וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שהולך לישון עם ילדים

ארסנל הצעירה והתוססת ניסתה, אבל צ'לסי היעילה והמפוקסת פירקה אותה עם ניצחון 0:3 מוחץ. גם ונגר יודע: הלכה עוד עונה

עולם כמנהגו נוהג: ארסנל הציגה גם היום לפרקים כדורגל חיובי והתקפי וירדה מנוצחת, בעוד צ'לסי היעילה שוב הרבתה להתגונן אך ירדה מנצחת. צ'לסי הביסה הערב (ראשון) את יריבתה העירונית 0:3 בדרבי של לונדון במסגרת המחזור ה-14 של הליגה האנגלית, והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות מיונייטד ול-11 נקודות מארסנל. הכחולים ממשיכים לדהור בצמרת ולהיראות כמועמדים הבכירים לזכייה בתואר העונה בפרמיירליג, ועל אף שאנחנו רחוקים מאוד מסוף הדרך - הקבוצה של אנצ'לוטי בהחלט נראית חזקה ובשלה.

חניכיו של ארסן ונגר אומנם פתחו את המשחק בצורה חיובית, אבל חמש דקות של מחץ מצד חניכיו של קרלו אנצ'לוטי סיימו את המשחק כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-42 דרוגבה העלה את צ'לסי ל-0:1 אחרי כדור רוחב מדויק של אשלי קול. שלוש דקות לאחר מכן היה זה תומס ורמאלן שפגש בצורה לא נכונה כדור רוחב של אותו קול והעלה ל-0:2 עם שער עצמי אומלל. בדקה ה-86 דרוגבה שלח טיל מדויק לעבר החיבורים של אלמוניה בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, והשלים 0:3 כואב ומשפיל.

במחצית השנייה אומנם התותחנים ניסו להשוות, אך בעוד ונגר יכול להמשיך להתהדר בקבוצה עם יומרות התקפיות - נדמה שעוד עונה נגמרה לו. לא רק שהתותחנים סובלים ממכת פציעות אכזרית, ארסנל גם נראית חלשה מנטלית ורכרוכית, ובסופו של דבר לא הייתה ראויה לנקודות. צ'לסי, מנגד, נראית בשלה וחזקה, מסודרת ושאפתנית.

מהלך המשחק

המשחק התנהל בגשם שוטף, כשארסנל הייתה זו שפתחה חזק והגיעה למספר חצאי הזדמנויות, אך ההגנה של צ'לסי ופטר צ'ך הצליחו לשמור על שער נקי. בדקה ה-20 הכחולים יצאו למתפרצת, ועל אף שסאניה תפס בידו את אנלקה השופט לא שרק לפנדל.

צ'לסי נכנסה יותר ויותר למשחק ככל שהתקדם הזמן, ובדקה ה-42 הלחץ נשא פרי. למפארד מצא את אשלי קול במסירת עומק, המגן, מול קבוצתו לשעבר, העביר כדור רוחב, ודידייה דרוגבה בעט מהאוויר אל המשקוף, ופנימה, והעלה את צ'לסי ליתרון 0:1. שלוש דקות לאחר מכן הכחולים עקצו שוב, כששוב היה זה אשלי קול שהעביר כדור רוחב, אך הפעם הכדור חלף על פני דרוגבה ומי שפגע בו ודחק אותו פנימה, לאותה פינה בדיוק, היה תומס ורמאלן, שקבע 0:2 לצ'לסי.

בדקה ה-48 ארשבין כבר כבש, אבל השופט פסל בהחלטה מפוקפקת את השער בטענה לעבירה על פטר צ'ך. ונגר ערך מספר חילופים שלא הצליחו לשנות את מאזן נשערים, ולבסוף - כצפוי - מי שכן הצליחה לכבוש הייתה צ'לסי, כשדידייה דרוגבה האימתני שלח כדור חופשי מ-25 מטר היישר לחיבורים של אלמוניה, ורץ שוב לחגוג לעיני האוהדים המתוסכלים באמירויות.

הרכבי הקבוצות:
ארסנל: מנואל אלמוניה, תומס ורמאלן, וויליאם גאלאס, ארמנד טראורה, בקארי סאניה, אלכסנדר סונג (תיאו וולקוט, 45), דנילסון, ססק פברגאס, אנדריי ארשבין, סמיר נאסרי (תומס רוזיצקי, 66), אדוארדו (קרלוס ולה, 57).

צ'לסי: פטר צ'ך, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, ג'ון מיקל אובי, אשלי קול (פאולו פריירה, 72), ברניסלב איבנוביץ', ג'ו קול (דקו, 67), פרנק למפארד, מייקל אסיין, דידייה דרוגבה (פלורן מאלודה, 88), ניקולס אנלקה.

הגרלת הגביע

היום נערכה באנגליה הגרלת הסיבוב השלישי של הגביע. מה שעשוי להיות המשחק המרכזי של הסיבוב יהיה המפגש בין מנצ'סטר יונייטד ליריבתה הגדולה לידס יונייטד, אם לידס תחלוף על פני קטרינג טאון (מוליכת הליגה השלישית).

עוד בגביע: ווסטהאם תארח את ארסנל למשחק מסקרן בין שתי נציגות מהפרמיירליג, רדינג תארח את ליברפול, מידלסברו תארח את מנצ'סטר סיטי, וצ'לסי תארח את ווטפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully