וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א הביסה את אשדוד 0:5

מכבי ת"א התאוששה עם 0:5 על אשדוד בדרך לחצי גמר גביע הטוטו. אבידור, ציון (עצמי), שבחון, מאיוקה וקומאץ' כבשו

אחרי בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, הפכה מכבי תל אביב לקבוצה השלישית שמעפילה לחצי גמר גביע הטוטו לאחר ניצחון ביתי 0:5 על מ.ס אשדוד. היה זה שחזור מדויק של גמר המעפל מאשתקד, אז ניצחו הצהובים 0:1. הערב בבלומפילד זה הלך הרבה יותר קל. הקבוצה של אבי נמני לא התקשתה לגבור על האשדודים, שנראו אומללים וחסרי אונים, והיא עדיין במירוץ להגנה על התואר. מעבר לתוצאה הנהדרת, מכבי תל אביב נראתה קלילה, משוחררת, היטיבה לשחק והשפעת האכזבה מהמשחק בנצרת (3:3) לא ניכרה.

שחקני מכבי תל אביב איליה יברויאן עם יובל אבידור. נועם אשל
יש תואר להגן עליו. אבידור/נועם אשל

נמני החליט לפתוח עם יובל אבידור ואיליה יברויאן בחוד. בעוד האחרון לא הראה שום דבר והוחלף בדקה ה-57, אבידור היה פעיל וניכר עליו שיש לו מה להוכיח. תמיר כחלון ויוסי שבחון המצוינים מצאו את אבידור בכדורים נפלאים שחתכו את הגנת אשדוד, אך החלוץ החמיץ מספר פעמים מול דרגאן סטויקיץ' לפני שכבש שער מוזר כשעידן וייצמן בעט לרגליו ומשם הכדור ניתז לרשת.

השליטה המוחלטת של מכבי תל אביב המשיכה במחצית השנייה, כשהתנועה הייתה חד כיוונית לעבר שערו של סטויקיץ' שסבל מהגנה חדירה לאור היעדרם של כריסטיאן גונזאלס ומתן אוחיון. טעות של הקרואטי שיצא רע הובילה לשער עצמי מוזר של עידן ציון המחליף בדקה ה-59. שבחון תקע עוד מסמר בדקה ה-76 וכשהוחלף כעבור שלוש דקות, זכה לקריאות עידוד מהקהל על משחקו הנהדר. עמנואל מאיוקה המחליף הוסיף שמונה דקות לסיום לאחר עוד טעות מביכה בהגנת אשדוד ואנדריי קומאץ' ירה את החמישי בדקה ה-86.

מכבי תל אביב מעפילה בקלילות לחצי הגמר ובסך הכל היא כבשה 15 שערים לרשת אשדוד בארבעה משחקי ליגה וגביע הטוטו. יוסי מזרחי יכול בהחלט להיות מודאג מהצורה בה הקבוצה שלו התפרקה. אשדוד לא הייתה במשחק ולו לרגע אחד וכל מסירת עומק חתכה את ההגנה המפוררת שלה. אשדוד נראתה במגמת שיפור בשבועות האחרונים וההפסד הזה החזיר אותה לימים שחורים במיוחד.

מהלך המשחק

דקה 2: כדור עומק של שבחון השאיר את אבידור לבד מול סטויקיץ', אבל החלוץ בעט כדור חלש לידיים של השוער.

דקה 5: עוד פעולה אישית נפלאה של שבחון הסתיימה בהרמה מצד שמאל, אבל יברויאן הצליח לנגוח החוצה מתיבת החמש.

דקה 23: כחלון מצא את אבידור ברחבה, החלוץ בעט כדור שטוח שהכניע את סטויקיץ', אבל הורחק מקו השער.

דקה 26: שפונגין הגביה מימין, שבחון ניצל יציאה רעה של סטויקיץ', אבל נגח מעל השער.

דקה 29: גול! כחלון הכניס כדור עומק מצוין לעברו של אבידור, וייצמן גלש לכדור אך בעט אותו על אבידור והכדור נכנס. 0:1 מוזר למכבי תל אביב.

דקה 33: כחלון הוציא עוד מסירת עומק נפלאה שחתכה את הגנת אשדוד, אבל אבידור בעט לגופו של סטויקיץ' והחמיץ הזדמנות גדולה לכבוש את השני.

דקה 53: יברויאן טיווח את השער מ-20 מטרים, סטויקיץ' הדף לקרן.

דקה 59: גול! עוד שער מוזר לצהובים. שפונגין הגביה מימין, סטויקיץ' יצא רע וספג מעידן ציון שניסה להוריד לו עם החזה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 76: גול! שבחון חילץ כדור בסמוך לרחבת אשדוד, חדר לרחבה ומזווית אפס בעט כדור שטוח לקורה ופנימה. 0:3.

דקה 82: גול! אבידור חטף כדור מישראל ראש בתוך הרחבה ופרגן למאיוקה שכבש מול שער ריק. 0:4.

דקה 86: גול! קומאץ' ירה כדור קופץ מימין לשמאל וחגג את שערו הראשון בישראל. 0:5.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, איגור טומאסיץ' (אנדריי קומאץ', 70), שרן ייני (ליאור ז'אן, 62), יוסי שבחון (גיז'רמו ישראלביץ', 79), תמיר כחלון (ציון צמח, 73), איליה יברויאן (עמנואל מאיוקה, 58), יובל אבידור.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', עידן וייצמן, ישראל ראש, אדיר טובול, רחמים צ'קול (בן בוטבול, 63), סטפן קינגווה (ניר ביטון, 46), משה אוחיון, שי רביבו (עידן ציון, 46), עידן שדה (ניר נחום, 56), עידן שריקי, ברק בדש (דימיטאר מקרייב, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully