וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 76:89 את שאולאי

שחקניו של גודס נתנו הצגה ביתית מול הליטאים 76:89 בפתיחת היורוקאפ. סימונס ותומפסון קלעו 19 כ"א. צפו בתקציר

מגד גוזני

באדיבות הערוץ הראשון
http://www.iba.org.il

זו לא הייתה פתיחת העונה החלומית של הפועל ירושלים, אבל בכל הזמן הזה ברור היה שגיא גודס בנה השנה קבוצה מלוכדת שמתחילה להתחבר משבוע לשבוע. הערב (שלישי) ירושלים השיגה ניצחון ראשון ביורוקאפ על שאולאי הליטאית 76:89 ונתנה לא מעט סיבות לאופטימיות עבור האוהדים, שעוד מתגעגעים לגביע יול"ב המסורתי בו זכו לפני מספר שנים.

שחקן הפועל ירושלים טרה סימונס מול שחקן שאולאי. מגד גוזני
כמה טוב לפתוח עם ניצחון. סימונס/מגד גוזני

אחרי ההפסד לאליצור מכבי נתניה המפתיעה ביום ראשון בליגה נראה היה שירושלים מעט איבדה את הביטחון, אבל הזרים המצוינים שהגיעו השנה לבירה הוכיחו שהם יודעים לשים את ההפסדים בצד ולהתרכז בניצחון מול קבוצה יחסית בינונית, אך כזו שלא מפחדת להשתמש בתעוזה. ירושלים, שהובילה ברוב שלבי המשחק ובחלקים ממנו בפערים דו ספרתיים, נהנתה מיכולת טובה של טרה סימונס ודיז'ון תומפסון, שחזר למשחק אחרי ההרחקה וההיעדרות נגד נתניה. שניהם קלעו 19 נקודות כל אחד.

המסלול של ירושלים לשלב הבא ביורוקאפ ילווה עוד במפגשים לא פשוטים נגד זאדאר ואריס סלוניקי, אך לפחות בינתיים הדברים נראים טוב מבחינתו של גודס, שכבר צריך להסתכל קדימה לעבר המשחק השני בבית נגד היוונים. עוד קודם לכן הוא יצטרך לשפר את מצבו בליגה עם משחק נגד עירוני רמת גן המסובכת, ואז אפשר אולי יהיה להגיד שהקבוצה אכן עלתה על הגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם יובל נעימי, דיז'ון תומפסון, טרה סימונס, קווין פינקני וליאו ליונס. שאולאי פתחה עם דריק לואו, דייוידאס גאיליוס, ארבידאס שישיניוס, ראיטיס גראפס וברנדון בראון.

הפועל ירושלים התקשתה בדקות הראשונות מול ההגנה הליטאית וברנדון בראון מצידו דאג לנקודות בהתקפות של שאולאי, שנראתה טוב יותר. ליונס הצליח להכניס את החברים שלו לעניינים עם שלשה וסל נוסף, שהוליכו את המארחים ל-6:10. ברנדון האנטר, תומפסון ואורי קוקיה החלו לפתוח את ההגנה הליטאית והגדילו את היתרון ל-11, אבל הרבע הסתיים ב-13:20.

שאולאי הצליחה לעשות את מה שעשתה רע מאוד ברבע הראשון, לקלוע שלשה, עם פתיחת הרבע השני כשישיניוס צלף, אבל פו ג'טר וסימונס החזירו עם סלים משלהם בצד השני. למרות זאת, שאולאי עשתה פעולות נכונות בהתקפה ושמרה את ירושלים בפער שניתן לסגור. יובל נעימי עם שלשה ועוד חדירה קלה לסל העלה את ירושלים ל-29:37 והרבע הסתיים ב-31:41 לירושלים.

בראון ושישיניוס ניסו לעצור את הדהירה של ירושלים בתחילת הרבע עם נקודות ואחרי שלשה של דריק לואו הפער קוזז לשלוש בלבד. תומפסון הוציא שלשה מהידיים והרגיע מעט את הספסל הירושלמי. אלא כשדווקא כשנראה היה שירושלים הולכת להגדיל את היתרון, שאולאי חזרה לעניינים עם סלים של לואו ואורליק למול הגנה חדירה של ירושלים. הפער צומק לשניים, אבל האנטר הוריד את ירושלים ל-57:62 בסוף הרבע.

ברבע הרביעי הקהל החל להתעורר ושאל את גודס באמצעות קריאות "אל אל ישראל" מדוע הוא לא משתף את הישראלים לאחר שעלה עם חמישה זרים. ג'טר, פינקני ותומפסון סיפקו את הנקודות, אבל שישיניוס לא נתן למשחק של הליטאים ללכת לאיבוד. שאולאי מעט איבדה את זה כשתומפסון דהר חזרה להפרש עשר (63:63) באמצע הרבע והוריד לליטאים מעט את הביטחון. אלא ששאולאי לא ויתרה, בראון עם משחק מצוין קיזז שוב לארבע. שוב ירושלים החזירה לעצמה את הטון שמכאן המשחק היה רק של ירושלים, שהגבירה את הקצב וסיימה עם ניצחון גדול 76:89.

סטטיסטיקה

להפועל ירושלים: טרה סימונס (7 ריבאונדים) ודיז'ון תומפסון 19 (11 ריבאונדים) כל אחד, קווין פינקני 15 (7 מ-10 מהעונשין, 7 ריבאונדים), פו ג'טר 10, יובל נעימי 9 (5 אסיסטים), ליאו ליונס 8, ברנדון האנטר 5, אורי קוקיה 4.

לשאולאי: דריק לואו 20, ברנדון בראון 14 (11 ריבאונדים), ארבידאס שישיניוס 11, מינדאוגאס שוקאוסקאס 7, מינדאוגאס קוזמינשקאס וגדימינאס אורליק 5 כל אחד, דייוידאס גאיליוס וראיטיס גראפס 4 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully