וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "דברים כאלה קורים, אני אחנך את סהר"

מאמן הצעירה גונן על החלוץ, שקילל צלמים לאחר שכבש מול בולגריה. סהר יעביר הרצאות לבני נוער ויעבור טירונות בקיץ

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

החלוץ בן סהר הגיע להבנות עם צה"ל בנוגע לשירותו הצבאי. על פי ההסכם, חלוץ אספניול יגיע במהלך חודש דצמבר לישראל על מנת להעביר הרצאות לבני נוער. כמו כן, השחקן יעבור טירונות במהלך פגרת הקיץ, שבין חודש מאי ליולי. סוכנו, רונן קצב, מסר בתגובה: "הושג סיכום בין בן סהר לשלטונות צה"ל. סהר יעמוד לרשות צה"ל וישרת אותו גם בחו"ל וגם בפגרות בארץ. חשוב לי להבהיר שמעולם לא היה עימות או ויכוח עם שלטונות צה"ל למרות מה שצויר בתקשורת".

אחרי ששיפרה את מצבה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה עם הניצחון 0:4 על בולגריה, יוצאת כעת הנבחרת הצעירה של ישראל לפגרה עד משחק הידידות נגד רומניה בחודש מרץ כשלאחריו מצפים לנבחרת צמד המשחקים בבית ובחוץ נגד שבדיה (ביוני ובספטמבר) לפני המשחק האחרון נגד מונטנגרו בבית.

למרות הניצחון, מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, לא יצא מגדרו בסיום המשחק: "המטרה הושגה והניצחון הזה השאיר אותנו בתמונת העלייה. יש לנו הרבה זמן להתכונן למשחקים הבאים. ממש לא הופתעתי מהנבחרת הבולגרית, ידעתי שיגידו שהיא חלשה, אבל על פי התוצאות שהם עשו עד עכשיו הם קבוצה מאוד טובה. המשחק יכול היה להיגמר ב-0:8, אבל החמצנו הרבה מצבים, לכן אני רק שמח ולא מאושר. זה קרה בגלל אי דיוק וחוסר ניצול מצבים".

"השגנו תוצאה טובה, אני שמח שעשינו את זה, כי זה בא אחרי כמה ימים לא נעימים שהיו עלינו ועל מוטי דברים בעיתונים", אמר שחקן הנבחרת, לירוי צעירי. "היה חשוב לנו לבוא ולנצח גם בשבילו את המשחק הזה ולהראות שאנחנו נבחרת טובה כי יש כאן שחקנים באמת מוכשרים. רצינו לעצור את מה שאמרו עלינו, שאנחנו נבחרת לא טובה ונראה לי שעשינו את זה עם 0:4 חלק".

צעירי, שלא שותף בהפסד מול מונטנגרו, הסביר מה היה שונה הפעם נגד הבולגרים: "במונטנגרו חטפנו שער מוקדם ורצנו אחריהם כל המשחק. לא ניצלנו מצבים והכדור לא נכנס. אלו דברים שקורים בכדורגל, היה חשוב לנו לבוא ולהראות שזו הייתה מעידה חד פעמית ונראה לי שהראנו את זה. יכול מאוד להיות שהביקורת החזירה אותנו לפוקוס כי ראינו את העליהום שהיה עלינו ובאנו כולם, גם בשביל המאמנים וגם בשביל שאר אנשי הצוות, והיה חשוב לנו לבוא ולחפות על כולם". צעירי שתופקד כמגן גם בניצחון החוץ בבולגריה, פתח אתמול (רביעי) שוב באותה עמדה: "זו באמת הרגשה מצוינת, אני שמח שנכנסתי והלך טוב המשחק, תמיד בכל תפקיד שישימו אותי ובכל דקה שאני אקבל אני אבוא ואתן לנבחרת את הכל. ואני שמח שהפעם זה השתלם".

איוניר התייחס אמש לתקרית שבה סהר פלט מספר קללות לצלמים לאחר השער השני, ואמר: "בן התנצל. אתם צריכים להבין שזה משחק עם הרבה מאוד אמוציות ושחקני כדורגל הם בני אדם. זה היה תוך כדי עצבים של משחק. הוא פלט משהו ואחרי חמש דקות הוא ביקש סליחה. אני מעיד על עצמי שכשהייתי שחקן גם אני עשיתי שטויות ותנועות מגונות, אני מקווה שזה לא ייקרה בעתיד. אני לא אומר שזה בסדר, זה ממש לא בסדר, אבל דברים כאלו קורים. אני אחנך אותו".

אי בהירות בנוגע למצבו של אסולין בברצלונה

אחרי שהאריכה את חוזיהם של צ'אבי וקרלס פויול והשבוע סגרה גם עם רפא מארקז, ברצלונה עברה לעסוק בנושא חוזיהם של השחקנים הצעירים, בראשם שלושה: טיאגו אלקנטרה, ג'ונתן דוס סנטוס וגיא אסולין.

עם שני הראשונים הסיפור נראה פשוט, כאשר הם כבר נמצאים בתוכניות של המאמן פפ גווארדיולה ודחו הצעות מאנגליה. אצל אסולין, שחוזהו מסתיים ב-30 ביוני, העסק קצת יותר מסובך ובברצלונה מחכים לטפל בסוגיה עם הסוכן פיני זהבי.

אסולין, כך על פי דיווח בעיתון 'ספורט', מחזיק במספר הצעות מאירופה, כאשר ארסנל הוזכרה בהקשר שלו בעבר, ומרגיש כי הוא ראוי להשתלב כבר עתה בסגל הבוגר של הבלאוגרנה. בברצלונה מקווים לסיים את כל המשאים ומתנים בדצמבר, וכך גם במקרה של הקשר הישראלי.

עדכון ראשון: 11:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully