וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "אהבתי את ריאל הזו"

נשיא ברצלונה, כמו שחקני הקבוצה ועיתונים, פירגן למפסידה, אצלה קיימים רגשות מעורבים. איקר קסיאס: "יצאנו טיפשים"

זה לא היה משחק גדול, אבל הבילד אפ הגדול עדיין יצר הילה רבה סביב הקלאסיקו, שהסתיים לבסוף בניצחונה של ברצלונה 0:1 על ריאל מדריד, משער של זלאטן איברהימוביץ'. הדעה הרווחת בקרב העיתונאים, וכן בקרב שתי הקבוצות שריאל מדריד הציגה משחק כדורגל טוב, הרבה יותר מהופעותיה בעונה שעברה נגד בארסה, אבל שעדיין הקילר אינסטיקט של הקטלאנים גדול יותר, מה שהביא להם את שלוש הנקודות והחזרה למקום הראשון בליגה.

בכל רחבי העולם התייחסו כמובן למשחק. העיתון אל מונדו דפורטיבו, המזוהה מאוד עם ברצלונה, כתב בכותרתו: "קלאסיקו, שלוש נקודות". אלא שעורכי העיתון היו הרבה יותר ארסיים בתוך הידיעות. כזכור, בראיון שנתן כריסטיאנו רונאלדו טרם המשחק הוא אמר שהוא רוצה לכבוש מה שיותר שערים ("10, ואפילו 20", אמר הפורטוגלי). באל מונדו דפורטיבו לא שכחו לו זאת, וכתבו: "רונאלדו התחפש לדרנטה". בכך הם התייחסו להחמצה הגדולה של הכוכב הפורטוגלי, שהחמיץ בגדול בדומה לקשר ההולנדי שעשה זאת בשנה שעברה בהפסד 2:0 בקאמפ נואו, במצב של 0:0. "אולי כעת הפורטוגלי יחלום על ויקטור ואלדס, שמנע ממנו כיבוש בקאמפ נואו".

הכותרת של ספורט הקטלאני התייחסה כמובן לכובש שער הניצחון: "ויוה איברהימוביץ'". בעיתון עצמו דווקא פירגנו ליריבה המושבעת מקסטיליה. "ריאל מדריד שיחקה פחות טוב, אבל היא תיתן מלחמה לבארסה עד סיום הליגה".

הגאזטה דלו ספורט האיטלקי כתב בכותרתו: "איברהימוביץ' קבר את ריאל, הוא הגיבור של הקלאסיקו. המשחק היה מאוזן, מותח ומרגש, אבל לא יפה כמו שאוהדים רבים חלמו שיהיה. בכל זאת זה משחק שמראה את הכוח של הליגה הספרדית" .

הל'אקיפ הצרפתי כתב. "הכוח החליף ידיים. ההכנסה של זלאטן היא שהכריעה את המשחק". אולה הארגנטינאי הלך על משחק המילים: "איברה בארסה" (על משקל ויוה בארסה).

מסי: "אחרי ההרחקה של בוסקטס, שיחקנו טוב יותר"

לאונסל מסי היה בספק למשחק, אבל הקשר/חלוץ הארגנטינאי עלה גם עלה, ונתן משחק טוב מאוד. מסי הביך את שחקני ריאל פעם אחר פעם, אבל דווקא כשיכול היה לגמור את המשחק ולחרוץ את גורלו באופן סופי בדקת הסיום, כשל כשעמד מול איקר קסיאס, שהדף בעיטה משלו מכ-10 מטרים.

"השגנו ניצחון עם הרבה איכות", אמר מסי. "זה אף פעם לא קל לנצח את ריאל מדריד, בטח בהתחשב בעובדה שבחצי השעה האחרונה שיחקנו ב-10 שחקנים. דווקא אחרי ההרחקה של בוסקטס, שיחקנו טוב יותר.

"זה ניצחון יפה, אבל הדבר החשוב באמת זה שהשגנו את שלוש הנקודות", הפך הארגנטינאי קלישאתי. "בשורה התחתונה ניצחנו. עבורי, הכול הלך טוב במשחק הזה. לא חשתי בפציעה שלנו ולא הרגשתי אי נוחות.

"הליגה ארוכה מאוד, ואפילו הסיבוב הראשון בליגה עדיין לא הסתיים. העובדה שאנחנו מוליכים את הטבלה כעת, אין לה הרבה חשיבות. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, כי הדרך עדיין ארוכה", חתם מסי את דבריו.

אינייסטה: "מה שרונאלדו עשה לא היה מכובד"

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התמוגג כמובן מהניצחון ושלוש הנקודות, אבל פירגן מאוד למפסידה. מעניין אם גם היה נוהג כך אם בארסה לא הייתה מנצחת. "זה משמח מאוד עבורנו, מכיוון שהניצחון הגיע בדיוק ביום ההולדת ה-110 של המועדון. זה היה ניצחון גדול של בארסה נגד יריב שגרם לנו הרבה סבל בעבר. זו הייתה ריאל מדריד נהדרת, שתקפה עם שחקנים איכותיים והראתה כדורגל טוב. אהבתי את ריאל הזו, אני חושב שזו היריבה הכי טובה שעברה כאן בקאמפ נואו העונה. היא הוכיחה שהיא הגיעה לכאן כמוליכה ראויה".

הבלם קרלס פויול הסכים עם הנשיא: "ריאל הייתה היריב הקשה ביותר שלנו העונה עד כה בקאמפ נואו. רובין קאזאן גם גרמה לנו הרבה סבל, אבל לריאל יש שחקנים טובים ומהירים מאוד, עם הרבה איכויות שהקשנו עלינו מאוד".

הקשר צ'אבי: "זה היה משחק פיזי מאוד. ריאל שיחקה טוב כאשר אנחנו היינו עם עשרה שחקנים. הניצחון מתוק הרבה יותר ככה, עם תוצאה כזו. המשחק אולי לא היה הכי יפה לעין, אבל עשינו עבודה הגנתית וטקטית טובה ברמה גבוהה מאוד".

זלאטן העיד בסיום המשחק ש"הוא עייף מאוד". החלוץ השבדי הוסיף: "זה היה הקלאסיקו הראשון שלי, הבקעתי את שער הניצחון לקבוצה. הייתה אווירה נהדרת בקאמפ נואו".

במחצית הראשונה הוכשל הקשר אנדרס אינייסטה, אלא שרונאלדו לא "קנה את זה", וצמד השחקנים נקלע לתקרית, בה הם החליפו מספר מילים לפני שנרגעו. "הפריע לי מאוד שרונאלדו אמר לי שסתם נפלתי, זה לא מעשה מכובד", אמר הקשר הקטלאני לאחר התקרית.

הקשר סרחיו בוסקטס, שספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-62 והשאיר את חבריו חסרים שחקן נגד ריאל, אמר: "יש לי רגשות מעורבים. נגיעת היד שעשיתי הייתה בטעות. אני יודע שזה שווה כרטיס, אבל הרצון שלי היה לנסות לעצור את הכדור עם הרגל". בוסקטס ראה את מחצית השעה האחרונה של המשחק בטלוויזיה בחדר ההלבשה של הקבוצה. "החברים שלי היו גדולים, הם עזרו אחד לשני ורצו כל הזמן. הדבר החשוב ביותר זה שחזרנו להוליך את הליגה".

ולדאנו: "לא יוצאים מהכלים"

בריאל מדריד הרגשות היו מעורבים בסיום המשחק. מחד, הקבוצה שיחקה טוב, והשכיחה במקצת את התצוגות הנוראיות במשחקי הקלאסיקו של העונה שעברה, אלא שעדיין היא חזרה בידיים ריקות מהקאמפ נואו, מבלי אפילו שכבשה שער, למרות שהגיעה למספר הזדמנויות מצוינות.

את האכזבה היה אפשר להבין בקלות להבין מדבריו של שוער הקבוצה איקר קסיאס, שעשה עבודה טובה מאוד, והציל בדקה האחרונה שער בטוח של מסי. "אנחנו עוזבים את הקאמפ נואו עם פרצופים של טיפשים. מה שיותר מעניין זו התוצאה ואנחנו הפסדנו, זה לא משנה ששיחקנו טוב יותר מברצלונה"

בניגוד לאיקר, את שביעות הרצון היחסית מהמשחק, אפשר היה לשמוע מדבריו של המנהל המקצועי של ריאל מדריד חורחה ולדאנו, שאמר: "אנחנו ריאל מדריד, ואנחנו אוהבים לנצח. ההפסד הזה הוא לא מה שיגרום לנו לצאת מהכלים, אנחנו עדיין יכולים להישאר רגועים. המשחק הזה הוא דוגמא למה שאנחנו יכולים לעשות", אלא שולדאנו לא שכח את התבוסה וההשפלה על ידי אלקורקון בגביע, כשהוסיף: "גם מה שקרה לנו עם אלקורקון זו דוגמא למה שיכול לקרות לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully