וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מחוץ, לתחרות

באיירן מינכן חגגה עם 1:5 בבוכום, המבורג רשמה 0:4 בנירנברג ושתיהן חזק במאבק האליפות. 0:2 לשאלקה בחוץ על ברמן

המחזור ה-16 נפתח ביום שישי עם התיקו 2:2 הדרמטי בקרב הקצוות בין המוליכה באייר לברקוזן והאחרונה הרטה ברלין. (ראו לינק מצורף לידיעה).

זהו המחזור הלפני אחרון בליגה לפני שזו יוצאת לפגרת החורף הארוכה שלה, שתימשך עד חודש ינואר. במוקד המשחקים של יום שבת עמד קרב הצמרת, בו ניצחה שאלקה 0:2 בחוץ את ורדר ברמן והצטרפה גם היא לחלק העליון. באיירן מינכן, מעודדת מאוד מהניצחון על יובנטוס באלופות וההעפלה לשמינית הגמר, חבטה ללא רחם בבוכום והביסה אותה בחוץ 1:5 כדי להעפיל למקום השני.

המבורג, יריבת הפועל תל אביב על ראשות בית 3 בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב, הרשימה גם היא עם מחצית שנייה נהדרת ו-0:4 בנירנברג. בורוסיה מנשגלאדבך גברה 3:5 על האנובר ההמומה, הופנהיים ופרנקפורט נפרדו ב-1:1 וקלן סיימה את משחקה בפרייבורג ב-0:0.

בוכום - באיירן מינכן 5:1

האם הניצחון של באיירן מינכן על יובנטוס (1:4) במחזור האחרון של ליגת האלופות בטורינו היה המשחק שיוציא את הקבוצה של לואיס ואן חאל מחשוך לאור? לפחות ממה שהראו הבווארים היום, נראה שכן. אחרי הקרטוע היחסי של הקבוצה בליגה ובאירופה, הגיעה ההצגה בטורינו ועימה נשבה רוח חדשה במחנה הבווארי.

הקבוצה של הייקו הרליך ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים ולא ממש היוותה יריב ראוי לבאיירן. מריו גומז ניצל בישול של איביצ'ה אוליץ' כדי לכבוש מקרוב את הראשון בדקה ה-23 ולעשות צדק. עשר דקות חלפו ומרגים מבראיי עזר לאורחים עם שער עצמי, ואז אוליץ' עצמו, הטוב במגרש, הרשית את השלישי מבישול של בסטיאן שוויינשטייגר.

הקרואטי המצוין לא נתן להפסקה לעצור אותו, ובדקה ה-50 נגח לרשת את השני שלו במשחק. שש דקות עברו וגם דניאל פראניץ' זכה לחגוג את הראשון שלו במדי באיירן, כאשר שלח מתוך הרחבה בשמאל אל הרשת. כריסטיאן פוקס צימק בדקה ה-78, אבל הבווארים בכל מקרה במקום השני, רק שתי נקודות מלברקוזן המוליכה.

נירנברג - המבורג 4:0

הקבוצה של ברונו לבאדיה, שתתעמת ביום חמישי הבא עם הפועל תל אביב במחזור האחרון של הליגה האירופית, בקרב על ראשות בית 3, רשמה ניצחון חוץ בסוג של קרב קצוות ואספה שלוש נקודות לראשונה זה שבעה מחזורים.נירנברג, שנמצאת מתחת לקו האדום והפסידה בשני משחקיה האחרונים, הצליחה לסכן יותר את השער במחצית הראשונה, אולם לא השכילה לנצל זאת על מנת לעלות ליתרון.

בדקה ה-50 היא גם נענשה, כאשר טונאי טורון מצא במתפרצת את אלג'רו אלייה, וזה הקפיץ לרשת מ-15 מטרים. אלייה ההולנדי עבר לתפקיד הטבח בדקה ה-60, ומרסל ינסן היה זה שבעט פנימה. טורון הצעיר נעץ את השלישי עם בעיטה נפלאה מרחוק בדקה ה-66, אלייה השלים צמד אישי בדקה ה-74 והמבורג מרוחקת רק ארבע נקודות מהפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בורוסיה מנשנגלאדבך - האנובר 3:5

הקבוצה של מיכאל פרונצק מצפון ריין-ווסטפאליה נוצחה במשחקה האחרון בחוץ על ידי באיירן מינכן, לאחר שהשיגה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים הקודמים להפסד. בורוסיה מרוחקת שש נקודות מהקו האדום, והיא ידעה שנקודות יבטיחו לה שמירה על מרחק סביר מהקו האדום. האנובר, עדיין תחת ההלם ממותו של השוער רוברט אנקה, השיגה בשבוע שעבר תיקו מול לברקוזן, אבל היום חזרה לסורה.

רוברטו קולאוטי ישב על הספסל של גלאדבך (נכנס רק בדקה ה-85) וראה את קארים חאגי, הבלם הטוניסאי של האנובר, כובש לשערו הוא בדקה ה-15 אחרי שהשוער פלוריאן פרומלוביץ בעט עליו את הכדור. שבע דקות לאחר מכן היה זה רוב פריינד שהכפיל את התוצאה עם נגיחה מדויקת לרשת, ודידייה יה קונאן צימק עבור האורחים בדקה ה-36.

בדקה ה-58 המשיכה האנובר לסייע לגלאדבך, כאשר קונסטנט ג'קפה רשם גם הוא שער עצמי אומלל כשניסה להחזיר מ-20 מטרים והכניע את פרומלוביץ. בדקה ה-68 הצטרף למבקיעים מייקל בראדלי האמריקאי בתרגיל בבעיטה חופשית, ודידייה יה קונאן צימק שוב כעבור דקה וגם הורחק בהמשך (84). כריסטיאן שולץ כבש את השלישי של האנובר בדקה ה-87, אבל חאגי עם שער עצמי אישי שני (ושלישי של האנובר) קבע 3:5 מצחיק בסיום לגלאדבך.

ורדר ברמן - שאלקה 2:0

קרב הצמרת המרתק בווסרשטאדיון הפגיש את הירוקים-לבנים של תומאס שאף מול הכחולים המלכותיים של פליקס מגאת'. ורדר ברמן הגיעה למשחק מהמקום השני וכשהיא עם 23 משחקים רצופים ללא הפסד, אבל מול שאלקה זה פשוט לא הספיק, חרף יתרון הביתיות.

ברמן ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים והוסיפה לכך ארבע תוצאות תיקו, אולם גם אצל שאלקה לא הכל זרם חלק והיא ניצחה גם כן רק פעם אחת בארבעה מחזורים. האורחים ידעו שניצחון ישווה את מספר נקודותיהם עם ברמן ומי אם לא קווין קוראני כבש את הראשון בשמאל בדקה ה-47. ברמן שלחה את כל הכלים להתקפה, ובדקה ה-72 נענשה עם השני מרגלי יאן מוראבק, כשבמקרה הזה קוראני אחראי לבישול בתום התקפה מתפרצת. ניצחון גדול לשאלקה, שמצטרפת לחבורת המוליכות.

משחקים נוספים:

הופנהיים - פרנקפורט 1:1
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' ( 9 בפנדל). לפרנקפורט: פירמין שווגלר (61)

פרייבורג - פ.צ. קלן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully