וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום למוריניו אין מה להגיד?

מאמן אינטר הזועם התעלם משחקניו ומהתקשורת אחרי ההפסד ליובנטוס (2:1). קמביאסו על התקרית האלימה: "זה נהיה מטורף"

המירוץ באיטליה נפתח מחדש. יובנטוס גברה אמש (שבת) 1:2 על אינטר בדרבי ד'איטליה, וכרגע הפער של אינטר בפסגה עומד על ארבע נקודות בלבד ממילאן (מישהו רצה לפטר את לאונרדו?) וחמש נקודות מיובה.

כצפוי, המשחק היה חם, בעקבות היריבות בין הקבוצות וההצהרות המלחמתיות מהצדדים במהלך השבוע הקודם. המתיחות התפוצצה חמש דקות לסיום, כשהתפתחה תגרה המונית שכללה את מלו, באלוטלי, קיבו, סיסוקו, מוטה ובופון.

"היה משחק קשה", סיכם בופון, שבדרך ידוע בקור הרוח שלו אך אתמול דחף את טיאגו מוטה באלימות וכמעט שהתקוטט עמו, "דברים כאלה קורים בכדורגל, וקורה שהרוחות מתלהטות".

"ברגע הזה המשחק נהיה מטורף", סיפר קשר אינטר קמביאסו על ההתרחשויות בסיום, "המשחק נעצר, כולם דחפו אחד את השני. זו הייתה סצינה משוגעת". קמביאסו הביע את אכזבתו מההפסד, אבל הודה כי "תמיד ידענו שיובנטוס ייאבקו איתנו על האליפות עד הסוף, אבל אסור לשכוח שאנחנו מובילים את הטבלה בהפרש ארבע נקודות, ומתכוננים למשחק החשוב בליגת האלופות".

מאמן יובה צ'ירו פרארה סיפר כי "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון, ובהחלט היינו ראויים לו, אבל לא נצא מגדרנו, יש לנו משחק חשוב ביום שלישי. היום סיפקנו תשובות לכל אלה שטענו שלא נוכל להתמודד העונה על האליפות". אלסנדרו דל פיירו סיכם ואמר כי "זו שמחה כפולה מבחינתנו, כי גם שיחקנו מצוין וגם ניצחנו. הניצחון הזה בא בזמן הנכון".

ז'וזה מוריניו, מנגד, שהורחק במהלך המשחק אחרי שהתעמת עם השופט, לא דיבר עם התקשורת בסיום המשחק ומיהר לאוטובוס השחקנים, ונראה עצבני ומתוסכל. גם קפטן אינטר חאבירר זאנטי סיפר כי "מוריניו לא דיבר איתנו אחרי המשחק".

כובש שער הניצחון קלאודיו מרקיסיו התמוגג מהשער הנפלא שלו: "אני שמח בשביל האוהדים והקבוצה, אבל גם בשבילי. אני עובד קשה מאוד מאז שחזרתי מהפציעה, ועד עכשיו הרגליים שלי לא הגיבו כמו שקיוויתי. מאמין שזה רק יילך וישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully