וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני יהודה

ארבייטמן הימם את הזהובים עם שער כבר אחרי 23 שניות, והאלופה הירוקה העבירה משחק מנומנם עד שגולסה קינח (83)

בזמן שישנתם. שחקני בני יהודה הגיעו הערב (ראשון) מלאי תקוות על מנת להוכיח כי הם ראויים למיקומם הגבוה בטבלה בעזרת נקודות בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, אבל עוד בטרם הספיקו כל באי האיצטדיון לתפוס את מקומם התרומם שלומי ארבייטמן להגבהה של ג'ון קולמה ונגח למשקוף ופנימה. השער המהיר מחק את כל התכנונים ושיבש את הטקטיקות עבור שני המאמנים בדרך למשחק מנומנם וניצחון 0:2 של הירוקים הודות לקינוח של המחליף אייל גולסה בדקה ה-83. מכבי חיפה עדיין צעד לפני כל יריבותיה ורק מגדילה את הפער בפסגה ל-12.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה מעל איבן גארידו, עוז ראלי שחקני בני יהודה. איתי חסיד
השער המהיר העונה. ארבייטמן כובש/איתי חסיד

האלופה התייצבה למשחק כשהיא עם מאזן ביתי מושלם ועם רצון עז להשכיח את הקמפיין האירופי הלא נעים. השער של ארבייטמן נתן דחיפה ברבע השעה שלאחריו, כאשר ליאור רפאלוב שעט באגף שמאל ויניב קטן תיסכל את שחקני בני יהודה שלא הצליחו להוציא לו כדור מהרגל. בצד השני, אלירן עטר נראה בודד בחוד, כנראה כבר מפנטז על הטיסה הלילה לטקס שער השנה של פיפ"א.

הקצב של המשחק דעך החל מהדקה ה-20, ובמחצית השנייה לא חל שינוי מהותי. בני יהודה אמנם עשתה קולות של יציאה קדימה ושלחה יותר שחקנים, אך מלבד הבלחות של עטר בבעיטות ממרחק הזהובים לא ממש הטרידו את מנוחתו של ניר דוידוביץ', שנהנה מערב שקט של ז'ורז'ה טשיירה ודקל קינן מלפניו. חיפה שיחקה בהילוך שני, הסתמכה יותר מדי על הכדרורים של קטן ולבסוף ניצלה מתנה מהגנת בני יהודה על מנת לעקוץ עם השני מרגלי אייל גולסה.

אוהדי מכבי חיפה יכולים להביט הרחק מלמעלה על היריבות המייחלות למעידות, וכפי שעשו החל ממחצית המשחק - להתכונן לדרבי העירוני שחוזר בקול תרועה רמה בשבוע הבא ומבטיח להיות חם. בני יהודה תיאלץ להסתפק כנראה עונה נוספת בתפקיד המזדנבת החביבה, כאשר היא שוב לא משכילה לנצח במשחק גדול. כרטיס לאירופה הוא המקסימום עבורה גם העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

דקה 1: גול! 23 שניות על השעון וכבר יתרון לירוקים. קולמה הגביה מצד ימין לעבר הרחבה, וארבייטמן התרומם מעל גארידו וראלי כדי לנגוח למשקוף ופנימה. ה-14 העונה של ארבייטמן, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 8: קטן השאיר לארבייטמן על קו ה-16, והחלוץ ירה למרכז השער שער ניצב מוכן איינוגבה שהדף.

דקה 9: בני יהודה עדיין בחדר ההלבשה. רפאלוב דהר באגף שמאל, הגנת האורחים איחרה להגיב, אבל הקשר העדיף לבעוט במקום למסור ושלח את הכדור החוצה.

דקה 16: גדיר הניף רגל מ-25 מטרים וירה כדור אדיר שחלף מעל משקוף שערו של איינוגבה.

דקה 53: התקפה יפה של בני יהודה. אפק הגביה מימין, עטר הוריד בעקב וגלבאן בעט גבוה מעל השער.

דקה 60: צעירי שלח את עטר, קולמה לא הצליח לעצור את הכדור והחלוץ ירה מ-15 מטרים חזק ומעל השער של דוידוביץ'.

דקה 70: אפק ניצל הרדמות של מסיללה וטיווח מ-16 מטרים אלכסונית, אך הכדור טס גבוה.

דקה 72: גארידו פגע ללא כדור בארבייטמן, שהפריז עם נפילה מוגזמת וראה איך הסיפור עובר ללא תגובת השופט.

דקה 78: קטן החליט הפעם לאיים בעצמו על השער, אך הבעיטה שלו מ-20 מטרים התגלגלה לאיטה לידיו של איינוגבה.

דקה 82: כיאל הפציץ מ-20 מטרים לכיוון החיבורים, איינוגבה התעופף והדף יפה.

דקה 83: גול! מסיללה הוציא כדור רוחב משמאל לעבר מרכז הרחבה, וגולסה לא התקשה לנעוץ את הכדור בפינה הימנית של איינוגבה. 0:2 למכבי חיפה

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, מוחמד גדיר (ולדימיר דבאלישווילי, 68), ליאור רפאלוב (אייל גולסה, 46), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (עלי עוסמאן, 80).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי (חסן אבו זייד, 85), עמרי אפק (משה ביטון, 76), אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

אוהדי מכבי חיפה. איתי חסיד
ועכשיו לדרבי. אוהדי מכבי חיפה/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully