וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני לא מבין את הקהל"

24.11.2009 / 21:26

מאמן הפועל ירושלים, שניצחה את שאולאי, הגיב לביקורת הקהל על מיעוט דקות לישראלים. ג'טר: "אנו יכולים להיות ממש טובים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה אולי הלך קשה, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים סיימה עם ניצחון ראשון ביורוקאפ 76:89, שמעט הרגיע את האווירה סביב הקבוצה לאחר ההפסד לאליצור מכבי נתניה בליגה. גם בירושלים מתחילים להרגיש שהדברים מתחברים כשדיז'ון תומפסון וטרה סימונס, שקלעו 19 נקודות כל אחד, נתנו הצגה יוצאת מן הכלל לקהל במלחה, שמצפה לראות ניצחונות נוספים במפעל.

גודס: "צריך להגיע למאני טיים בכושר הכי טוב"

גם מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, נשמע שבע רצון בסיום, ואמר: "עשינו היום צעד חשוב כדי לחזור להיות קבוצה. היינו עם כושר לקוי של מספר שחקנים, מה שפגע בנו. עם כל הלחץ שבאנו על הכתפיים אחרי ההפסד לנתניה, נגד קבוצה ליטאית טיפוסית שלא נשברת לשנייה ועם קלעים משובחים, הצלחנו לנצח. דיברתי עם השחקנים על יציאה לפרקט מרוכזים ברבע השלישי, ולא יצאנו אליו טוב, אבל בסופו של דבר עמדנו במטרות שלנו. ריבאונד ההגנה פוגע בנו בכל המשחקים, אבל היום לקחנו כמות כפולה ממה שאנחנו בדרך כלל לוקחים".

על החזרה של תומפסון, שלא שיחק נגד נתניה, לקבוצה, אמר גודס: "ראינו את החשיבות של דיז'ון לקבוצה גם מבחינה הגנתית וגם מבחינת תרומת נקודות. פו ג'טר הוסיף לנו את האנרגיות ואת הובלת הכדור. באירופה נוכל להשתמש גם בחמישה זרים, אבל משום מה פה לא אוהבים את זה. יש לנו המון עומס על שחקנים והעומס יתחלק ביניהם. בליגה הישראלית ישחקו הישראלים, באירופה ישחקו השחקנים היותר רעננים".

על הביקורות בקהל כנגד העובדה שבחלקים מהמשחק לא היו ישראלים על הפרקט, אמר גודס: "משחקים כדורסל בשביל לנצח, ואסור לשכוח ששרון ששון עדיין פצוע בשבילנו. המטרה של קבוצה היא לנצח, והמטרה של הקהל זה לדחוף את הקבוצה. אני לא מבין את הקהל, והוא צריך לעזור לקבוצה לנצח, במיוחד שלא היינו עכשיו בפוקוס". על מה שעבר על קבוצתו לאחרונה, הוסיף גודס: "איבדנו ביטחון בחודש האחרון, אבל זה המטרה, להמשיך לעבוד קשה ולהגיע לקראת המאני טיים בכושר הכי טוב".

ג'טר: "השמיים הם הגבול"

פו ג'טר, שנתן משחק ראשון מצוין בבירה וקלע עשר נקודות, אמר: "היה משחק מצוין, התאמנתי עם הקבוצה פעמיים, אני יודע שזה היה מצוין לנצח פה. אנחנו יכולים להיות ממש טובים, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. כדי להיות אלופים אנחנו נצטרך לעבוד קשה מאוד, נמשיך להתאמן ולהאמין אחד בשני והשמיים הם הגבול". לגבי הסיכויים לתת הצגות ביורוקאפ, אמר ג'טר: "אם נבוא ונעשה את העבודה שלנו, אז יהיה בסדר, אני לא דואג לאף קבוצה מלבד הפועל ירושלים".

אורי קוקיה, שהסתפק בארבע נקודות, אמר: "הרגשה טובה לנצח. אחרי ההפסד ביום שבת היה חשוב להתחיל בצורה טובה. גיא אמר לנו שכדי לעבור שלב נצטרך לנצח את כל המשחקים בבית. שאולאי קבוצה מאוד מוכשרת, וזה הבית שלנו ונצטרך לדעת לנצח גם בחוץ. יש עשרה שחקנים ואלה הכי טובים נמצאים על המגרש, אז נוצר מצב שלא משחקים עם ישראלים. זה נורמלי, כולם מתחלקים בעומס".

מאמן שאולאי, אנטאנס סירייקה, סיכם: "לא היינו מספיקים אגרסיביים בהתקפה ואיבדנו הרבה כדורים. לא שיחקנו מספיק חזק. אני לא יודע על שאר הקבוצות בבית, כל הקבוצות בבית האלה הן חזקות. משחקי בית יעזרו לנו ואנחנו מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully