וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לא שוברים את השיוויון

שלושה ימים לפני מכבי חיפה, באיירן המאכזבת סיימה משחק שלישי ברציפות בתיקו, 1:1 מול לברקוזן. הפסד להמבורג

שלושה ימים לפני המשחק מול מכבי חיפה בליגת האלופות, התייצבה היום (ראשון) באיירן מינכן למשחק קריטי מול לברקוזן, שהוליכה את המחזור עד הניצחון הגדול של ורדר ברמן אתמול וחזרה אליו עם 1:1 באליאנץ ארינה. באיירן הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו, כשבפני המאמן לואיס ואן חאל הוצב אולטימטום מההנהלה עד פגרת החורף וברקע מרחפות הידיעות על הצעות גרנדיוזיות של צ'לסי עבור פרנק ריברי המקורקע.

"אני חייב להשיג משהו השבוע, אחרת אני עשוי להיות מפוטר", הודה ואן חאל גלוי הלב לפני המשחק, כשגם איבוד נקודות בבית מול חיפה באלופות עלול להשאיר את הבווארים מחוץ למפעל. לברקוזן, אותה מדריך קודמו של ואן חאל בתפקיד, יופ היינקס, הגיעה כבלתי מנוצחת היחידה בליגה, אך לא ניצחה במינכן מאז 1989.

מחצית ראשונה מאוזנת נפתחה עם שער של מריו גומז, שקיבל מסירה משותפו לחוד מירוסלב קלוזה ועם החלק החיצוני של הרגל מצא את הרשת בדקה השמינית. שש דקות חלפו וחלוץ אחר של נבחרת גרמניה, סטפן קיסלינג זרק את דניאל ואן בויטן והשווה את התוצאה בסיום התקפה מתפרצת. אנטולי טימושצ'וק יכול היה להוריד את באיירן להפסקה כשהיא ביתרון, אך רנה אדלר מתח איברים ומנע שער בטוח בדקה ה-44.

המחצית השנייה הייתה הרבה פחות טובה, כשאת באיירן מינכן מאפיין בעיקר הלחץ בכל נגיעה בכדור, בעיקר כשהיא נטולת היצירתיות של ריברי ואריאן רובן הפצועים. לברקוזן הפגינה משחק טקטי וממושמע (כמו שהיינקס אוהב), ההגנה הטובה בליגה עמדה בפרץ והקבוצה מהריין שוב חובקת את המקום הראשון.

המבורג - בוכום 1:0

עכשיו אפשר לומר בוודאות, המבורג במשבר. יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית השלימה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון עם הפסד מביך 1:0 בנורדבנק ארנה לבוכום, שמתחת לקו האדום. אחרי שהובילה את הטבלה וסומנה כמועמדת לאליפות, הקבוצה של ברונו לבאדיה ממשיכה לאבד גובה והיא יכולה להתנחם בתיקו של לברקוזן שהשאיר אותה מרחק ארבע נקודות מהפסגה.

שער הניצחון נכבש בדקה ה-77. סטניסלב ססטאק הסלובקי בישל לדניס גרוטה הצעיר את שערו הראשון העונה. עבור בוכום, קבוצתו של הייקו הרליך, מדובר בסך הכל בניצחון שני העונה, שעדיין לא העלה את הקבוצה מעל הקו האדום. המבורג מסיימת את המחזור במקום בחמישי עם הפסד שני העונה, ששוב מגיע במגרש הביתי לקבוצת תחתית.

צרפת: לוריין כבר רביעית

אחרי ההפסד המפתיע של בורדו אמש לולנסיין, שאיפשר לאוקזר לתפוס את המקום הראשון על חשבון האלופה, שיפר הערב כריסטיאן גורקוף את מצב הרוח בבית המשפחה כשלוריין שלו ניצחה 0:2 את סנט אטיין וטיפסה למקום הרביעי. שחקניו של גורקוף עלו ליתרון מהיר משער של מארמה ויירואה בדקה הרביעית, ופרנקו סוסה הכפיל בדקה ה-17 ולמעשה הכריע את המשחק.

מונפלייה עלתה למקום החמישי לאחר 0:2 ביתי על ליל. ויקטור הוגו מונטנו כבש פעמיים בדקות 65 ו-87 כדי לסיים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עבור העולה החדשה, ומנגד לקטוע רצף שני ניצחונות רצופים של ליל. מונפלייה, אחת המפתיעות של העונה, רחוקה רק שתי נקודות מהמוליכה אוקזר.

במשחק נוסף הערב ניצחה ניס 0:1 את טולוז משער של לוק רמי בפנדל, וחלפה על פני הסגולים בדרך למקום התשיעי בטבלה. המשחק בין מונפלייה לליל שייערך מאוחר יותר (22:00) ינעל את משחקי המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully