וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה ייעדר חצי שנה

הבלם קרע רצועה בברך בניצחון 2:3 על ולנסיה, וגמר את העונה. פלגריני: "כולם ראו שריאל מחוייבת לניצחון בכל מגרש"

חדשות רעות מאוד הרסו את שמחת הניצחון של ריאל מדריד, שגברה אתמול (שבת) 2:3 על ולנסיה במסטאיה. בלם הקבוצה פפה קרע רצועה בברך רגלו הימנית, והמועדון פירסם היום הודעה לפיה הוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של שישה חודשים. הפורטוגלי נפצע בעת שעלה לכדור גובה יחד עם דויד וייה מולנסיה, ונחת רע על רגלו. בימים הקרובים הוא יעבור ניתוח.

את הניצחון על ולנסיה השיגו הבלאנקוס ללא רונאלדו (המורחק) וקאקה (הפצוע) ואחרי שוולנסיה העיקשת השוותה פעמיים והחזירה לעצמה את המומנטום מול קהלה הביתי, אך שער נגיחה של אזיקיאל גאראי בדקה ה-83 עשה צדק והעניק למדרידאים שלוש נקודות חשובות מאין כמותן, שהוכיחו לברצלונה שהשנה מדריד מתכוונת ללכת עד הסוף.

"זה היה ממש לא הוגן אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה", אמר בסיום המאמן המנצח מנואל פלגריני, "ולנסיה לא הגיעה להרבה מצבים, בעוד המחצית השנייה שלנו הייתה מרשימה. פלגריני אף ציין כי "ולנסיה לא התקרבה הרבה לקסיאס", והוסיף כי "השערים שלהם הגיעו ממהלכים מוזרים".

"ראינו כי ריאל מדריד מחפשת את השער ומשחקת התקפי בכל מגרש", אמר פלגריני, "אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל זה בהחלט היה משחק מצוין, מול קבוצה חזקה במגרש קשה".

לגבי חסרונם של הכוכבים שלו, אמר פלגריני: "הם שחקנים מצוינים, שתמיד יחסרו לנו, אבל אין שחקנים בקבוצה הזאת שאין להם תחליף".

ברצלונה ממשיכה בשלה

אבל עם כל הכבוד לריאל, הפייבוריטית הגדולה לתואר היא עדיין האלופה ברצלונה, שמוליכה בפסגה על ריאל עם יתרון חמש נקודות (ומשחק עודף) ומאזן נפלא של 39 נקודות מתוך 45 אפשריות, כ-87 אחוזי הצלחה. אתמול בארסה גברה בדרבי 0:1 על אספניול, וקפטן הקבוצה קרלס פויול גאה בחבריו.

"במשחקים כאלה, הכי חשוב זה להשיג את הנקודות", אמר פויול בהתייחסו לקרב הקשה והנחוש שסיפקו היריבים העירוניים מאספניול, "ידענו שהם יהיו נחושים ומלאי מרץ בניסין להקשות לנו את החיים, אבל גם אם אנחנו לא שיחקנו באופן מושלם, עבדנו קשה בשביל הניצחון".

המאמן פפ גווארדיולה אף הוסיף כי "זה היה ניצחון חשוב מאוד, כי הגענו תשושים למשחק הזה. אני רוצה לברך את השחקנים שלי, כי גברנו על קבוצה מצוינת". לגבי הפנדל המפוקפק שקיבלה ברצלונה, אמר המאמן: "באנה הודה בפני צ'אבי שהיה פנדל, אבל אני בטוח שאנשים ידברו על ההחלטה הזאת הרבה זמן".

נשיא הקבוצה ז'ואן לפורטה החמיא גם הוא לשחקניו, אבל גם דאג לעקוץ את הנהלת אספניול, שסירבה להגיע לארוחת צהריים עם הנהלת ברצלונה. "זה כמו התקפת זעם של ילד", אמר לפורטה, "אנחנו תמיד מנסים לשמור על אווירה ויחסים טובים".

לפורטה אף התלונן על הדרך "המפרכת" שתעשה ברצלונה לאבו דאבי, לאליפות העולם לקבוצות, כשתיאלץ לעצור בדרך בטורקיה לשעתיים. "זה רק מראה שוב שהרשויות הספרדיות לא רוצות לעזור לנו", אמר הקטלאני הגאה, "אם זו הייתה קבוצה אחרת, היא הייתה זוכה ליחס שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully