וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הביסה את בולגריה 0:4

שלושער גדול של בן סהר (7, 24, 57) הוליך את הצעירה לניצחון קליל על הבולגרים החלשים. ורד השתתף בחגיגה גם הוא (32)

רויטרס

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1
http://www.iba.org.il

עריכת וידאו: רן צימט

לא פשוט להיות שחקן כדורגל צעיר ולשמוע כמעט על כל משחק שני שהוא הכי חשוב בקמפיין כזה או אחר, אבל עבור הנבחרת הצעירה של מוטי איוניר ושחקניה, דומה שכזה הוא, המצב. לאחר האכזבה העצומה מההפסד 1:0 למונטנגרו בשבוע שעבר, אירחה הערב (רביעי) נבחרת ישראל את נבחרת בולגריה, בידיעה שכל תוצאה זולת ניצחון עשויה להרחיק אותה מאוד מהעפלה למשחקי הפלייאוף לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך בדנמרק ב-2011. החבורה הצעירה של איוניר הגיבה בהתאם, הציגה שילוב מופתי בין אופי וכישרון, וסגרה עניין עם 0:4 נהדר ומוחץ.

אוהדי נבחרת ישראל. יותם רונן
השתלם לבוא הערב לרמת גן. אוהדי הנבחרת/יותם רונן

משמעות הניצחון הגדול היא שהנבחרת נצמדת למונטנגרו ושבדיה בפסגת בית 6, עם 10 נקודות, כשלישראל ומונטנגרו חמישה משחקים, ולשבדיה ארבעה. במשחקים הנותרים שלה תשחק ישראל פעמיים מול השבדים, ובמשחק האחרון, בעוד כמעט שנה, תארח את מונטנגרו, למשחק שעלול להכריע את הבית. בולגריה, אגב, נשארה אחרי המשחק במקום האחרון בבית, במה שהיה המשחק האחרון של מאמנה, איבן קולב בתפקיד, ואחרי הערב, לא ממש קשה להבין מדוע בהתאחדות הבולגרית החליטו שלא להאריך את חוזהו. בולגריה אמנם הגיעה בהרכב חסר מאוד, אך באותו זמן גם התבטלה לחלוטין מול הנבחרת המצוינת של איוניר.

אבל עזבו את בולגריה. סיפור הגדול של המשחק הזה הוא נבחרת ישראל הצעירה, שממשיכה למלא אותנו גאווה ושמחה על בסיס שנתי. אולי זה לא יוביל לאליפות אירופה, כמו ב-2007, אבל כיף לראות את הכדורגל הישראלי בשיאו היחסי, וכמה חבל שזה קורה בעיקר בנבחרות הצעירות. איוניר החליט הערב להשאיר את בירם כיאל על הספסל, והוא ידע בדיוק מדוע. הקישור הישראלי שלט לגמרי במרכז המגרש, בניצוחו של הקפטן החדש, ביברס נאתכו הנהדר.

בחוד פתח עומר דמארי, המוזמן הטרי לסגל, במקום טוטו תמוז החולה, וגם הוא הצדיק את האמון של איוניר בו. אך מעל כולם היה הערב בן סהר הנפלא, שחבר לדאמרי בחוד והציג מחצית ראשונה מופלאה, בה היה נראה כמו כוכב בוגרים בין ילדים, כשאל הצמד המוקדם הוא הוסיף שער נוסף במחצית השניה, כדי להשלים שלושער נפלא וקליל. אם מוסיפים את היכולת הטובה מהאגפים של ריקן וצעירי, המנהיגות הבלתי נלאית של נאתכו במרכז השדה ושיטת המשחק הברורה שמכתיב מוטי איוניר, לא פלא שישראל דרסה הערב את בולגריה, ולא פלא שהיא שומרת על סיכוי טוב מאוד להעפיל למשחקי ההצלבה לקראת אליפות אירופה. כעת לא נותר לנו אלא לקוות שימשיכו ככה. בשבילם, אבל גם בשבילנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! לירוי צעירי שלח כדור עומק מצוין מאגף ימין לבן סהר, שבעט, הכדור פגע ברגל של טרז'ייב, הטעה את השוער הבולגרי ונכנס. 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 8 - נאתכו הכניס כדור יפה לדמארי, שהגיע מול קראדז'וב, אך השוער הבולגרי הדף היטב.

דקה 24 - גול! נאתכו שלח כדור נהדר מהאמצע לאגף שמאל, שם הצטרף אבי ריקן, שהעביר בנגיעה אחת לרחבה ובן סהר סיים נהדר, גם הוא בנגיעה אחת, פנימה. 0:2 לישראל.

דקה 28 - נאתכו, שוב נאתכו, הכניס כדור עומק לסהר, שהיה יכול לסגור עניין מול קראדז'וב, אך בעט סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 32 - גול! עוד התקפה קלילה של ישראל הסתיימה הפעם בכדור רוחב של דמארי מימין, ובבעיטה בנגיעה אחת של עידן ורד, שעברה בין הרגליים של קראדז'וב האומלל ונכנסה. 0:3 לישראל.

דקה 49 - גיא אסולין סובב כדור יפה מחוץ לרחבה, אך השוער הבולגרי לא התקשה להדוף.

דקה 53 - סהר הגיע לעוד הזדמנות מצוינת, ולאחר שקראדז'וב הדף את הבעיטה הראשונה שלו, השתלט נאתכו על הריבאונד אך בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 57 - גול! בן סהר המשיך את תצוגת התכלית, שקיבל כדור עומק מצוין, עקף בקלילות את קראדז'וב, ומול שער ריק גלגל פנימה. 0:4 לישראל.

דקה 68 - עוד התקפה של יפה של ביברס נאתכו הסתיימה בבעיטה מצוינת של אלמוג כהן מהאוויר, אך מעל השער.

דקה 83 - כיאל המחליף בעט ממרכז הרחבה, קראדז'וב הדף לקרן.

הרכב ישראל: אריאל הרוש, לירוי צעירי, רמי גרשון, דין מורי, אבי ריקן, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, עידן ורד (בירם כיאל, 75), גיא אסולין, בן סהר (דודו ביטון, 71), עומר דמארי (מוחמד גאדיר, 61).

הרכב בולגריה: איבן קראדז'וב, פאבל וידאנוב, ויקטור גנב, ואסיל בוז'יקוב, ניקולאי דיולגרוב, גיורגי טרז'ייב, מריאן אוגניאנוב (ויקטור פטקוב, 73), אימסאיל איסה, ניקולאי פטרוב (סטראיל פופוב, 62), טודור קולב (פיליפ פיליפוב, 39), קורודז'ייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully