וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז: "אולי כשוונגר מפסיד הוא לא יודע איך להתנהג"

מאמן סיטי זעם אחרי שמאמן ארסנל לא לחץ את ידו בעקבות ההפסד 3:0. הצרפתי: "אני חופשי ללחוץ ידיים למי שאני רוצה"

תגידו מה שתגידו על גביע הליגה באנגליה, אבל לעתים רחוקות הוא משעמם. אמש (רביעי) קיבלנו הוכחה די חותכת לכך, כשגם ארסנל וגם צ'לסי הודחו מהמפעל כבר בשלב רבע הגמר - הראשונה הובסה 3:0 שני ברציפות, הפעם על ידי מנצ'סטר סיטי המתאוששת, בעוד השניה נכנעה בדו-קרב פנדלים 4:3 לבלקבורן. בחצי הגמר, אם ככה, נקבל את הדרבי הלוהט של מנצ'סטר מצד אחד, כשמצד שני יפגשו הרוברס (בחצי הגמר הראשון שלהם מאז 1981) את אסטון וילה.

"לכולנו כואב להפסיד, אבל תמיד צריכים להציע ללחוץ יד"

ימים לא טובים עוברים על החבורה של ארסן ונגר. זה התחיל בשבוע שעבר, עם תבוסה כואבת 3:0 לצ'לסי במבחן כוח רציני שהיו אמורים התותחנים לעבור וכשלו, והמשיך אמש, עם תבוסה בתוצאה זהה, הפעם מול התכולים ממנצ'סטר. כהרגלו במפעל גביע הליגה, העלה ונגר הרכב צעיר במיוחד, שכלל בין היתר את ארמנד טרואה, קרייג איסטמונד, פראן מרידה, ג'ק ווילשייר, ארון ראמזי וקרלוס ולה. באופן לא מפתיע, המאמן הצרפתי החליט הבוקר להגן על החלטתו האידיאולוגית, אפילו אם אמש היא לא התגלתה כמוצלחת.

"תמיד בחרנו ללכת עם הצעירים שלנו, זה נסיון טוב עבורם", אמר ונגר. "יש לנו שחקנים פצועים, יש לנו עוד את ליגת האלופות ואת הפרמיירליג ואנחנו צריכים לפתח את הצעירים שלנו במפעל הזה". באשר למשחק עצמו, אמר המאמן הצרפתי: "במשך שלבים רבים הרגשתי כאילו מנצ'סטר סיטי לא היתה מסוכנת, אבל בשליש האחרון היה להם את הכוח, ולנו לא היה מה לעשות. הם הבקיעו שני שערים מצוינים והתחלנו לאבד כדורים שאנחנו לא רגילים לאבד". דרמה מסוימת התרחשה גם בסיום המשחק, כשונגר סרב ללחץ את ידו של מאמן הסיטיזנס, מארק יוז. "אין לי מה להגיד על זה", אמר ונגר, "אני חופשי ללחוץ ידיים למי שאני רוצה".

אלא שמנגד, התקרית לא עברה באופן כל כך שקט אצל יוז עצמו. "אולי ארסן ונגר רגיל לנצח משחקים ואז, כשהוא מפסיד, הוא לא יודע איך להתנהג", אמר יוז העצבני עם סיום המשחק. "הפסדתי כבר לארסנל 6:2, ועדיין הצעתי ללחוץ יד בסיום. זה המעט שאתה יכול לעשות. אני חושב שהוא פשוט כעס שהפסיד, אבל אתה צריך להיות קצת יותר אדיב. לכולנו כואב להפסיד, אבל תמיד צריכים להציע ללחוץ יד". באשר למפגש חצי הגמר הפיקנטי עם היריבה העירונית, אמר מנג'ר הסיטיזנס: "זו הגרלה פנטסטית. אני בטוח שכל מנצ'סטר תצפה לזה. אנחנו מאמינים בסיכוי שלנו מול כל קבוצה בהגרלה".

אנצ'לוטי דווקא די מבסוט

"היינו מאוד מאוכזבים כי כשאנחנו מפסידים אנחנו תמיד מאוכזבים", אמר מאמן הבלוז, קרלו אנצ'לוטי, עם סיום הדרמה. "מצד שני, הראנו את רוח הלחימה והגישה הנכונה. השוונו ממש בדקה האחרונה וזה טוב לקבוצה, זה מראה את האיכויות שלה. פנדלים זה כמו לוטו - לפעמים הם הולכים טוב, לפעמים לא. זו גם היתה הזדמנות טובה לשחקנים הצעירים שלנו לשחק. הם הראו כוח וכישרון על המגרש, ולהם המשחק הזה בהחלט עזר", הסתכל אנצ'לוטי על חצי הכוס המלאה.

במחצית, אגב, ערך המאמן הוותיק שלושה חילופים, מה שהכריח אותו לשחק עם עשרה שחקנים במחצית השניה, כשסלומון קאלו נפצע וירד מהדשא. "בדרך כלל אני לא מחליף שלושה שחקנים בבת אחת בהפסקה, אבל הפעם העדפתי לתת את הנסיון לשחקנים הצעירים", אמר האיטלקי.

במחנה השני היו בעיקר חיוכים, כפי שניתן לתאר. בלקבורן הראתה אופי מרשים, כל זאת מבלי מאמנה, סם אלרדייס, שהחמיץ את משחקו הרביעי ברציפות של הקבוצה כשמתאושש מניתוח לב. במשחק הליגה הקרוב, אגב, ביג סם צפוי לשוב לקווים. בינתיים, עוזרו, ניל מקדונלד, שאימן את הקבוצה בהיעדרו, היה מבסוט מאוד. "הגיע לנו הניצחון. הובלנו בפתיחה ושיחקנו טוב מאוד, ממש מגיע לנו לעבור שלב וזו תוצאה פנטסטית לכולם".

* אברהם גרנט שמח לדעת ששוערו הוותיק דייויד ג'יימס מחלים מהצפוי מפציעתו במפשעה. ג'יימס היה אמור להיעדר כחודש בשל הפציעה שספג בחימום המשחק נגד סטוק סיטי, לפני כשבועיים. "ההחלמה של דייויד ג'יימס מהירה מכפי שחשבנו, כי הוא מקצוען ועובד קשה כל יום כדי לחזור לכושר", אמר גרנט, "הוא מתקדם מהר ממה שחשבנו, הוא יחזור למגרש בפחות מארבעה שבועות". בכל מקרה, ג'יימס לא יהיה בסגל פומפי למשחק הליגה הביתי ביום שבת הקרוב, נגד ברנלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

האם גרנט מצא בלם?

אברם גרנט ממשיך לחפש רכש לקבוצתו החדשה, ורשת "סקיי ספורטס" מדווחת היום כי פורטסמות מאוד מעוניינת בבלם בנפיקה, מיגל ויטור. הבלם של נבחרת פורטוגל הצעירה היה מבוקש בזמן האחרון גם בקרב אתלטיקו מדריד, והוא עשוי לעזוב את בנפיקה בחלון ההעברות הקרוב בינואר. עם זאת, בקבוצה הפורטוגלית הבהירו כי אם ויטור אכן יעזוב, זה יהיה רק בהשאלה עד הקיץ הבא, ולא תהיה לקבוצה המשאילה אופציית רכישה, שכן ויטור בן ה-20 מאוד מוערך בקרב בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully