וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין עוד כמו פפה בעולם"

בריאל מדריד לא הפסיקו לנחם את הבלם שגמר את העונה ובספק למונדיאל ("אני הרוס"), ושוקלים להביא מחליף במקומו

ריאל מדריד יצאה ביום שבת מרוצה עד השמיים מהמסטאייה של ולנסיה עם שלוש נקודות ביד אחרי ניצחון שכולו אופי (2:3) במחזור הליגה, אבל הפציעה הקשה של הבלם הפורטוגלי פפה העיבה מאוד על תחושת השמחה. פפה, שקרע רצועה בברך רגלו הימנית, ייעדר כחצי שנה, והוא כמובן גמר את העונה, כשאחר כך מתוכננת לו תקופת החלמה לא פשוטה ולא קצרה, כך שלמונדיאל, אליו הצליחה להעפיל פורטוגל מהפלייאוף, הוא בספק רב.

"אני הרוס", אמר בלקוניות הבלם בעצב רב. "העונה של פפה גמורה", אמר דוקטור הרננדז. "אם נוסיף את תקופת ההחלמה שצפויה לו יהיה לו קשה להגיע לגביע העולמי, אבל הדבר החשוב זה לעשות שיקום טוב ולייצב את המצב של הברך, כי יש לו עוד הרבה שנים של כדורגל".

פפה העביר את שעות אחר הצהריים של יום ראשון בחברת בני משפחתו שניחמו אותו, כאשר הוא קיבל הודעות טקסט רבות, גם מחבריו לקבוצה. סרחיו ראמוס כתב לו: "תהיה חזק". רונאלדו שלח לו: "יישר כוח, תחזור בקרוב". חברו למרכז ההגנה, ראול אלביול, כתב: "ריאל בלעדיך היא לא אותו הדבר", והשוער איקר קסיאס מסר לו: "אנחנו אוהבים אותך, פפה".

פלגריני לא חושב שצריך מחליף לפפה

בריאל מתלבטים כעת מה לעשות במהלך חלון ההעברות הקרוב בינואר. רק בסוף השבוע האחרון העיד המאמן מנואל פלגריני בראיון ברדיו שהוא לא אוהב להביא שחקנים באמצע השנה, אלא אם כן חסרים שחקנים עקב פציעות.

"אנחנו מעריכים את האפשרות להביא שחקן בינואר", אמר המנהל המקצועי של המועדון חורחה ולדאנו, "במטרה להרגיש בטוחים יותר עם הסגל. נדון על הדברים בתוך המועדון. אנחנו לא שוללים לקנות ולהביא שחקן במקומו". עם זאת, יצוין כי פלגריני עדיין חושב שהקבוצה לא צריכה להביא שחקן, כשהוא מאמין כי שלושת הבלמים שעומדים כעת לרשותו, ראול אלביול, אזקייל גאראי וכריסטוף מצלדר, מספיקים.

אלא שוולדאנו יודע שלהביא כעת בלם חדש זו משימה לא פשוטה. "לפפה אין תחליף", אמר הארגנטינאי. "החל מעכשיו אנחנו כנראה נחפש שחקן, אבל אין אף אחד בעולם כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully