וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל מתחיל את תקופת המבחנים

מנהל באיירן, אולי האנס, אמר ל"בילד" כי יתכן והמאמן לא יסיים את העונה במועדון: "נראה מה יהיה במשחקים שעד פגרת החורף"

מעמדו של לואיס ואן חאל כמאמן באיירן מינכן נמצא כיום בשפל המדרגה, וכלל לא בטוח שהמאמן יסיים את העונה בקבוצה, כך עולה מביקורת כלפי ההולנדי מתוך הנהלת באיירן. מנהל המועדון אולי האנס ערך ראיון משותף עם נשיא באיירן פרנץ בקנבאוור ל"בילד" הגרמני, ובו הבהיר כי המשך דרכו של ואן חאל במועדון תלויה בתוצאות המשחקים הקרובים, כשאחד מהם יתקיים במינכן במסגרת ליגת האלופות, נגד מכבי חיפה (ד', 21:45).

"ההנהלה דנה עם ואן חאל על המצב בצורה כנה ואמיתית, אני לא יכול לומר שהמצב טוב כשאנחנו במקום השמיני בטבלה", אמר האנס בראיון. לבאיירן 20 נקודות אחרי 12 מחזורים, לא התפוקה לה ציפו במועדון הפאר. "יש לנו עוד חמישה משחקי ליגה ושני משחקים בליגת האלופות עד פגרת החורף, ונראה מה יהיה במשחקים האלה".

האנס התבקש להתייחס למתיחות ביחסים בין ואן חאל לחלוץ האיטלקי לוקה טוני, ואמר: "כרגע יש בעיות ביניהם". בתקופה הקרובה תחסר באיירן את קשרה הפצוע פרנק ריברי, וגם ההולנדי אריאן רובן עדיין מחלים מפציעה. אם לא די בכך, ביום ראשון יפגשו הבווארים את מוליכת הטבלה לברקוזן ומאמנה יום היינקס, שטרם נוצחו העונה בליגה. היינקס, שאימן בעונה שעברה את באיירן אחרי שהחליף את יורגן קלינסמן, הודיע כי הוא מתמקד במשחק עצמו ולא מעבר לכך. "יש לי חברים בבאיירן, אבל אני לא נוסע למינכן כדי לחבק אנשים, אלא כדי לנצח במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully