וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ללילה הזה חיכיתי, גבריאל

שער של גבריאל אגבונלהור העניק לאסטון וילה 0:1 וניצחון ראשון על מנצ'סטר יונייטד אחרי 27 משחקים. 3:3 לצ'לסי נגד אברטון

כשפורסם לו"ז הפרמיירליג הקיץ סומן העימות בין ליברפול לארסנל כמשחק המרכזי של המחזור ה-16, אבל אחרי פתיחת העונה הרעה של שתיים מחברות מרובע הצמרת המסורתי של הליגה, שישחקו ביום ראשון באנפילד, עבר המוקד למשחקי שבת, בהם נמשך הקרב בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד.

הכחולים, שעדיין מחזיקים במקום הראשון בפער של שתי נקודות על חשבון האלופה, אירחו את אברטון אך הצליחו לחלץ נקודה אחת בלבד, אחרי 3:3 מלא מהפכים ודרמות בסטמפורד ברידג'. מי שלא הצליחה לנצל את המעידה הזו היא מנצ'סטר יונייטד, שנכנעה לאסטון וילה 1:0 בבית.

אברהם גרנט המעודד מניצחון הבכורה שלו בפורטסמות במחזור שעבר סחט מסנדרלנד תיקו 1:1 דרמטי, בעוד גם המשחק בין מנצ'סטר סיטי ובולטון הביא לנו מבול של שערים ודרמות, כשהסתיים ב-3:3. ההפתעה של הערב הגיעה מווייט הארט ליין, שם נכנעה טוטנהאם המקרטעת 1:0 לוולבס הצנועה.

צ'לסי - אברטון 3:3

אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי (2:1) וצימוק הפער בצמרת לשתי נקודות בלבד, סיימה קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי בתיקו ביתי מול אפועל ניקוסיה (2:2) ולקינוח איבדה את מייקל אסיין שייעדר כחודש לפחות..הערב פגשו הכחולים בסטמפורד ברידג' קבוצה שלא ניצחה אותם כבר תשע שנים, ועליה גברו כזכור בגמר הגביע האנגלי האחרון. הפתיחה, עם זאת, היתה דווקא של אברטון, כאשר בדקה ה-12 נגח לואיס סאהה כדור חופשי אל הקורה, ומשם, אחרי שנהדף בגבו של פיטר צ'ך, הראה לוח התוצאות 0:1 לאורחים.

צ'לסי הגיבה מהר, ובדקה ה-18 מבצע קבוצתי יפהפה בשלוש נגיעות הסתיים במסירה של פרנק למאפרד לדידייה דרוגבה, והחלוץ הפורה סובב כדור נפלא אל החיבורים כדי לאזן ל-1:1. המומנטום של הבלוז נמשך, וחמש דקות מאוחר יותר הושלם המהפך, כשניקולה אנלקה בעט חזק ברגל ימין, ולפתע זה 1:2 לצ'לסי. בדקה ה-45 החליף איגביני יעקובו את ז'ו, ושניות ספורות לאחר מכן דחק מקרוב כדי להוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה ב-2:2 דרמטי.

קצב השערים המהיר נמשך גם במחצית השניה, כשבדקה ה-59 הגביהה ברניסלאב איבנוביץ' מימין, ודרוגבה בעט יפה מהאוויר כדי להשלים צמד. אלא שהערב, אברטון הציגה הרבה אופי, וארבע דקות מאוחר יותר היא שוב השוותה, הפעם עם השער המוזר במשחק, כשדרוגבה ניסה להרחיק כדור חופשי עם הראש, אך הנגיחה שלו פגעה בעורף של לואיס סאהה ונכנסה. צ'לסי לחצה וחיפשה את שער הניצחון, אלא שהפעם הלחץ לא הניב פירות, ובסיום הראה לוח התוצאות 3:3 מלהיב.

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:0

למשחק הערב באולד טראפורד התייצבה הקבוצה המקומית עם מאזן פנטסטי של 27 משחקים רצופים ללא הפסד נגד יריבתה והעידוד הגיע גם מחוליית ההגנה, אליה חזרו ווס בראון ונמניה וידיץ', שנעדרו ממשחק ליגת האלופות נגד וולפסבורג. הכל היה מוכן לכך שהשדים האדומים ידבקו לצ'לסי שבמקום הראשון ויגיעו גם הם ל-37 נקודות, אבל לווילה היו תכניות אחרות וחלק מהן כללו את שבירת הבצורת.

הקבוצה של מרטין אוניל עבדה על היתרונות שלה, שכוללים תמיד מהירות וכוח בחלק הקדמי ובדקה ה-21 קיבל אשלי יאנג כדור באגף השמאאלי, העביר לימין והעלה לרחבה וגבריאל אגבונלהור, שהסתנן בין בראון לוידיץ', נגח מקרוב פנימה. יונייטד עמלה כדי להשוות, אבל נתקלה בהגנה קשוחה ברשותם של ריצ'רד דאן וקרלוס קוויאר וגם הכנסתם של מייקל אואן ודימיטאר ברבאטוב לא עזרה לפרגוסון. וילה ניצחה אחרי 27 משחקים את הקבוצה ממנצ'סטר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בולטון - מנצ'סטר סיטי 3:3

הניצחון הגדול על צ'לסי בשבוע שעבר נתן רוח גבית גדולה לפרויקט המיליונים של סיטי, ואף גרם לרוביניו המתוסכל להצהיר כי הוא רוצה להישאר במועדון לפחות עוד עשר שנים. הערב, כשהברזילאי על הספסל, קיבלנו יופי של משחק באצטדיון ריבוק. זה נפתח כבר בדקה ה-11, כשאיבן קלסניץ' בעט מקרוב כדי להעלות את המארחת ל-0:1, ונמשך עם שער שוויון של קרלוס טבז בדקה ה-28. נדנדת השערים המשיכה, כאשר בדקה ה-43 השיב גארי קייהיל את היתרון לשורות הוונדררס, אלא שהמילה האחרונה במחצית היתה שייכת למיקה ריצ'ארדס, שקיבל כדור מקרייג בלאמי והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה ב-2:2.

קלסניץ' פתח את המחצית השניה באותו אופן בו פתח את הראשונה, ובדקה ה-53 הוא החזיר, בפעם השלישית הערב, את היתרון לצד של בולטון, הפעם ברגל שמאל, וזה כבר 2:3 לבולטון. סיטי ניסתה לחזור, ולמרות שבדקה ה-66 הורחק קרייג בלאמי בכרטיס צהוב שני, מצאה האורחת את השוויון המיוחל בדקה ה-77, כשקרלוס טבז השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק - 3:3. תמיר כהן פתח במדי בולטון ושיחק תשעים דקות.

סנדרלנד - פורטסמות 1:1

ניצחון הבכורה של אברהם גרנט על ברנלי (0:2) הרים את מצב הרוח בפראטון פארק, אך לא חילץ את פומפי מהמקום האחרון, ולא תיקן במאום את מצבה הכלכלי הרעוע של הקבוצה, שעל פי הדיווחים האחרון תצטרך אף למכור שחקנים בחלון ההעברות הקרוב במקום להתחזק ברכש לו מייחל המאמן הישראלי. הערב קיבל בחזרה גרנט את השוער שלו, דייויד ג'יימס, אך דווקא סנדרלנד פתחה טוב יותר, ולאחר מספר החמצות גם באה על שכרה, כאשר בדקה ה-23 בישל אנדי ריד לדארן בנט את שערו העשירי העונה. פומפי חיפשה את השוויון, ומצאה אותו ברגע הכי דרמטי שאפשר, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כשיונס קאבול ניצל ערבוביה גדולה ברחבה לאחר כדור קרן כדי לכבוש מקרוב, ולקבוע את תוצאת המשחק - 1:1 סופר דרמטי. טל בן חיים פתח כמגן ימני בשורות פומפי ושיחק תשעים דקות.

טוטנהאם - וולבס 1:0

שתי תוצאות תיקו רצופות עדיין לא עלו להארי רדנאפ ושחקניו באיבוד המקום הרביעי, אבל הערב קיבלנו את החותמת הסופית על המשברון שעוברת טוטנהאם, עם הפסד ביתי מביך. השער היחיד במשחק הגיע כבר בדקה השלישית, כשקווין דויל נגח כדור חופשי של ננאד מיליאש על מנת להעניק לאורחים הצנועים 0:1 מרשים, שהחזיק עד הסיום. וולבס רושמת ניצחון שני ברציפות, שמגיע אחרי רצף של שלושה הפסדים.

סטוק סיטי - וויגאן 2:2

איזה משחק משוגע קיבלנו באצטדיון הבריטניה. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת, בה העלה אמרסון בויס את וויגאן ליתרון בדקה ה-15 רק כדי לראות את טונצ'אי מאזן ל-1:1 בדקה ה-37, הגיעה המחצית השניה המשוגעת, במהלכה הזדמנות רדפה הזדמנות, ורגע דל לא היה בנמצא. בדקה ה-72 קיבלנו את אחד המועמדים הבטוחים לשער העונה, כשמיינור פיגרואה הבחין שתומאס סורנסן מחוץ לשערו, בעט במהירות כדור חופשי מחצי מגרש (!) שננעץ הישר בחיבורים. 1:2 מדהים לוויגאן, ושער אומלל שסופג סורנסן. אלא שסטוק הגיבה מהר, כשריאן שוקרוס נגח היטב כדור קרן שתי דקות מאוחר יותר כדי לקבוע, למעשה, את תוצאת המשחק. בתוספת הזמן קיבלה האורחת הזדמנות לנצח את המשחק עם כדור עונשין מהנקודה הלבנה, אלא שסורנסן תיקן את העוול שעשה, כשהדף את הפנדל של הוגו רודאיגה על מנת להשאיר את סטוק עם נקודה ביתית.

במשחקים נוספים:

בירמינגהאם - ווסטהאם 0:1
לבירמינגהאם: לי בוייר (52)

האל סיטי - בלקבורן 0:0

ברנלי - פולהאם 1:1
לברנלי: ווייד אליוט (60), לפולהאם: בובי זאמורה (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully