וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מכבי חיפה חוזרת לעצמה"

20.12.2009 / 22:35

מאמן האלופה שם מאחור את הקמפיין באלופות, מרוצה מהניצחון על בני יהודה ויודע: "כל דרבי הוא קשה". לוזון: "אין לנו פחד במה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הדיבורים על משחק גדול ואפשרות להוכיח אופי סבבו את ההכנות של בני יהודה למשחק החוץ בקרית אליעזר. אלא שגיא לוזון ואנשיו עוד לא הספיקו להתיישב על הספסל וכבר שלומי ארבייטמן הלם עם הראשון של מכבי חיפה, בדרך ל-0:2 מנומנם בסיום, כאשר אייל גולסה הוסיף את השני בדקה ה-83. מכבי חיפה פותחת פער של 12 נקודות על פני הפועל תל אביב השנייה, לה שני משחקים חסרים. במחזור הבא תוכל לחתום האלופה סיבוב ראשון נהדר, אם תנצח בדרבי את הפועל חיפה ותשיג את ניצחונה ה-14 מ-15 משחקים.

יניב קטן: "יש לנו דומיננטיות, וכולם רואים את זה"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, היה מרוצה מהתוצאה הסופית: "שיחקנו מול קבוצה שנחשבת לקבוצה טובה. עשינו משחק לחץ יוצא מן הכלל, הגענו להרבה הזדמנויות ואנחנו מרוצים מהניצחון, מכמות השערים ומהדרך בה שיחקנו. נכון לעכשיו אנחנו חוזרים לכושר משחק טוב, מכתיבים קצב גבוה מאוד ומתחברים. אל תשכחו שאנחנו אחרי קמפיין של ליגת האלופות ויש פצועים וחוסרים. אנחנו לא משחקים בשום שבוע עם אותו הרכב, אלא כמעט בכל משחק יש שינויים ויחד עם זאת, מתחברים ומשחקים בכמה מערכים והמשחק שלנו שוטף".

לוי התייחס לקושי של קבוצתו לגמור משחקים ולדרוס את היריבות: "ביחס לשליטה ולאחוזי מצבים שאנחנו מגיעים אליהם, היינו שווים יותר משער אחד בחצי הראשון. זאת נקודה שנצטרך לתת עליה את הדעת. גם בחצי השני לא הלכנו אחורה. החזקנו את בני יהודה כמעט בלי הזדמנויות. חיפה חוזרת לעצמה ונלך ונהיה יותר טובים".

לקראת הדרבי אמר המאמן: "היו כאלה שדיברו על הדרבי עוד לפני המשחק הערב וזה היה לא נכון. עשינו מאמצים לבוא ולנצח את המשחק היום ועכשיו אנחנו צריכים להיערך לדרבי. המשחק יהיה קשה כפי שכל דרבי הוא קשה. אני מקווה שנדע להמשיך מהמקום בו אנחנו נמצאים".

הקפטן יניב קטן, שעלה לשחק עם כאבי גב, אמר: "הורדתי קצת מהעומס בשבועיים האחרונים ולא התאמנתי סדיר כדי להיות כשיר למשחק הערב. אני לא מרגיש כשיר, אבל היה משחק טוב שלי ושל שאר הקבוצה וזה מה שחשוב. אנחנו ממשיכים קדימה ועושים דברים יפים. הכי חשוב שתהיה המשכיות. לא ציפינו לתת שער אחרי 20 שניות, אבל באנו נחושים לפתוח חזק. אנחנו תמיד פותחים חזק ומנסים להבקיע כמה שיותר מוקדם ואני שמח שהיום זה קרה לנו. קל זה לא היה היום, כי בני יהודה קבוצה טובה וחזקה. עשינו את הדברים נכון ולכן זה נראה קל ופשוט. כל הכבוד לבני יהודה, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו כמו שעשינו היום".

לגבי הדרבי אמר הקפטן: "דרבי זה חשוב לעיר, לאוהדים ולשחקנים. היה חשוב לנו לעבור את המשחק הערב בשלום כדי להגיע לדרבי אחרי ניצחון". קטן התייחס לדומיננטיות של חיפה בליגה ואמר: "יש לנו דומיננטיות בליגה וכולם רואים את זה, אבל בסוף חותכים את הנקודות בחצי ככה שלקראת סוף העונה הכל ייפתח מחדש".

שלומי ארבייטמן, שהעלה את מאזנו ל-14 שערים העונה בזכות הכיבוש המהיר, אמר: "השער פחות חשוב. 13 ניצחונות - אין יותר טוב מזה. אני חושב קודם על הקבוצה ואחר כך על עצמי. זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו ועשינו את זה הכי טוב שיכולנו. אנחנו עם הפנים קדימה ולא מסתכלים על מי יכול לעצור אותנו ומי לא, אלא מנסים להשתפר ממשחק למשחק ולצבור ביטחון. אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר לכיוון האליפות. הדרך עוד ארוכה וצריך להמשיך עם היכולת הזו".

גיא לוזון: "המשחק יכול היה להסתיים אחרת"

בבני יהודה שוב היו מאוכזבים מהעובדה כי לא השכילו לקחת נקודות מול קבוצה גדולה. המאמן גיא לוזון אמר בסיום: "אם אומרים שמכבי חיפה שיחקה לא טוב, זה סימן שהיריב עשה משהו כדי לגרום לכך. אני חושב שחיפה שיחקה מצוין ברבע השעה הראשונה. מהדקה ה-15 ועד הגול השני שחטפנו קראת סוף המשחק, נכנסנו חזק למשחק, היינו דומיננטים ואגרסיביים ויצרנו הזדמנויות של אלירן ופדרו. אם אחת מההזדמנויות הייתה נכנסת, הייתם שואלים שאלות אחרות. בני יהודה באה לשחק כדורגל טוב כי אנחנו באים לנצח בכל משחק, לא משנה מי היריבה".

לגבי העובדה שקבוצתו ספגה הפסד רביעי ברציפות מול הירוקים אמר לוזון: "מכבי חיפה מנצחת כי היא קבוצה טובה מאוד ובלי שום קשר אלינו. אני לא חושב שמי שראה את המשחק, ראה בני יהודה עם מחסום פסיכולוגי או פחד במה. בשורה התחתונה, חיפה לא אלופה סתום ולא סתם היא במקום הראשון. עבורנו זה לא אומר כלום להמשך. המשחק יכול היה להסתיים בצורה אחרת".

הקפטן אסי בלדוט הוסיף: "אני לא יודע אם זה מחסום פסיכולוגי. באנו במטרה לנצח, לא דיברנו על תיקו ולא רצינו להיות סימפטיים. הגול הראשון שיבש לנו את המשחק. חזרנו וניסינו להשוות, אבל לא הלך לנו וחיפה הבקיעו את השני. לא הצהרנו אף פעם שאנחנו רצים לאליפות, אמרנו שאנחנו רוצים לשחק טוב ולהיות בצמרת ואם בסוף העונה יהיה סיכוי לאליפות, נעשה הכל בשביל זה. הדרך עוד ארוכה במיוחד כשמורידים את הנקודות בחצי. אני מקווה שנצא לדרך חדשה החל מהשבוע הבא". לגבי הכישלונות מול הגדולות אמר: "אין לי הסבר. באנו לשחק ולא פחדנו מחיפה. באנו לנצח ומשהו השתבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully