג את אותה יכולת. נצטרך לעמוד בצורה נכונה ונבונה כמו שעשינו היום".

נמני התייחס גם לכך ששחקני הספסל שקיבלו הזדמנות, הציגו יכולת טובה: "השאיפה שלנו היתה מתחילת העונה להגיע למצב שכמעט בכל תפקיד יהיו שני שחקנים שנאבקים על מקום בהרכב. זה עדיין לא מה שאנחנו מייחלים לו, אבל זה הכיוון. אלה דברים שלא קורים בהוקוס פוקוס ולקחנו את זה בחשבון. אנחנו מאמינים שאנחנו בדרך הנכונה ויש לנו את הסבלנות. השחקנים יודעים שצריך להיאבק קשה על חולצת ההרכב ואני בטוח שזה ייעשה רק טוב".

יובל שפונגין הוסיף: "ההרגשה טובה מאוד, קיבלתי הזדמנות היום ואני שמח שניצחנו. מבחינתי, אני ממשיך רגיל ועובד קשה באימונים. אנחנו נשארים עם רגליים על הקרקע, נשארים צנועים ויודעים שהיום זה גביע הטוטו ובליגה זה יותר קשה. אנחנו מתכוננים טוב לבית"ר, לא מרימים את האף וממשיכים רגיל. המשחק מול בית"ר הוא משחק חשוב מאוד".

מזרחי: "ההגנה הייתה קטסטרופה"

יוסי מזרחי היה מאוד מאוכזב מהתצוגה של קבוצתו: "הייתה קבוצה אחת ששיחקה וקבוצה שעמדה. משחק ההגנה שלנו היה קטסטרופה, היו לנו בעיות בסגל, אבל זה לא תירוץ. נראינו רע מאוד בכל פרמטר. פשוט לא עשינו כלום. לא צריך להגיד לשחקנים כלום, מספיק שהם ייראו את המשחק הזה".

עוזרו של מזרחי, חנן אזולאי, הוסיף: "באף משחק מול אף קבוצה אסור לספוג חמישייה, הרבה שחקנים ששיחקו היום לא רגילים לרמות האלה. פתחנו את המשחק עם שתי טעויות שלא צריכות לקרות והן הובילו לשני השערים הראשונים. חבל שנוצר מצב ששחקנים שלנו הציגו יכולת חלשה במשחק שהוא די חשוב עבורנו. אנחנו מקווים שלפחות השחקנים הצעירים קיבלו קצת דקות, השתפשפו ונקווה לעתיד יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully