וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "לא הגיע לנו לנצח"

21.11.2009 / 20:37

מאמן הפועל ירושלים על ההפסד בנתניה: "הגענו מאוד קצרים". אריק אלפסי חגג: "לאף קבוצה לא יהיו חיים קלים בנתניה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בשני המחזורים האחרונים הגיעה הפועל ירושלים לדקות הסיום בפיגור קל, ופעמיים הלכה ליובל נעימי. באולם הפחים בחולון קלע נעימי 8 נקודות בדקה האחרונה, ובשבוע שעבר מול בני השרון קלע שלשת ניצחון על בני השרון. הערב (שבת) לנעימי לא הייתה אפשרות לתקן את היכולת של הקבוצה שלו, כשאליצור מכבי נתניה שלטה לאורך כל המשחק וניצחה את הפועל ירושלים 72:84 בביתה. נתניה מתייצבת במקום הראשון בליגה, ממנו תרד אחרי המשחק בין מכבי תל אביב לגלבוע/גליל עליון. מנגד בירושלים צריכים להתחיל לחשוב על משחקי היורוקאפ שיחלו ביום שלישי, כי ביכולת הנוכחית, הם לא יגיעו יותר מדי רחוק.

אלפסי: "אנחנו צריכים להמשיך ככה"

"בסטטיסטיקה כתוב בגדול קבוצה גדולה שעשתה הגנה מצוינת", אמר בסיום המשחק המאמן המנצח אריק אלפסי, שנראה לחוץ מאוד על הקווים לאורך כל המשחק, "אמרתי לקבוצה שאם נשלוט בריבאונד ננצח. עשינו הכנה מצוינת, אני מאוד שמח על הניצחון, חיפינו על ההפסד המעצבן באשקלון במחזור האחרון. עכשיו נזכרתי שמרקו קילנסוורת' לא שיחק וזה אומר הרבה. רוברט רותבארט וליאור חכמון עשו עבודה מצוינת, טוני יאנגר עשה עבודה מצוינת".

לקראת המשך הדרך והמשחקים שמצפים לו אמר אלפסי: "אנחנו צריכים להשתפר, בשבוע הבא מכבי חיפה מגיעה לפה, ולאף קבוצה לא יהיו חיים קלים בנתניה. אנחנו קבוצה טובה, צריכים עוד להשתפר בחלקים מסוימים. זאת התחלה טובה מאוד של העונה, אנחנו צריכים להמשיך ככה".

כוכב הניצחון היה טוני וושהאם שקלע 32 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים וסחב את נתניה לריצה גדולה ברבע השלישי ולניצחון: "אני רוצה ללכת הביתה, לישון קצת אחרי הניצחון הזה", אמר וושהאם שנראה בסיום עייף מהרגיל, "יש לנו קבוצה טובה, ונתנו הכל, כי מרקו קילינגסוורת' לא שיחק, כל אחד נתן יותר מהרגיל. באנו מאוד מוכנים, ולקחנו את המשחק. אני שמח כי ניצחנו, זה לא משנה כמה קלעתי, מה שמשנה זה שניצחנו. אם היום אני הייתי צריך לקלוע קצת יותר, אז אני צריך לעשות את זה, כל פעם מישהו אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גודס: "באנו מאוד קצרים"

בצד הפחות שמח באולם בנתניה נראו שחקני ירושלים מאוכזבים מאוד. הקבוצה הופיעה למשחק ללא שרון ששון הפצוע, וללא דיז'ון תומפסון המורחק ופו ג'טר שנחת בישראל רק שעות ספורות לפני המשחק. בקבוצה מקווים לשיפור ביכולתו של ברנדון האנטר, שעד כה לא מצליח לספק את הסחורה. במשחק הערב קיבל האנטר דקות ספורות, וגילה יכולת חלשה מאוד בהגנה. בירושלים טענו אחרי המשחק כי האנטר לא מצליח להכניס את עצמו לקצב של הקבוצה, וזאת על אף משחק מצוין במוקדמות היורוקאפ. בקבוצה מקווים כי במשחק ביום שלישי מול שילואיי יראה השחקן טוב יותר.

"באנו היום מאוד קצרים, שבעה שחקנים בסך הכל", אמר המאמן גיא גודס לאחר ההפסד, "דיז'ון תומפסון ושרון ששון מאוד חסרים, היינו בלי מצבת גארדים. ליו ליונס שיחק בעמדה שלוש, ונתניה שיחקה איזורית, ואנחנו קלענו 2 מ-18 משלוש. היינו מאוד קצרים, אבל זה לא תירוץ ל-20 ריבאונדים בהתקפה שקיבלנו על הראש".

על הניסיונות חזרה למשחק הוסיף גודס: "היינו במומנטום מסוים לקראת הסוף, הורדנו ל-3 הפרש, אבל כשלנו בהגנה, וושהאם עבר את השחקן שלו בקלות מדי וזה שבר אותנו. שיחקנו פחות טוב מנתניה, ולא הגיע לנו לנצח. הם שיחקו על החולשות שלנו. כשאתה נכנס לבעיית עבירות בקבוצה מאוד קצרה, אז יובל לא יכול לנצח את המשחק. הם עשו שמירות כפולות, והוציאו לו את הכדור מהיד. כשמסתכלים לקראת יום שלישי באירופה, המשחק הזה היסטוריה. יש לנו הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully