וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "ספרד מזכירה לי את ברזיל מ-1970"

הכוכב האגדי הברזילאי משבח את הספרדים לקראת המונדיאל. הידינק יקבל פנייה מארגנטינה, פרגוסון שוב מלגלג על האנגלים

200 ימים בדיוק עד לפתיחת המונדיאל, ונדמה שבנבחרות כבר מתחילים להתחמם. הגרלת הבתים תיערך ביום שישי הבא, ה-4 בדצמבר, וכוכב הכדורגל הגדול (כנראה) בכל הזמנים, פלה, כבר מצהיר כי מי שנראית כיום כמועמדת הבכירה לזכייה בתואר היא ספרד.

"יש לשחקנים שם טכניקה נהדרת", אמר הברזילאי, "הכוח החזק ביותר של הנבחרת הזאת הוא באינטליגנציה של שחקני הקישור שלה. אפשר להשוות את הנבחרת הזאת לברזיל של 1970, אבל בהבדל אחד: לברזיל ההיא היה מחליף ראוי בכל עמדה, והסגל שלנו יכול היה להרכיב שתי נבחרות איכותיות באותה מידה. אם מישהו היה נפצע, שחקן באיכותו וברמתו היה מחליף אותו. הפציעות זאת הבעיה הכי גדולה שיכולה לצוץ בגביע העולם, ואני לא יודע אם ספרד תוכל להתמודד איתה".

ארגנטינה: הידינק יצטרף למראדונה?

האם נבחרת ארגנטינה תצרף לצוות המקצועי שלה את גאון הכדורגל הבינלאומי, חוס הידינק? אומנם המאמן ההולנדי כשל בניסיונו להעפיל עם נבחרת רוסיה לגביע העולמי אחרי הדחה בפלייאוף, אבל התקשורת ההולנדית מדווחת שהמאמן צפוי לקבל פנייה מהתאחדות הכדורגל בארגנטינה במטרה להצטרף לצוות שכולל את דייגו מראדונה.

"זה לא יהיה רעיון רע, נכון?", כך אמר הידינק בראיון לתקשורת ההולנדית בהתייחסו לסוגיה, "אנחנו מכירים אחד את השני די טוב. זה גורם לי לחייך רק עצם המחשבה על זה, אבל כרגע אני תחת חוזה ברוסיה".

הידינק הצליח בצורה די מרשימה בשלושת המונדיאלים האחרונים, שם הופיע עם הולנד, דרום קוריאה ואוסטרליה. "אני אוהב את העבודה שלי, ואוהב לאמן ברמות הכי גבוהות, אבל כרגע אני לא מרגיש טוב", אומר ההולנדי, "ההדחה עם רוסיה השפיעה עליי מאוד. ברגעים כאלה אני בכלל לא בטוח אם אני רוצה בכלל להמשיך לאמן. אין לי אנרגיות".

פרגוסון: "אנגליה לא תזכה בגביע העולמי"

על אף ההערכה שיש כלפי אלכס פרגוסון באנגליה, אין ספק שהוא לא אהוב במיוחד במדינה שבה הוא מתגורר מ-1986. ה"בעיה" הכי גדולה של פרגוסון היא העובדה שהוא סקוטי, וככזה אין לו בעיה לבקר את הכדורגל האנגלי. עכשיו פרגוסון מרגיז עוד יותר את האנגלים כשהוא טוען שאין לנבחרת סיכוי לזכות בגביע העולמי בקיץ הקרוב, למרות הקמפיין המרשים עם פאביו קאפלו במוקדמות.

"אני לא רואה איך יהיה להם סיכוי מול ברזיל", אומר פרגוסון, "זאת תהיה הנבחרת שיצטרכו לנצח הקיץ, וזה יהיה קשה. מדהים רק לחשוב כמה שחקנים מייצרת המדינה הזאת, זו ספקית השחקנים הגדולה בעולם. בעונה שעברה שיחקו בליגת האלופות 103 שחקנים ברזילאים, לעומת 15 אנגלים בלבד. למעשה, יותר שחקנים סקוטים שיחקו בליגת האלופות מאשר אנגלים. המשחק של אנגליה נגד ברזיל בשבוע שעבר היה לדעתי ההימור הכי ברור של המאה".

למרות שמספר שחקנים מהקבוצה של פרגוסון משחקים בסגל האנגלי (רוני, פרדיננד וקאריק לדוגמה), המאמן יודע שהכדורגלן האנגלי נמצא בבעיה. "המספר הקטן של שחקנים אנגלים בליגת האלופות הוא תוצר של התפתחות הפרמיירליג", אומר פרגוסון, "באיזשהו שלב הפרמיירליג או אופ"א יהיו חייבות להכריח קבוצות לשתף מספר מינימום של שחקנים מקומיים".

פרגוסון אף ניצל את ההזדמנות ושלח עקיצה ליריבה הגדולה מליברפול: "אם יקרה דבר כזה, לנו לא תהיה בעיה, אבל ליברפול תיתקל בלא מעט קשיים. אני מבין שמתוך 70 שחקנים בקבוצת המילואים שלה, 30 מתוכם הם ספרדים. זה מספר מדהים. אם אופ"א תחייב קבוצות לשתף שחקנים מקומיים, לליברפול תהיה בעיה קשה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully