וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: ”מודאג מרמת המשחק שלנו”

מאמן ריאל לא אהב את מה שראה בניצחון על ציריך. פרארה אחרי ה-2:0 לבורדו: ”אני מלא ביטחון בהעפלה שלנו”

ברני ארדוב

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

המחזור החמישי בליגת האלופות הערב (חמישי) טמן בחובו מספר משחקי מפתח, שבהחלט ישפיעו על עתיד חלק מהבתים. בבית א', מלבד הפסדה של מכבי חיפה לבאיירן מינכן, ניצחה בורדו הנפלאה 0:2 את יובנטוס, ולמעשה הבטיחה את המקום הראשון, כשפתחה פער בן חמש נקודות מהגברת הזקנה, ושש מהבווארים. בבית ב' אמנם הפסידה מנצ'סטר יונייטד 1:0 לבשיקטאש, אך מקומה בשמינית הגמר היה מובטח עוד ערב המחזור, לכן המשחק הזה לא שינה הרבה. צסק"א מוסקבה, לעומת זאת, ניצחה את וולפסבורג, והשאירה לעצמה סיכוי לא רע בכלל לעפיל לשלב הבא.

בבית ג' המרתק ניצחה ריאל מדריד 0:1 קטן את ציריך כדי לשמור על הפסגה, ולעשות עוד צעד אל עבר שמינית הגמר, כשמה שמפריד בין הבלאנקוס והשלב הבא הוא צירוף סטטיסטי שלא סביר שיתרחש במחזור האחרון. מילאן, בתוך כך, סיימה ב-1:1 ביתי עם מארסיי, שמשאיר לשתי הקבוצות סיכוי להעפלה במחזור האחרון - מילאן תוכל לעשות זאת מהמקום הראשון, מארסיי מהשני, כשהיא מפגרת בנקודה אחרי הרוסונרי. בבית ד', שהיה סגור עוד לפני המחזור, ניצחה פורטו את צ'לסי 0:1, בעוד ניקוסיה ואתלטיקו סיימו ב-1:1.

פרארה: "לא הגיע לנו"

כמאמר הקלישאה, המשחק הערב בין בורדו ויובנטוס היה משחק על שש נקודות. אם יובנטוס היתה מנצחת היא היתה עולה לפסגת בית א', והיתה מבטיחה מקום בשמינית הגמר, אלא שבסיום 90 דקות מצוינות, ניצחה האלופה הצרפתית 0:2 ועלתה בעצמה לראש הבית, עם 13 נקודות, כשלגברת הזקנה 8 בלבד, ובמחזור האחרון יובה מארחת את באיירן לקרב ראש בראש על הזכות להצטרף לברדו בשמינית הגמר, כאשר גם תיקו יספיק לאיטלקים כדי להעפיל.

"סבלנו הערב הרבה מהבעיטות החופשיות, משם הם הבקיעו", הודה מאמן יובנטוס, צ'ירו פרארה, בסיום. "אמרתי לשחקנים להימנע מלבצע עבירות ליד הרחבה, אבל כשלנו בזה. בורדו פשוט היו טובים מאיתנו", הוסיף המאמן. באשר לאלסנדרו דל פיירו, שפתח בהרכב ושיחק את 68 הדקות הראשונות, אמר פרארה: "אני חושב שהוא, כמו הקבוצה כולה, סבל מהלחץ של בורדו. אני מאוד לא מרוצה, לא מאלסנדרו אלא מהקבוצה כולה".

"אני מלא ביטחון בהעפלה שלנו. באופן טבעי חבל שלא יכולנו לסגור את זה הערב, אבל לא הגיע לנו הערב", הוסיף פרארה. "עכשיו נשחק בבית, מול האוהדים שלנו, ונרצה לנצח - לא רק לסיים בתיקו".

שוער בורדו, סדריק קראסו, אמר מנגד: "ראינו בורדו נפלאה הערב. בורדו שהציגה את היכולת האמיתית שלה. קרו לנו דברים לא טובים בזמן האחרון, אבל הערב הוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק ברמות הגבוהות. אחרי שהבטחנו את המקום הראשון, ננסה להשיג מקסימום נקודות בליגה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לאונרדו אופטימי, אלא מה

גם מילאן היתה קרובה להבטיח עליה הערב, כשכבר הובילה 0:1 על מארסיי משער של מרקו בוריילו, אלא שלוצ'ו גונזאלס דאג להשוות ולסגור עניין עם 1:1, שמשאיר למארסיי סיכוי לעלות, אלא שלשם כך תצטרך הקבוצה הצרפתית לנצח או לסיים בתיקו עם ריאל מדריד, ולקוות להפתעה של ציריך, שתפגוש את מילאן. הרוסונרי, מצידם, יודעים ששלוש נקודות קטנות מול הקבוצה השוויצרית יבטיחו להם מקום בשמינית, אלא שמילאן כבר הפסידה לציריך במשחק הראשון בין השתיים, כך שקל זה לא יהיה.

"זה נכון שלמארסיי היו יותר הזדמנויות, אבל אנחנו גם היינו קרובים", אמר בסיום מאמן מילאן, לאונרדו. "התחלנו טוב והבקענו מהר, אבל לצערנו גם ספגנו מהר, וזה היה משחק מאוד שונה מסוג המשחקים ששיחקנו עד כה. כמובן שרצינו לסגור את הסיפור הערב, אבל זה עדיין תלוי בנו, אם נוכל לנצח בציריך. יש לנו אופטימיות", הוסיף הברזילאי.

"אהבתי את הדרך בה ניגשנו למשחק ישר מההתחלה. אני חי בשביל הרגעים האלה", הוסיף מאמן המילאנזים. לגבי מרקו בוריילו, שנמצא בכושר מצוין והבקיע הערב שער נפלא, אמר לאונרדו: "הוא משחק טוב מאוד. זה לא רק השער, הוא מחזיק את הכדור ומייצר מרחב לחברים שלו. הוא היה יוצא מן הכלל היום".

פלגריני נכנס בקבוצתו

כל מה שריאל מדריד צריכה כדי להבטיח את מקומה בשמינית הגמר, זה לא להפסיד במחזור הבא בפער של יותר משלושה שערים בסטאד ולודרום של מארסיי. משימה שהבלאנקוס ככל הנראה יעמדו בה, לכן הניצחון הקטן הערב 0:1 על ציריך היה בהחלט חשוב עבור סגנית האלופה הספרדית, בטח לפני האל קלאסיקו מול ברצלונה ביום ראשון. ואם בחדשות טובות ומרגיעות עסקינן, חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו למגרשים, אחרי 55 ימים ביציע, ממלאת גם היא את אוהדי הקבוצה תקווה לקראת העתיד. הקשר הפורטוגלי נכנס הערב כמחליף בדקה ה-70, כמעט הכפיל את התוצאה בתוספת הזמן, והוא מתחיל להוריד חלודה לקראת יום ראשון הגדול.

עם זאת, היכולת על הדשא של שאר הקבוצה היתה רחוקה ממוצלחת, ומאמן הלבנים, מנואל פלגריני, יודע זאת. "אני מודאג מרמת המשחק שלנו היום. לא הייתי מרוצה מסוג הכדורגל הזה, וזה לא הסגנון שאני רוצה מהקבוצה. התוצאות טובות, אבל היה חסר לנו יצירתיות ושיחקנו רע ולא יפה", כעס פלגריני, אך הודה: "הדבר החשוב ביותר היה לנצח הערב". באשר לרונאלדו, הוסיף המאמן: "הדקות שהוא קיבל יהיה חשובות עבורו. כולם יודעים מה הוא מביא לקבוצה כשהוא משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully