וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה בדרבי של מרסיסייד

שער עצמי של יובו ואחד נוסף של קויט העניקו לרפא בניטז ושחקניו 0:2 על אברטון וחזרה מוצלחת מאכזבת הצ'מפיונס

אחרי אכזבה ענקית בדמות הדחה מליגת האלופות, חזרה ליברפול לליגה והמתיקה מעט את הגלולה היום (ראשון) עם ניצחון בדרבי ה-212 של מרסיסייד על אברטון. יוסי בניון נכנס במקומו של דויד נ'גוג בדקה ה-75.

האדומים יודעים ששאיפות האליפות שלהם כרגע לא נראות ריאליות ואי לכך המטרה הגדולה ביותר העונה הפכה להיות מקום בין ארבע הראשונות, שיקנה להם מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. אחרי שאתמול סיימו טוטנהאם ואסטון וילה בתיקו, רפא בניטז ושחקניו ידעו שהם יכולים לצמק את הפער ושער בדקה ה-12, אחרי שחאבייר מסצ'ראנו בעט ממרחק והכדור פגע בג'וזף יובו, שינה כיוון ונכנס לשערו של טים הווארד, עשה עבור האורחים את העבודה. 11 דקות לסיום בעט אלברט ריירה כדור שטוח וחזק, הווארד הדף ודירק קויט סגר סיפור עם ה-0:2.

אברטון שלטה בחלקים גדולים מהמשחק ושני שערים של ז'ו במחצית הראשונה נפסלו בטענה מוצדקת לנבדל, פפה ריינה ביצע עצירה כפולה נהדרת מול טים קייהיל ומרואן פלאיני בדקה ה-70, אבל הטופיז לא הצליחו למצוא את הרשת ורשמו הפסד שביעי מתוך 14 משחקים העונה. המצב שלהם לא מזהיר כלל ודייויד מויס ושחקניו מדורגים שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום אחרי מספר עונות נהדרות שהסתיימו במוקמות גבוהים בצמרת, אבל ליברפול בסך הכל הגיעה כדי לעשות את העבודה שלה.

במשחק נוסף שנערך היום ניצחה בירמינגהאם את וולבס 0:1 משער של לי בוייר בדקה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully