וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא היה צל של ספק מי טובה יותר"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה לאחר הניצחון על הפועל חיפה. על פציעתו של ווצ'יצ'ביץ': "זו אבידה גדולה". דורה: "הגיע להם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עוד לפני שעלתה למשחק מול הפועל חיפה קיבלה הערב (שני) הפועל תל אביב חדשות רעות, כשבדיקת האולטרה סאונד שעבר נמניה ווצ'יצ'ביץ' גילתה כי קיים חשש לחסימה בווריד עמוק ברגלו של הקשר הסרבי. מחר יעבור ווצ'יצ'ביץ' בדיקה נוספת על מנת לאמת את החשש, ובמידה ואכן יתברר כי הוא סובל מחסימה בווריד, הוא צפוי להיעדרות ארוכה המוערכת בכשלושה חודשים לפחות, וייתכן שהוא אף יושבת עד סיום העונה.

אם ווצ'יצ'ביץ' אכן ייעדר לתקופה ארוכה, האדומים יבדקו אפשרות להקפיא את כרטיס השחקן שלו. במקרה כזה יחפשו בקבוצה להתחזק בזר נוסף על חשבונו בחלון ההעברות הקרוב, וישאירו את הקשר הגאורגי, זוראב מנטשאשווילי, שהיה אמור להיות משוחרר.

גוטמן: "הפועל תל אביב מושתתת על משחק קבוצתי"

שחקני הפועל תל אביב לא נתנו לידיעה על פציעתו של ווצ'יצ'ביץ' לשבור את רוחם, ובמשחק סולידי עשו את העבודה עם 0:2 על הפועל חיפה האומללה, לה זה הפסד שישי בשבעה משחקים. הפועל תל אביב צימקה את הפער ממכבי חיפה בחזרה לשש נקודות, וזאת בעזרת ניצחון ליגה שישי ברציפות עם שערים של איתי שכטר בדקה ה-19 (ה-11 שלו העונה - השתווה בראש טבלת המבקיעים לשלומי ארבייטמן) ואביחי ידין, שסובב באומנות את השני בדקה ה-74 ונתן לאוהדים האדומים רגע של נחת באמצע המבול.

המאמן אלי גוטמן אמר בסיום: "התכוננו כמו שצריך למשחק הזה. הפועל חיפה זו קבוצה שיודעת לשחק כדורגל. יש להם מספר שחקנים כשרוניים שהראו את זה בליגה. גרמנו להם לאבד כדורים באזורים שרצינו, ולא היה צל של ספק מי הקבוצה הטובה במגרש היום. במחצית הראשונה שיחקנו יוצא מן הכלל טוב ואת המחצית השנייה התחלנו בחוסר ריכוז מובהק - דבר שאסור שיקרה לנו".

גוטמן גם פירגן לשער הנפלא של ידין: "הבקענו את השער השני שזה שער שבשבילו שווה להגיע לראות משחקי כדורגל. היינו יכולים להגדיל את התוצאה, אבל בסך הכל אנחנו מרוצים. הכדורגל של הפועל תל אביב מושתתת על משחק קבוצתי. האיכויות האישיות של השחקנים משתלבות במבנה הקבוצה ולכן הקבוצה רצה גם כשיש שינויים בהרכב".

על הפציעה של ווצ'יצ'ביץ', אמר גוטמן: "היום קיבלנו את ההודעה ומבחינה האישית זה כאב לי מאוד, כי אני יודע מה היינו יכולים לראות ממנו. אם זה נכון, והוא לא יוכל להיות בפעילות גופנית עד מרץ, זו אבידה גדולה. ראינו רק ניצוצות בימים הראשונים שהוא הגיע. ווצ'יצ'ביץ' זה שחקן שמעבר למה שרואים כשהוא עם הכדור יש לו יתרון אחד עצום שהוא נייד בצורה בלתי רגילה. היחיד שמזכיר לי אותו זה אייל ברקוביץ', שהיה מתחיל לרוץ בשריקת הפתיחה ומפסיק לרוץ בשריקת הסיום. נשב עם ההנהלה, נקבל החלטות ואז נודיע. זה עדיין מאוד טרי".

המאמן התייחס לאי שיתופו של יבואה ואמר: "יש לו עדיין בעיה ברצועה הצידית בברך, וגם כשהוא שיחק בסלטיק הוא נתן לי להבין שהוא עדיין לא בריא במאת האחוזים. אני לא רוצה לסכן אותו. נחכה שהוא יבריא במאת האחוזים ואז ניתן לו לשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שכטר: "שמח שעוקבים אחריי"

איתי שכטר, כובש השער הראשון: "אני בתקופה מצוינת, בלי עין הרע. הפועל תל אביב בכלל בתקופה מצוינת. עברנו מתקופה קשה ואנחנו צריכים להמשיך. שיחקנו היום נגד יריב עיקש, ואני שמח שהבקענו גול מוקדם. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא מול הפועל עכו, שלא הפסידו שישה או שבעה משחקים, כך שמצפה לנו משחק קשה. יש ליגה קשה ואנחנו יוצאים למשחק לא פשוט בחוץ".

על האפשרות שייצא לחו"ל בקיץ אמר שכטר: "אני שמח שאני טוב ועוקבים אחריי, אני רק מקווה להמשיך ככה". בקשר לפציעתו של ווצ'יצ'ביץ' אמר שכטר: "נמניה הוא אחד השחקנים החשובים במערך שלנו, ואנחנו אוהבים אותו ומאחלים לו החלמה מהירה".

גילי ורמוט: "באופן אישי עברו הרבה מאוד שנים מאז ששיחקתי בהפועל חיפה, כך שלא היה לי מוזר. בסך הכל הפועל חיפה הייתה יריבה טובה, ואני שמח שהצלחנו לנצח גם את המשחק הזה". לגבי החיסרון של ווצ'יצ'ביץ': "אני מצטער מאוד על הפציעה שלו, במידה והוא אכן ייעדר לתקופה ארוכה זו הזדמנות בשביל אחרים לקחת את מקומו, יש לנו סגל רחב ואני מאמין שמי שיעלה וישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

דורה: "המשחק יכול היה להתפתח אחרת"

שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה, שוב יצא עם ראש מורכן בסיום עוד הפסד ליגה. "שיחקנו כדורגל רגיל, זה סגנון המשחק בו אני מאמין", אמר המאמן לאחר המשחק. "זה הרכב עם סגנון משחק שהביא אותנו לתקופה הטובה יותר שלנו העונה. הפועל תל אביב קבוצה טובה, בטח אצלה בבית. חשבנו להפתיע וזה לא כל כך הלך, אבל את הנקודות האמיתיות נצטרך לחפש בשבוע הבא מול מכבי פתח תקווה ומול קבוצות שנמצאות ברמה שלנו. אם נציג את הכדורגל ששיחקנו במחצית השנייה, נחזור סוף סוף לנצח".

עוד הוסיף דורה: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים בלי נסיון, שהתחילו טוב את העונה ואז חוו ירידה. זה הרבה בראש, בעיקר מנטלי. ידענו שנצטרך להבקיע כדי לשבש להם את המהלכים כי הם שווים שניים או שלושה שערים במשחק. אחרי 20 דקות טובות בחצי השני איבדנו אוויר, כי לא הצלחנו להבקיע, ואז הגיע השער המצוין של ידין שסגר את הסיפור לגמרי. תמיד שאני יוצא בלי נקודות אני מאוכזב, אבל בסך הכל הפועל תל אביב היתה טובה יותר. המשחק יכול היה להתפתח אחרת, אבל בגדול הנצחון הגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully