וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי שברה את השיוויון

אחרי שבע תוצאות תיקו, מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את ארסנל ועלתה לחצי גמר גביע הליגה. צ'לסי הודחה מול בלקבורן

אחרי שאמש (שלישי) היו אלה מנצ'סטר יונייטד ואסטון וילה שעשו דרכן לעבר שלב חצי הגמר של גביע הליגה, הערב הגיע הזמן לחלק שני כרטיסים נוספים. במשחק הראשון אירחה מנצ'סטר סיטי, אחרי שבע תוצאות תיקו רצופות בליגה, את ארסנל שהובסה 3:0 על ידי צ'לסי בדרבי ביום ראשון. הקבוצה של מארק יוז נתנה לארסנל עוד 0:3 ותפגוש בחצי הגמר את היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד.

עמנואל אדבאיור פתח בהרכב הסיטיזנס מול הצעירים מקבוצתו לשעבר אותם שלח לכר הדשא ארסן ונגר, כהרגלו במפעל השלישי בחשיבותו, אם כי שילב לצידם ותיקים כמו מיקאל סילבסטרה ותומאס רוזיצקי. החלוץ הטוגולזי הבטיח כי הפעם לא ישתולל כמו בניצחון 2:4 על ארסנל בליגה ודיבר על תקוותה המועדון לזכות בתואר ראשון מאז 1976. במחצית הראשונה התמקדו שתי הקבוצות בניסיון להשתלט על מרכז המגרש, ושני השוערים לא עמדו תחת איום ממשי.

בדקה ה-49 הגיע השער של המארחים, כשסיטי יצאה למתפרצת. הגבהה של קרייג בלאמי הורחקה, אבל קרלוס טבז חטף מרוסיצקי, נכנס לרחבה מצד שמאל ובעט חזק לקורה ופנימה. שער נפלא לארגנטינאי. 20 דקות עברו וגם שון רייט פיליפס מצא את הרשת. הקיצוני הימני, בנו של איאן רייט, אגדה ארסנלית בעבר, עבר בקלות את סילבסטרה ומזווית אלכסונית ירה לחיבורים של לוקאש פביאנסקי. את המסמר השלישי נעץ ולדימיר וייס הצעיר, אחרי בישול מצוין של בלאמי בדקה ה-89. סיטי בשלב הבא, יוז יכול לנשום קצת אוויר.

גם צ'לסי בחוץ

גם צ'לסי מצאה עצמה בחוץ אחרי הפסד 4:3 בדו קרב פנדלים לבלקבורן לאחר 3:3 רב תהפוכות ב-120 דקות. קרלו אנצ'לוטי שמר את הכוכבים כשמלבד דידייה דרוגבה, מיכאל באלאק וג'ון אובי מיקל עלו בהרכב צעירים ומחליפים. ניקולה קליניץ' הקרואטי כבש ראשון לרוברס כבר בדקה התשיעית. דרוגבה, שנמצא בכושר הבקעה אימתני, איזן שלוש דקות בתוך המחצית השניה לאחר בישול של פלורן מאלודה וסלומון קאלו הפך את הקערה כעבור ארבע דקות. הנדנדה נמשכה בדקה ה-64. כדור קשתי של ברט אמרטון מ-35 מטרים נחת ברשת של הילאריו, קבע 2:2 ושלח את הקבוצות להארכה. תשע דקות מאוחר יותר נפצע קאלו והשאיר את אנצ'לוטי, נטול החילופים, ב-10 שחקנים.

שער של בני מקארתי הדרום אפריקאי בפנדל (93) העלה את החבורה של סם אלרדייס ליתרון 2:3, אבל אקורד הסיום היה שייך לצ'לסי. מאלודה הגביה לרחבה ופאולו פריירה הפורטוגלי בעט מתוך הרחבה וקבע 3:3 סופר דרמטי בדקה ה-120. שתי הקבוצות ניגשו להכרעה מהנקודה הלבנה.

גם הפנדלים היו הפכפכים. מקארתי כבש את הבעיטה הראשונה של הרוברס, ובאלאק שלח את הבעיטה שלו לקורה. קליניץ' החטיא את הבעיטה הרביעית של המארחים ויורי ז'ירקוב איזן ל-3:3. את הבעיטה האחרונה של בלקבורן כבש דייויד הוילה הצעיר ומנגד גאל קוקטה בעט ברשלנות וסחט הדיפה מפול רובינסון. בלקבורן עולה לחצי הגמר ראשון מאז 1981, שם תפגוש את אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully