וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הקאסטי שלאציו הייתה מעדיפה לגנוז

שער אחד של מרקו קאסטי סידר לרומא 0:1 בדרבי והעמיק את המשבר של התכולים. פיורנטינה רביעית אחרי 0:2 על אטאלנטה

הדרבי ד'איטליה, בו ניצחה יובנטוס 1:2 את אינטר ופתחה מחדש, על פניו לפחות, את מאבק האליפות, ממשיך לעורר הדים גם היום (ראשון), אך באיטליה לא שכחו שיש עוד משחקים במחזור ה-14. אחרי המשחק הסוער בטורינו אמש, קיבלנו עוד דרבי חם לא פחות - הדרבי של רומא. לאציו המוכה רצתה מאוד לקום מהקרשים דווקא בדרבי, אבל מרקו קאסטי קבר אותה עם 0:1 בדקה ה-78 שאולי גזר את דינו של המאמן בלארדיני.

פיורנטינה הצליחה לנצל את אובדן הנקודות של אינטר עם 0:2 על אטאלנטה, בזמן שגנואה לא הצליחה להמשיך במומנטום מהדרבי ונפרדה ב-2:2 מפארמה הרביעית. נאפולי, כהרגלה, שוב סיפקה משחק דרמטי עם 2:3 על בארי, בעוד דליו רוסי השיג ניצחון בכורה כמאמן פאלרמו עם 1:2 על קליארי.

רומא - לאציו 0:1

גם כששתי הקבוצות מהבירה מדורגות במקומות ה-10 וה-16 ערב המחזור, הדרבי של רומא הוא אחד החמים והסוערים ביבשת. לאציו, האורחת בדרבי, הגיעה במצב אנוש לאחר 12 משחקים ללא ניצחון, הדחה מבישה מהליגה האירופית כשמעמדו של המאמן דווידה בלארידיני מעורער. אם לא די בכך, 12 שנה לא ניצחו הביאנקוצ'לסטי בדרבי "חוץ".

המשחק הרותח הופסק כבר בדקות הפתיחה כשחזיזים ונפצים נזרקו לכר הדשא. לאחר החידוש קיבלנו משחק עצבני מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-61 רשם ז'וליו סרז'יו הצלה ענקית. מאורו זראטה בעט ראשון לקורה ואל הכדור החוזר הגיע סטפנו מאורי, אך הברזילאי באינסטינקט מדהים מנע שער. שש דקות מאוחר יותר הראה גם פרננדו מוסלרה את יכולתו, כשהדף נגיחה חזקה של סימונה פרוטה.

בדקה ה-78 הגיע הרגע הגדול במשחק. מירקו ווצ'יניץ' העביר כדור רוחב ומרקו קאסטי המחליף שלח נגיעה חכמה מתוך הרחבה לפינה של מוסלרה. שוער נבחרת אורוגוואי עוד הציל את קבוצתו מספיגת שערים נוספים עד לסיום. רומא אמנם איבדה את דוד פיזארו בכרטיס אדום בדקה ה-88, אך ראניירי שחקניו חגגו ניצחון יוקרתי ששווה עבורם עלייה למקום השישי והמשך הדומיננטיות בעיר. לאציו תיכנס לעוד שבוע סוער במהלכו אולי יתמנה לה מאמן חדש.

גנואה - פארמה 2:2

שתי קבוצות שנלחמות על כרטיס לאירופה נפגשו לקרב ישיר, כאשר עבור גנואה היו אלה הציפיות עוד לפני פתיחת העונה, אך בפארמה כלל לא חלמו להימצא במקום הרביעי במחזור ה-14. במחזור הקודם הביסה גנואה 0:3 את סמפדוריה והיא התחילה טוב גם הפעם, כאשר רודריגו פלאסיו הארגנטינאי שלח לרשת בדקה ה-14.

פארמה ניסתה לסכן את שערו של אלסיו סקארפי בבעיטות מרחוק, אבל ברגע שעשתה זאת מתוך הרחבה מצאה את הרשת מרגלי ג'ונתן ביאביאני (36). החלוץ הצרפתי הצעיר השלים צמד עבור פארמה בדקה ה-59, אבל רפאלה פלאדינו קבע חלוקת נקודות עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה בדקה ה-67.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פיורנטינה - אטאלנטה 0:2

אחרי שני הפסדים ומהמקום העשירי, התייצבה פיורנטינה למשחק הבית מול אטאלנטה של אנטוניו קונטה, כאשר היא חייבת ניצחון על מנת לצמק את הפער מהוליכות. הוויולה רוצים לשוב לליגת האלופות גם בעונה הבאה, אך בינתיים הם לא ממש בדרך הנכונה. קונטה נתן לאטאלנטה את זריקת המרץ עם הגעתו, אבל מאז הקבוצה חזרה לסורה והיא מדורגת במקום ה-17 בלבד.

אדריאן מוטו שוב חסר למארחים, אבל במקומו פתח סטבן יובטיץ' שבישל לחואן ורגאס שער מצוין בדקה ה-26. חיימה ואלדס הורחק משורות אטאלנטה ואלברטו ג'ילארדינו סגר עניין עם השני בדקה ה-89. פיורנטינה, היחידה מבין הנציגות האיטלקיות בליגת האלופות שכבר הבטיחה מקומה בשלב הבא, יכולה להגיע נינוחה למחזור הסיום במפעל.

נאפולי - בארי 2:3

העולה החדשה והמפתיעה התארחה לסוג של דרבי דרומי בסן פאולו, אצל נאפולי שעדיין לא הפסידה מאז הגיע וולטר מצארי למועדון וסיימה את שלושת משחקיה האחרונים בתיקו. אסקיאל לאבצי חזר לסגל של נאפולי ועלה כמחליף במחצית השנייה, כאשר התוצאה כבר הייתה 1:1. אחרי מחצית מאופסת היה זה פאולו בארטו שהעלה את בארי ליתרון בדקה ה-49, אבל חמש דקות אחר כך נגח פאביו קוואליארלה את השיוויון אחרי בישול של וולטר גרגאנו.

העידוד מחזרתו של לאבצי לא החזיקה מעמד, כשבדקה ה-63 נגח הבלם המוכשר אנדראה ראנוקיה מקרוב אל הרשת של מורגן דה סנטיס. אלסנדרו פאריסי האורח הורחק אחרי שתי דקות לאחר מכן, ונאפולי ניצלה זאת כדי להשוות בדקה ה-72 מראשו של כריסטיאן מאג'יו, המושיע הקבוע בעידן מצארי. המארחים לא נרגעו, ובדקה ה-88 קוואליארלה הכריע עם שער דרמטי מבישול של לאבצי.

פאלרמו - קליארי 1:2

הקבוצה מסיציליה איחרה את נציגת סרדיניה לקרב איים, כאשר דליו רוסי חיפש ניצחון ראשון כמאמן פאלרמו וגם השיג אותו. קליארי המפתיעה הרשימה עם 0:2 על יובנטוס במחזור הקודם, ובסך הכל הפסידה פעם אחת (למילאן) בחודשיים האחרונים. אלסנדרו מאטרי המצוין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24, אבל איגור בודאן ירה מ-18 מטרים את השיוויון בדקה ה-55 וסימון קייאר הדני השלים מהפך בנגיחה אחרי 10 דקות.

משחקים נוספים:

ליבורנו - קייבו 2:0
לקייבו: לוקה ריגוני (12), סימונה בנטיבוליו (66)

בולוניה - אודינזה 1:2
לבולוניה: אדאילטון (27), מרקו די ואיו (65 בפנדל). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (45)

סיינה - קטאניה 2:3
לסיינה: עמנואלה קלאיו (50), קלאדיו טרצי (56), מיקלה פאולוצ'י (62). לקטאניה: חורחה מרטינז (14 ו-55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully