וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

הפועל תל אביב צימקה את הפער מהפסגה, כשגברה 0:2 על הפועל חיפה האומללה. שכטר וידין (עם שער נהדר) הבקיעו

אחרי שהכתירה בהצלחה את המסע האירופי שלה עם העפלתה לסיבוב הבא בליגה האירופית עוד בטרם ננעל שלב הבתים, למרות ההפסד 2:0 לסלטיק, הפועל תל אביב מתכוונת להטיל את כל יהבה בחודשים הקרובים על מירוץ האליפות בליגת העל והמרדף אחר מכבי חיפה. הערב (שני) התארחה בבלומפילד הפועל חיפה המידרדרת, שצברה נקודה אחת בלבד בחודשיים האחרונים, והקבוצה הלוהטת של אלי גוטמן לא התקשתה לנצח גם אותה 0:2 ולצמק את הפער מהפסגה לשש נקודות.

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב עם אלי גוטמן. ברני ארדוב
ככה יעשה לאיש. גוטמן עם ידין/ברני ארדוב

האדומים עלו למשחק עם הידיעה על פציעתו החמורה של נמניה ווצ'יצ'ביץ', אבל לא נתנו לתחושות הרעות לפגום בתוכנית המשחק שלהם. כבר בפתיחה הסתערו שחקני הפועל תל אביב על החיפאים וזיהו מיד את הפאניקה בהגנת האורחים ובעיקר את נקודת החולשה באגף השמאלי, שם הוצב שרון לוי במקום הקפטן המוצהב אייל טרטצקי. גילי ורמוט ואיתי שכטר עשו כרצונם בחלק הקדמי, אבל מי ששיתף פעולה עם שכטר בדרך לשער הראשון היה ערן זהבי. מחליפו של ווצ'יצ'ביץ' זיהה בכדור עומק נהדר את שכטר, שירה בשמאל פנימה בדקה ה-19 והשתווה לשלומי ארבייטמן בראש טבלת מלך השערים עם 11 כיבושים.

הקבוצה של שלומי דורה נראתה חסרת ביטחון, וניכר כי רצף ההפסדים והפיכתה מהפתעת העונה לעוד קבוצת תחתית השפיעו על השחקנים. הניסיונות הבודדים של הפועל חיפה להטריד את וינסנט אניימה היו במצבים נייחים מבית היוצר של ערן לוי, ממנו מצפים בחיפה להרבה יותר. גם במחצית השנייה האורחים בעיקר רדפו, עם חוליית קישור אנמית עליה מעדיפים שחקני ההגנה לדלג באמצעות כדורים ארוכים לעבר החלוצים.

הפועל הורידה הילוך, זהבי המשיך להיות הבולט על כר הדשא, סמואל יבואה שאיבד ממעמדו לא הופיע כאופציית חילוף אצל גוטמן, ואז הגיעה גולת הכותרת של המשחק. הגנת חיפה הרחיקה כדור בצורה רעה בדקה ה-74, ואביחי ידין השתלט עליו ובבעיטת אומן קבר את הכדור בין חיבורי הקורות של גליל בן שנן חסר האונים. הפועל תל אביב עם ניצחון שישי ברציפות, מרחק שש נקודות מהמקום הראשון. הפועל חיפה על המדרון התלול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 2: בן דיין לא המתין יותר מדי וניסה לטווח כשהוא 25 מטרים אלכסונית מהשער, אבל הכדור חלף מטר מעל המשקוף.

דקה 3: שכטר הטעה ללא קושי את ליפנייה, ומקצה הרחבה בעט החוצה.

דקה 8: שכטר פרץ בקלות מימין וזיהה את הכניסה של זהבי, אבל האחרון בעט רע מעמדה קורצת בתוך הרחבה.

דקה 16: ידין התקדם באין מפריע ומ-25 מטרים בעט שטוח לידיו של בן שנן.

דקה 19: גול! דווקא אחרי התקפה נדירה של האורחים, זהבי שלח את שכטר למתפרצת בכדור נהדר, החלוץ ניער את אלקיים וירה בשמאל לרשת העליונה. שער 11 לשכטר העונה, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 21: נאתכו העביר לרחבה, שכטר בעט על מגן חיפאי וזהבי המשיך לידיו של בן שנן.

דקה 25: בלו דהר לעבר השער ופינה את ערן לוי, אבל הבעיטה שלו מ-18 מטרים טסה מעל השער.

דקה 41: ורמוט שלח במסירה מצוינת את לאלה, שבעט שטוח ונבלם ברגליו של בן שנן.

דקה 45: ערן לוי הגביה כדור חופשי מ-40 מטרים, בן בסט הוריד בראשו לבלו והחלוץ פיספס את הכדור כשניצב בתיבת החמש. החמצה אדירה של בלו.

דקה 50: זהבי שוב פילס דרכו בין שחקני הקישור האחורי של הפועל חיפה, וירה מ-20 מטרים מעל השער.

דקה 61: שכטר מצא עצמו בעמדה דומה לזו ממנה כבש, אבל הפעם הבעיטה שלו נהדפה על ידי בן שנן.

דקה 74: גול! אלקיים הרחיק רע כדור גובה, וידין שניצב כ-25 מטרים מהשוער וסבב בימין באומנות לחיבורים של בן שנן. שער נפלא לקשר האחורי, 0:2 מוצדק להפועל תל אביב.

דקה 90+1: ורמוט ניסה להרשית את השלישי, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער. מיד לאחר מכן גם שכטר קיבל צ'אנס לעקוף את ארבייטמן, אבל בעט בשמאל סנטימטרים מהקורה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, ביברס נאתכו (זוראב מנטשאשווילי, 87), אביחי ידין, גילי ורמוט, ערן זהבי (ויקטור מרעי, 77), איתי שכטר, מהראן לאלה (מיכאל זנדברג, 60).

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, עודד אלקיים (חנן ממן, 83), סביטי ליפנייה, אושרי רואש, שרון לוי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי (הישאם כיוואן, 76), ירו בלו, עדן בן בסט (אמיר אבו ניל, 64).

אוהדי הפועל תל אביב תחת מבול בלומפילד. ברני ארדוב
שיר אשיר בגשם. אוהדי הפועל תל אביב נאבקים במבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully