וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "ליברפול לא תהיה לידס"

מאמן ליברפול דוחה את הביקורת נגדו ומודה כי הגירעון פגע בקבוצה. דין אשטון פרש בגיל 26, בפומפי תוקפים את גאידמק

רפא בניטז ממשיך לנסות להדוף את הביקורת. ליברפול, שסיימה השבוע בצורה מאכזבת את דרכה בליגת האלופות, כבר מוספדת על ידי הפרשנים, אבל המאמן הספרדי ממשיך להילחם על שמו ולהגן על קבוצתו ועל שחקניו.

"אחת המטרות העיקריות שלנו העונה הייתה להקטין את הגירעון של המועדון, וכולנו עובדים מאוד קשה בשביל זה", אמר בניטז, שמתנגד להשערה שהקבוצה תעבור את אותו תהליך שעברה לידס יונייטד, עוד מועדון פאר לשעבר שהתרסק כלכלית אחרי ההדחה בליגת האלופות: "אני לא יכול לדמיין שיקרה לנו מה שקרה ללידס. אנחנו מכירים את הסכנות, ואנחנו עובדים יחד, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה פיננסית, כדי להימנע מהמצב הזה".

בניטז ספג ביקורת פומבית מגרהאם סונס ומיורגן קלינסמן, אך טוען כי "כשמדברים עלינו, אני מחליש את הטלוויזיה. אני לא מקשיב". בניטז אף עקץ את השניים, וטען כי "מאחר שלשניים האלה יש מאזן כל כך נהדר כמאמנים, האוהדים פשוט יודעים להתעלם מהדעה שלהם. אם מישהו בוחר לדבר יותר מדי בלי להגיד כלום, זו בעיה שלו".

"כשחתמתי לחוזה לחמש שנים במועדון, ידעתי מה צריך להיעשות", ממשיך בניטז, "התפקיד שלי הוא להסתדר עם מה שיש". לגבי אפשרות לרכש בינואר, אמר המאמן: "אנחנו רוצים להצליח עם החומר שיש לנו עכשיו, אבל לא רק. אם אני אראה שיש עסקה שהיא לדעתי כדאית, אתייעץ לגביה עם אנשי הכספים של המועדון".

מי שזכה היום למחמאות הוא יוסי בניון, שקיבל שבחים משחקן העבר של המועדון יאן מולבי. לקראת המשחק של ליברפול מחר מול ארסנל, מולבי התבקש על ידי ה"דיילי אקספרס" להכין את ה-11 שלו שמורכבים משתי הקבוצות. מולבי בחר בבניון והעדיף אותו על פני נאסרי ורוזיצקי, ואמר: "כולם מצפים מטורס וג'רארד לספק את הסחורה, אבל מבחינתי השחקן הטוב של ליברפול בשנה האחרונה זה יוסי בניון. אם מסתכלים על רוזיצקי ונאסרי שיעמדו מולו, אז רמתם שווה, אבל בניון תורם יותר ויציב יותר".

פורטסמות: רדנאפ וגאידמק אשמים

סולימן אל פאחים, שלקח בעלות על פורטסמות מתחתית הפרמיירליג, מאשים את הארי רדנאפ ואת סשה גאידמק במצבה הכלכלי הרעוע של קבוצתו. "גאידמק הרשה לצוות המקצועי לעשות ככל העולה על רוחה", זועם אל פאחים, "הם השקיעו בצורה חסרת אחריות על שחקנים ועל משכורות, לא היה תקציב מוגדר או מדיניות כלכלית ברורה של הוצאות, ומה שאנחנו עושים עכשיו זה לנקות אחרי הבלגאן שהם השאירו".

בינתיים מאמן הקבוצה אברהם גרנט התראיין ל"דיילי מייל" האנגלי, סיפר על ההשראה שהוא קיבל מאביו המנוח לאורך כל חייו ("הוא האדם החיובי ביותר שהכרתי בחיי") וסיפר על אהבתו הגדולה לפורטסמות.

"אני אוהב את העיר הזו בגלל האנגליות שבה", אמר המאמן הישראלי, "אני אוהב את האנשים פה, ובגלל שזו הייתה הקבוצה הראשונה שלי באנגליה - אני מרגיש שיש בינינו קשר מיוחד".

*חלוץ ווסטהאם ונבחרת אנגליה לשעבר, דין אשטון, 26, הודיע רשמית על פרישה מכדורגל. אשטון שוקל לתבוע את שון רייט פיליפס על כך שהתיקול עמו גמר לו את הקריירה. ההתאחדות האנגלית ביקשה מאשטון שידחה את התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully