וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 16: הרטה ברלין - באייר לברקוזן 2:2

11.12.2009 / 22:59

קרב הקצוות בבונדסליגה הסתיים בדרמה, כשלברקוזן הפכה בדקה ה-90, אך הרטה איזנה ל-2:2 בתוספת הזמן. צפו בתקציר

רויטרס

מוליכת הבונדסליגה באייר לברקוזן יצאה הערב (שישי) למשחק חוץ בברלין נגד הרטה לקרב קצוות. הקבוצה של יופ היינקס הגיעה לאולימפישטאדיון במטרה להגדיל את הפער לשש נקודות מהשנייה, ורדר ברמן, לפני שאר משחקי המחזור ה-16, אבל האחרונה בליגה עמדה בדרכה כשכפתה עליה תיקו 2:2 דרמטי.

כבר בדקה השמינית עלתה הרטה ליתרון, לאחר שיתוף פעולה דרום אמריקאי מוצלח. סיסרו הברזילאי הכניס כדור מצוין לאדריאן ראמוס הקולומביאני, שמול השוער שלח חד ומדויק פנימה. עד הדקה ה-76 נשמרה התוצאה, אז החלה הדרמה הגדולה. זה החל בשער שוויון של טוני קרוס, שכבש בבעיטה מכ-20 מטרים. דקה אחר כך גויוקו קצ'אר מהרטה הורחק באדום. בדקה ה-90 בוראק קפלן הטורקי, שערך הופעת בכורה, בעט כדור שפגע במגן הרטה וחדר פנימה, מהפך ו-1:2 ללברקוזן. הסוף? לא ממש. עמוק בתוספת הזמן איזן ראמוס, בשערו השני במשחק, כשנגח כדור קרן פנימה ושלח את שתי הקבוצות להתחלק בנקודות.

לברקוזן יוצאת לא מרוצה, אבל לפחות היא מבטיחה לעצמה עוד שבוע במקום הראשון, כשהיא מגדילה את הפער מברמן לארבע נקודות. הקבוצה של היינקס מוליכה את הליגה הודות לפתיחה המצוינת שלה, כי בשמונת המחזורים האחרונים, כולל זה היום, היא השיגה רק שני ניצחונות. הרטה מצידה עדיין נועלת את הטבלה עם שש נקודות מ-15 מחזורים.

כנראה שבגרמניה קבוצות הצמרת מנסות כל שנה מחדש לעורר את מאבק האליפות, כי לא קל להסביר את אחוזי ההצלחה הנמוכים שלהן. אחוזי ההצלחה של לברקוזן, לדוגמא, עומדים בשלב זה של העונה על 66 אחוז בלבד. אם ברמן תנצח את משחק הצמרת שלה בבית נגד שאלקה 04, היא תוכל לצמצם את הפער מלברקוזן לנקודה אחת בלבד, כשגם באיירן מינכן (27 נקודות) וקבוצות צמרת אחרות יכולות להפוך את הצמרת לעוד יותר צפופה ומעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully