וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "זה היה משחק בינוני מאוד שלנו"

18.11.2009 / 20:58

מאמן הצעירה לא יצא מגדרו אחרי הניצחון הקליל על בולגריה: "עשינו מה שהיינו צריכים". סהר: "התפוצצנו על המגרש"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הנבחרת הצעירה של ישראל חזרה הערב (רביעי) לחייך, ואחרי הההפסד במונטנגרו בשבת דרסו שחקניו של מוטי איוניר את בולגריה 0:4 באצטדיון רמת גן. בעקבות הניצחון טיפסה ישראל למקום השני בטבלת בית 6 במוקדמות יורו 2011, עם מאזן של עשר נקודות, הזהה לזה של שבדיה המוליכה (לה יש משחק חסר) ומונטנגרו.

איוניר וסהר מאמינים שזה היה יכול להיות גם 0:8

"עשינו את מה שהיינו צריכים, לא יותר מזה", סיכם איוניר בסיום. "יש לנו נבחרת טובה, ואמרתי את זה גם אחרי שהפסדנו במונטנגרו. היה פה 0:4 ואני יכול להגיד שזה היה במשחק בינוני מאוד שלנו. אם היינו מנצלים את כל המצבים שהגענו אליהם התוצאה הייתה 0:8".

"היתה לנו מטרה אחת לפני המשחק", המשיך איוניר. "והיא לנצח ולצבור שלוש נקודות שישאירו אותנו במאבק על העלייה להצלבה. עמדנו במשימה, הבקענו ארבעה שערים ועשינו עוד כמה דברים טובים, אבל אנחנו לא חוגגים יותר מדי. יש לנו עוד דברים לתקן ולהכין לקרב מול שבדיה ביוני ובספטמבר".

כוכב המשחק, בן סהר, הוסיף: "אני שמח שניצחנו היום בצורה משכנעת, ושאנחנו עדיין חזק בתמונה. כולם היו חדים היום, כל השחקנים רצו להוכיח שבאמת יש פה נבחרת טובה, ושיחקנו נהדר. בולגריה נבחרת טובה, סיימנו ב-0:4 אבל זה יכול היה להיות 0:8. נסתפק בזה". לגבי היכולת שלו עצמו, הוסיף החלוץ: "זה חשוב לי גם לרזומה באספניול. אני בטוח שהאנשים עוקבים אחרי ויודעים מה היה במשחק, זה טוב לי אבל עוד יותר טוב לנבחרת. התפוצצנו היום על המגרש וזה ניצחון חשוב, כי אם לא היינו מנצחים היום אז גם הנבחרת הצעירה לא היתה עולה, והיום הראנו שאנחנו מסוגלים, ושמונטנגרו היתה מעידה חד פעמית".

אחרי הגול השני נרשמה תקרית בין סהר ובין הצלמים, כאשר חלוץ אספניול סינן לעברם קללות. "אלו אמוציות של משחק אחרי הגול, הצטערתי גם בפני הצלמים, זה לא היה לכיוונם", הסביר סהר. "כל פעם אני בא ונותן את הנשמה שלי. מדובר בעיתונאי או שניים, אני לא יודע אם מחפשים אותי, אבל יכול להגיד שאני בא לפה ונותן מכל הלב. גם את עניין הצבא כבר סידרנו. זה פשוט יצא לי. הצטערתי ולא הייתי צריך להגיב כך, אבל זה קורה גם לשחקנים הכי גדולים. זה לא יקרה יותר, אני יכול להבטיח".

גיא אסולין, שרשם משחק לא רע, הוסיף: "היתה לנו הקלה גדולה אחרי ההפסד למונטנגרו, אני שמח מאוד שניצחנו. הגענו להרבה מצבים וניצלנו אותם. אני חושב שאנחנו נמצאים במצב מצוין בבית הזה וצריך להסתכל קדימה". לגביו באופן אישי אמר קשר ברצלונה: "היה לי קצת קשה להיכנס למשחק, אבל צריך לקחת גם דברים כאלה וללמוד מהם. שמח שהצלחתי לשחק בסוף איך שאני יודע. אני מרגיש מצוין פה, נהנה כל כך שאני לא יכול לתאר את זה במילים. היום הוכחנו שאנחנו שחקנים עם חכמה, כי לא קל לבוא מהפסד ולנצח בבית בצורה כזאת".

ביברס נאתכו, הקפטן החדש ואחד הבולטים בשדה, אמר בסיום: "העיקר שניצחנו, מחמיא מאוד שמוטי מפרגן לי, אני שמח ששיחקנו כדורגל טוב ואנחנו עם הפנים קדימה". על התיאום המושלם עם בן סהר, עימו שיתף פעולה בהפועל ת"א: "את בן אני מכיר הרבה שנים, אני יודע איפה הוא ילך בכל שניה של המשחק, ואני אפילו לא צריך להסתכל עליו בשביל לדעת לאן למסור". לגבי ההמשך, אמר קשר הפועל ת"א: "לפני המשחק הערב מוטי אמר שנצטרך לצבור עוד 10 נקודות לפחות עד סוף הקמפיין ואם ניקח יותר מזה, אז מה טוב. המטרה היא קודם כל לנסות ולהיאבק על המקום הראשון, ואם לא אז להגיע להצלבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully